PDA

Ver Versión Completa: Para explicar Non debe ser unha opción para un usuario para desactivar vista traducións automáticas



garyopa
26-12-10, 00:07
Título é moi clara.

Eu corro un foro moi grande, e eu teño unha morea de usuarios que poden ler langs múltiples. sen problemas, eles queren ser capaces de ver o texto orixinal, sen tradución, e non ter que facer clic para abaixo sobre el.

Isto é sobre todo para eles en relación a PM, non realmente nos temas propios.

Pero, desgraciadamente, só se pode controlar esta vía todo o consello, sería bo que o usuario pode decidir por si mesmo a través do Panel de Control de usuario, de como quere ver o seu AM aparece, etc

vBET
29-12-10, 14:14
Pensas que iso debe ser só on / off para cada usuario, ou especificar que idiomas non deben ser automaticamente traducido?

Tamén se a solución global está OK, entón iso pódese facer a través da edición de modelo para que o texto orixinal sería visible sen premer.

garyopa
29-12-10, 19:12
Pensas que iso debe ser só on / off para cada usuario, ou especificar que idiomas non deben ser automaticamente traducido?

Tamén se a solución global está OK, entón iso pódese facer a través da edición de modelo para que o texto orixinal sería visible sen premer.

Eu non creo que unha solución global sería Aceptar.

Pero o usuario debe ser capaz de controlar se quere ver traducións automáticas ou non.

Coido que un dentro e fóra é bo, e non para cada lang. (Que parece complexo para min)

Pero dispoñible como configuración no Panel de Control de usuario no seu perfil.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations