PDA

Visa fullständig version: Löste Flyttat till nya server webbplats brukar fungera

bhanuprasad1981
12-12-09, 09:11
Jag flyttade min sajt till ny server och Forum Doesnt Ladda med VBET På bara fungerar bra efter att jag inaktivera plugin och ta bort innehåll från. htaccess, konstigt men admincp fungerar bra med plugin på, en annan sak som jag har gratis versionen installerad på en annan webbplats samma server det fungerar utan problem: (

vBET
12-12-09, 16:28
Var mer exakt - vad gör det inte innebär arbete? Har du tom sida? Har du tomma sidor i stället för text? Ser du något felmeddelande eller få sådana i post? Vad händer?

Även efter att ha bytt server du se till att du passar till alla krav i ny miljö: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq.html # post7

bhanuprasad1981
12-12-09, 18:09
plats bara fortsätter loading: (inte detta hända med gratis versionen betalda versionen har jag suphp installerat på servern är den anledningen?

bhanuprasad1981
12-12-09, 18:10
dubbel inlägg sorry

vBET
13-12-09, 20:01
plats bara fortsätter loading: (inte detta hända med gratis versionen betalda versionen har jag suphp installerat på servern är den anledningen?

Vi är inte medvetna om eventuella problem mellan vBET och suphp.

Kan du försöka att överbelasta igen vBET filer och åter importera produkt fil? Kanske den nya servern Apache blir förvirrad;)

Vänligen PM mig adressen till ditt forum och detaljer tillgång till FTP och Admin CP. Jag kommer att kontrollera vad som pågår där.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations