PDA

View Full Version: Selittää Siellä pitäisi olla vaihtoehto käyttäjän Estä automaattinen käännöksiä

garyopa
26-12-10, 00:07
Otsikko on riittävän selkeä.

Juoksen suuri foorumi, ja minulla on paljon käyttäjiä, että voi lukea useita langs. ilman ongelmia, he haluavat nähdä alkuperäistä tekstiä ilman käännöstä, eikä tarvitse napsauttaa alaspäin sitä.

Tämä on lähinnä niille huomioon PM: n, ei oikeastaan kierteet itse.

Mutta valitettavasti et voi vain valvoa tätä kautta koko lauta, se olisi mukavaa, jos käyttäjä voisi itse päättää kautta käyttäjä ohjauspaneeli, miten se haluaa nähdä hänen PM: n näytössä jne.

vBET
29-12-10, 14:14
Luuletko että se olisi vain on / off käyttäjää kohti, tai mitkä kielet ei tule automaattisesti kääntää?

Myös jos globaali ratkaisu on OK, niin se voidaan tehdä muokkaamalla mallia niin alkuperäinen teksti näkyisi ilman klikkaamalla.

garyopa
29-12-10, 19:12
Luuletko että se olisi vain on / off käyttäjää kohti, tai mitkä kielet ei tule automaattisesti kääntää?

Myös jos globaali ratkaisu on OK, niin se voidaan tehdä muokkaamalla mallia niin alkuperäinen teksti näkyisi ilman klikkaamalla.

En usko globaali ratkaisu olisi OK.

Mutta käyttäjän on voitava valvoa, jos hän haluaa nähdä Automaattiset käännökset tai ei.

Luulen päälle ja pois on hieno, ei kunkin Lang. (Joka tuntuu monimutkaisia minulle)

Mutta saatavana asetus User Control Panel niiden profiilia.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1