PDA

View Full Version: Jo tehty Näytetään lippua rekisteröinti sivu



Cybershaolin
17-11-09, 04:24
Yksi visuaalinen ehdotus (voisi olla vaihtoehto admincp valita)
Like:

1 - Säännöllinen rekisteröinti sivulle.
2 - Visual lipuilla rekisteröintisivulle.

Vähän kuin mukana kuvassa (integraation parantamisesta, tietenkin). Katso zip-tiedosto laitteen asentoa:)

jorgejgm
17-11-09, 10:14
Myös tässä väärässä? http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/109-dropdown-menu-position.html

vBET
17-11-09, 13:15
Myös tässä väärässä? http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/109-dropdown-menu-position.html

Ei tämä pyyntö uusi ominaisuus sisällyttämään tällaiset valikosta ilmoittautumislomake:)

vBET
17-11-09, 13:18
Yksi visuaalinen ehdotus (voisi olla vaihtoehto admincp valita)
Like:

1 - Säännöllinen rekisteröinti sivulle.
2 - Visual lipuilla rekisteröintisivulle.

Vähän kuin mukana kuvassa (integraation parantamisesta, tietenkin). Katso zip-tiedosto laitteen asentoa:)

Mielestäni T on toteutettavissa - Liput on valintanappi ja se toimii mukavaa. Kiitos pyynnöstä - se on accepter ja lisätään TODO lista:)
Ymmärtääkseni tämä on paras rekisteröitäväksi sivu - syy on näkyvämpi, mutta User CP ei enää tarvitse ottaa niin paljon tilaa. Joten teemme sen konfiguroitavissa rekisteröinti ja User CP pysyy sellaisena kuin se on - Onko se ok? :)

Cybershaolin
18-11-09, 05:14
Olen iloinen, että pidät minun ehdotukseni.

En puhu usercp minun pyynnöstä. Olen vain pyytänyt rekisteröintisivulle. :) Puhuin adminCP, ei userCP. Halusin vain antaa vaihtoehto ylläpitäjät valita näyttää säännöllisesti tavalla tai näkyvällä tavalla (lipuilla) niiden käyttäjän rekisteröinti sivu ...

Olet oikeassa, se tulee olemaan paljon näkyvämpi. :) Onko tämä tulee olemaan toteuttaa seuraavan version? 3.1.3? Näen sinut jo käynnissä 3.1.3 täällä mutta se ei ole ehdotettu Lataa alueella vielä.

vBET
19-11-09, 19:59
DONE - sisällytetään 3.1.3

Minulla ei ole täällä koko 3.1.3. Meillä on vielä muutama TODO avoinna 3.1.3, mutta olemme jo testata joitakin muutoksia elää foorumeilla. Pienempiä muutoksia on testattu koe foorumeilla.

Cybershaolin
20-11-09, 02:30
Vapauta 3.1.3 ja tekee muita TODO lista 3.1.4! LOL. Olen vain vitsailin. : D Kiitos tuesta, ja hyväksymään ideoita asiakkaillesi kuin sinulla. Tämä on todella arvostaa. :)

vBET
20-11-09, 11:45
Asiakkaat ovat mitä antaa tuotteen todellista arvoa:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET Translator 4.10.1