PDA

View Full Version: Opgelos Probleem op die draad bladsy skakel tale



xib
05-05-10, 22:16
Hi,

vbet lyk groot, maar ek het 'n probleam op' n draad bladsy

Forum: mforum.nl

toe ek verander na 'n vertaling van die bladsy het leeg is, op die kategorie bladsye hierdie probleem nie bestaan nie

vBET
05-05-10, 22:30
Oral waar ek gaan kry ek inligting wat ek moet aangemeld wees. En toe ek, m nie, het ek tale kan oorskakel sonder probleem. So gee my asseblief bietjie toets rekening of skakel na bladsy waar ek nie aangemeld wees om te sien wat jy skryf oor.

Ook - ek sien dat jy nie vBSEO integrasie, omdat jou skakels nie vertaal, so dit kan die oorsaak van jou probleem te wees. Asseblief braak integrasie instruksies in readme.html van vBET pakket. Bevestig asseblief dit gedoen het om die probleem op te los.

xib
05-05-10, 22:42
hi,

Ek het die vbseo lêers het verander, ek volg voltooi die README-lêer Miskien het ek iets vergeet?

Ek het die forum oop vir gaste het, ek hoop jy kan 'n oplossing te vind.

Ek sien ook nie die vertaling van URL's in die sitemap (vbseo, ek het die kode verander)

vBET
05-05-10, 23:45
OK - nou skakels is vertaal nie. En ek sien die probleem - dit is verwant aan omschakeling (ook jy kan sien hoe dit met die laaste post links).

Is jy seker dat jy geskikte veranderinge in stand vBSEO lêers? Indien ja, dan moet jy PM toegang tot my besonderhede vir jou Admin CP en FTP - ek sal dit check op plek.

xib
05-05-10, 23:49
thx! PM gestuur

vBET
06-05-10, 01:00
Jy het 'n globale redirecting kwessie selfs op nie vertaal bladsye en met vBET gestremdes (bot heeltemal nie - ek het geen toegang tot jou htaccess lêer vorm FTP). Jy kan dit sien op die skakels na die laaste post.
Jy het een vBSEO lêer (vervang kode in plaas van ons voor).

Ek stuur wenke Wat doen (kan dit nie doen dit self):
- Kommentaar vBET reëls
- Oplaai oorspronklike vBSEO lêers (daardie 2 edited)
- En kyk nie omschakeling probleem bestaan nog steeds

Indien ja - asseblief eskaleer om dit te vB of vBSEO span - As jy die kwessie wanneer vBET is heeltemal gestremd is, dan is dit nie vBET skuld.

Indien geen - maak asseblief integrasie (versigtig) en in staat stel om vBET weer.

Oplos van jou Aansturing kwessie sal veranderende taal kwessie op te los, want daar is redirect.

Gee my asseblief jou htaccess lêer. Inhoud (voor die kommentaar van vBET reëls) om dit te verifieer.

xib
06-05-10, 01:21
ek opgelaai weer al die lêers, en het die veranderinge in die vbseo lêers.

Ek dink dat ek 'n fout gemaak met header ("Plek: $ fulluri");

thx vir die oplos van hierdie probleem! :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET Translator 4.10.1