PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Problema a la pàgina fil canviar d'idioma



xib
05-05-10, 22:16
Hola,

VBET es veu molt bé però tinc un probleam en una pàgina de fil

Fòrum: mforum.nl

quan em canvi a una traducció de la pàgina es va quedar en blanc, en les pàgines de categoria aquest problema no existeix

vBET
05-05-10, 22:30
Allà on vaig em info que he d'estar registrat. I quan jo, no m puc canviar d'idioma sense problemes. Així que si us plau dóna'm una mica compte de prova o un enllaç a la pàgina en la qual no ha d'estar connectat per veure que vostè està escrivint.

També - Veig que vostè no va fer que la integració Matías, ja que els seus enllaços no estan traduïts, de manera que aquesta pot ser la causa del problema. Si us plau, les instruccions de guaret en la integració del paquet de VBET readme.html. Si us plau, confirmi el que resolgui el problema.

xib
05-05-10, 22:42
hola,

M'ha canviat els arxius de Matías, i un seguiment complet en l'arxiu readme potser em vaig oblidar d'alguna cosa?

He posat el fòrum obert per als clients, espero que vostè pot trobar una solució.

També veig url no es tradueixen en el mapa (Matías, he canviat el codi)

vBET
05-05-10, 23:45
OK - Ara els enllaços són traduïts. I no veig el problema - es relaciona amb la redirecció (també es pot veure l'ús d'enllaços últim missatge).

Estàs segur que vostè ha fet els canvis necessaris a l'estand dels arxius de Matías? Si és així, si us plau, em PM accedir als detalls de la teva Admin CP i FTP - Vaig a comprovar que en el seu lloc.

xib
05-05-10, 23:49
thx! PM enviat

vBET
06-05-10, 01:00
Vostè té problema mundial, fins i tot en les pàgines de redireccionament no s'ha traduït i amb discapacitat VBET (bot no del tot -. No tinc accés a la seva forma htaccess FTP). Vostè pot veure fent clic als enllaços a l'últim missatge.
Vostè va trencar un arxiu Matías (codi reemplaçar en lloc de posar la nostra anterior).

Jo us envio el que fer per pistes (no puc fer-ho jo mateix):
- Comentari normes VBET
- Pujar arxius originals de Matías (els editats 2)
- I comprovar emet redirecció encara existeix

Si és així - si us plau, que augmenten a l'equip de VB o Matías - si té un problema quan VBET està completament desactivat, llavors no és culpa de VBET.

Si no - si us plau, que la integració de nou (amb cura) i permetre VBET nou.

Resoldre el problema redirecció resoldre el problema canviant l'idioma, perquè no hi ha redirecció.

A més, si us plau dóna'm el teu. Htaccess contingut (abans de comentar les regles VBET) per comprovar-ho.

xib
06-05-10, 01:21
he pujat tots els arxius de nou, i que les modificacions en els arxius de Matías.

Crec que he comès un error amb header ("Location: $ fulluri");

THX per resoldre aquest problema! :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1