PDA

View Full Version: Opgelos fout tydens die installasie

psychopata
18-07-11, 15:30
Ek het 'n fout tydens die installasie

Fatal error: Call to undefined funksie vbet_global_bootstrap_complete () in / home / admin / domains / xxx / public_html / forum / includes / class_bootstrap.php (80): eval () "D kode op reël 10

vBET
19-07-11, 01:07
In jou geredigeerde weergawe het ek gesien dat jy ook ander foute het. Waarskynlik omdat jou Admin CP is in ander gids. Asseblief eers vertel hoekom jy die foute van die boodskap wat verwyder is - is dit opgelos?

Ons moet die hele werklike fout boodskap nie net die laaste deel te leer ken. Dikwels die oplos van eerste uitgawe van die res in die geval opgelos toe sommige sluit nie opgelos is. So moet asseblief werklike volle fout boodskap gee. En as jy regtig verander jou Admin CP gids, dan kan beweeg admincp lêers te toepaslike gids. Indien nie, maak asseblief seker dat al die lêers is aan die bediener opgelaai gepas.

Gee die werklike status van uitreiking na fallowing wenke en volle fout boodskap is 'n kwessie nog bestaan.

psychopata
19-07-11, 12:57
vroeër verwarring veroorsaak is deur 'n gebrek aan lêer gegooi, want ek vergeet van hom, nadat hulle gegooi wgrał adminCP mod in te dien, maar nou verskyn daar' n fout hierbo

vBET
19-07-11, 18:04
Dobra - nie mam pojęcia czemu tak się dzieje, bo wymagany plik powinien być załączony w hooku init_startup. Tak więc sprawdź czy ten hook przez przypadek nie został wyłączony:
1. Idź do Admin CP -> Plugins & Products -> Plugin Manager
2. Znajdź plugin o nazwie: Initialization
3. Sprawdź czy jest włączony - jak nie to włącz.

Jeśli jest włączony to proszę:
1. Idź do Admin CP -> Plugins & Products -> Plugin Bestuurder 2 Vind 'n plugin genoem: Ondersteun vroeë herleiding 3 Gee te wysig en uit te vind:

vbet_global_bootstrap_complete();
4 Voeg hierdie kode vir:

require(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php');
5 Slaan Vertel my as en wat deel gehelp. As dit is die tweede probleem is die oplossing wat ons draai na 'n toekomstige weergawe.

vBET
22-07-11, 12:12
Enige terugvoer? Het jy nog ons ondersteuning nodig? :)

psychopata
25-07-11, 16:25
so stil, alles gelaai is net nie goed werk en die probleem met die opset van die stralers in die hoof PA vBET plaas is vBET 3.0.0 en hoër is NIE 'n vrye sagteware. Om dit reg te gebruik moet u lisensie te koop en jou lisensie sleutel wat hier ingestel is. Waar is ek om te gee?

vBET
26-07-11, 07:45
Nie mogę się dostać do Twojego forum - adres podpięty do licencji nie działa.

Klucz licencji znajdziesz w sekcji Downloads (http://www.vbenterprisetranslator.com/downloads.php) a ustawisz w Admin CP -> vBET -> Main -> Lisensie sleutel. As jy nie sien nie die opsie dat iets verkeerd is - laai na die PM data toegang tot die Admin CP en FTP. Ek sal sien hoe dit lyk.

psychopata
26-07-11, 09:17
PM gestuur lei u asseblief

vBET
26-07-11, 23:32
Dit is waar ek spring:)

vBET
26-07-11, 23:54
Dora - nou kan ek sien hoe dit lyk. Ek ingevoerde produk lêer weer die moontlikheid van 'n fout in die installasie uit te skakel. Heel waarskynlik het jy 'n probleem met vermiste biblioteke, omdat die vertaling gee jou die wit kant. Maak seker dat jy die biblioteek PHP geïnstalleer: iconv en krul. Lyk soos krul nie werk nie, of as hulle die uitgaande oproepe (wat ek nie kan verifieer sonder toegang tot FTP) is geblokkeer. Kyk gerus na hier: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq.html # post1536 plaas die vereiste biblioteke: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413- faq.html # post1535 waarskynlik ontbreek hierdie biblioteke. Http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2: - As jy is, of na die installasie nog nie werk nie, dan moet jy kyk of jy geblokkeer uitgaande verbindings met behulp van googletest.php hier sal jy 'n beskrywing vind html. # post1729 Antwoord as dit gehelp om 'n probleem op te los, of verdere hulp :)

psychopata
27-07-11, 07:02
CURL geïnstalleer en begin om te verduidelik:) dankie vir jou hulp

vBET
27-07-11, 17:27
Geen probleem nie. Ek beveel aan vir die toekoms - al wat dit skryf:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1