PDA

View Full Version: Allerede gjort Viser flag ved tilmelding side

Cybershaolin
17-11-09, 04:24
Et visuelt forslag (kunne være en mulighed i admincp at vælge imellem)
Ligesom:

1 - Regelmæssig registrering side.
2 - Visuel med flag registrering side.

Lidt ligesom det medfølgende billede (med bedre integration, naturligvis). Kig på zip-filen for bedre visning:)

jorgejgm
17-11-09, 10:14
Også er forkert her? http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/109-dropdown-menu-position.html

vBET
17-11-09, 13:15
Også er forkert her? http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/109-dropdown-menu-position.html

Nej, det er anmodning om nye funktion til at medtage en sådan menuen i tilmeldingsblanketten:)

vBET
17-11-09, 13:18
Et visuelt forslag (kunne være en mulighed i admincp at vælge imellem)
Ligesom:

1 - Regelmæssig registrering side.
2 - Visuel med flag registrering side.

Lidt ligesom det medfølgende billede (med bedre integration, naturligvis). Kig på zip-filen for bedre visning:)

Jeg tror, t er doable - Flag vil have radio-knappen og det vil virke godt. Tak for request - det er accepter og tilføjet i TODO liste:)
Som jeg forstår det er bedst for registrering side - årsagen er det mere synligt, men i User CP er der ikke mere behov for at tage så meget plads. Så vi vil gøre det konfigureres til registrering og User CP vil forblive som den er - er det OK? :)

Cybershaolin
18-11-09, 05:14
Jeg er glad for at du kan lide mit forslag.

Jeg talte ikke om UserCP i min anmodning. Jeg har kun bedt om registrering side. :) Jeg talte om adminCP, ikke UserCP. Jeg ville bare give en mulighed for admins til at vælge at vise den almindelige måde, eller de synlige måde (med flag) for deres brugers registrering side ...

Du har ret, det bliver meget mere synlige. :) Er det skal nok blive gennemført i den næste version? 3.1.3? Jeg kan se du allerede kører 3.1.3 her, men det er ikke foreslået i download-området endnu.

vBET
19-11-09, 19:59
FÆRDIG - vil indgå i 3.1.3

Jeg ikke kører her på fuld 3.1.3. Vi har stadig nogle TODO åben for 3.1.3, men vi er allerede teste nogle ændringer på levende fora. Mindre ændringer er testet på test-fora.

Cybershaolin
20-11-09, 02:30
Slip 3.1.3 og gør de andre TODO liste til 3.1.4! lol. Jeg er bare sjov. : D Tak for din støtte, og at acceptere ideer fra dine kunder som du gør. Dette er virkelig værdsat. :)

vBET
20-11-09, 11:45
Kunderne er det, der giver produktet reel værdi:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1