PDA

Visa fullständig version: Löste fel under installationen

psychopata
18-07-11, 15:30
Jag har ett fel under installationen

Fatal error: Call to undefined funktion vbet_global_bootstrap_complete () in / home / admin / domäner / xxx / public_html / forum / includes / class_bootstrap.php (80): eval () 'd code on line 10

vBET
19-07-11, 01:07
I din redigerade versionen Jag såg att du hade också andra fel. Troligen eftersom din Admin CP i andra katalog. Först tala om varför du tog bort dem fel från meddelande - är det löst?

Vi behöver veta hela faktiska felmeddelande inte bara sista delen. Ofta löser första frågan löst resten i fallet när en del ingår inte löses. Så snälla ge faktiska fullt felmeddelande. Och om du verkligen förändrat din Admin CP-katalogen, vänligen gå admincp filer till lämplig katalog. Om inte du se till att alla filer har laddats upp till servern på lämpligt sätt.

Ange aktuell status på frågan efter driftuppehåll tips och full felmeddelandet är några problem fortfarande existerar.

psychopata
19-07-11, 12:57
tidigare förvirring orsakades av en brist på kastas filen eftersom jag glömde bort honom efter att kastas lämna in en wgrał adminCP mod, men nu dyker upp ett felmeddelande som anges ovan

vBET
19-07-11, 18:04
Dobra - nie mam pojęcia czemu tak się dzieje, bo wymagany plik powinien być załączony w hooku init_startup. Tak więc sprawdź czy ten hook przez przypadek nie został wyłączony:
1. Idź do Admin CP -> Plugins & Products -> Plugin Manager
2. Znajdź plugin o nazwie: Initialization
3. Sprawdź czy jest włączony - jak nie to włącz.

Jeśli jest włączony to proszę:
1. Idź do Admin CP -> Plugins & Products -> Plugin Manager2. Hitta en plugin som heter: stöd tidigt redirection3. Gå till redigera och hitta:

vbet_global_bootstrap_complete();
4:e Sätt in denna kod FÖRE:

require(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php');
5. ZapiszPowiedz om och vilken del hjälpte. Om det är det andra problemet är lösningen på ett ferromagnetiskt objekt genom en framtida version.

vBET
22-07-11, 12:12
All feedback? Har du fortfarande behöver vårt stöd? :)

psychopata
25-07-11, 16:25
så stilla, lastade allt bara inte fungerar bra och problemet med konfigurationen av jetplan i de viktigaste PA vBET stället är vBET 3.0.0 och högre är INTE en fri programvara. Att ha rätt att använda den måste man köpa licens och ange din licensnyckel här. Var ska jag ge?

vBET
26-07-11, 07:45
Nie mogę się dostać do Twojego forum - adres podpięty do licencji nie działa.

Klucz licencji znajdziesz w sekcji Downloads (http://www.vbenterprisetranslator.com/downloads.php) a ustawisz w Admin CP -> vBET -> Main -> Licensnyckel. Om du inte ser alternativet, det är något fel-podeślij på PM access-data till Admin CP och FTP. Jag får se hur det ser ut.

psychopata
26-07-11, 09:17
PM skickas leder kontrollera

vBET
26-07-11, 23:32
Det är där jag hoppar:)

vBET
26-07-11, 23:54
Dora-jag kan se hur det ser ut. Zaimportowałem en gång av produkten, att undanröja möjligheten till fel när du installerar.Troligtvis har du ett problem med saknade bibliotek, eftersom översättning kommer att ge dig en vit sida. Kontrollera att du har installerat bibliotek php: ICONV och CURL. Ser ut som CURL inte fungerade, eller om de var blockerade utgående samtal (detta inte kan jag kontrollera utan tillgång till FTP).Ta gärna en titt här: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq.html#post1536post för de nödvändiga bibliotek: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq.html#post1535Najprawdopodobniej saknas dessa bibliotek. Om du är, eller efter installationen, kommer fortfarande inte fungerar, se till att du inte har blockerat utgående anslutningar med hjälp av googletest-här hittar du Beskrivning: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post1729Proszę för ett svar om det hjälpt till att lösa problemet, behöver jag ytterligare hjälp:)

psychopata
27-07-11, 07:02
CURL installeras och börjar förklara:) tack för hjälpen

vBET
27-07-11, 17:27
Inga problem. Jag rekommenderar för framtiden - men vad detta skriver:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET Translator 4.10.1