PDA

View Full Version: Opgelos Verskuif na die nuwe bediener Site gewoond Werk

bhanuprasad1981
12-12-09, 09:11
ek my site na die nuwe server geskuif en die forum nie die geval is vrag met VBET op, werk net boete nadat ek afskakel plugin en verwyder die inhoud van htaccess, vreemde, maar admincp werk nie goed met plugin op 'n ander ding wat ek het' n gratis weergawe geïnstalleer op 'n ander werf dieselfde server dit werk sonder probleem: (

vBET
12-12-09, 16:28
Meer presies te wees - wat beteken dit beteken nie werk nie? Het jy 'leë bladsy? Het jy leë bladsye in plaas van die teks? Sien jy 'n fout boodskap of kry so in die pos? Wat gebeur?

Ook na die verandering van bediener asseblief seker maak dat jy aan al die vereistes in die nuwe omgewing aan te pas: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq.html # post7

bhanuprasad1981
12-12-09, 18:09
hou net laai: (, hierdie nie gebeur met 'n gratis weergawe slegs betaal weergawe, ek het suphp op die bediener geïnstalleer is dat die rede?

bhanuprasad1981
12-12-09, 18:10
Dubbel post jammer

vBET
13-12-09, 20:01
hou net laai: (, hierdie nie gebeur met 'n gratis weergawe slegs betaal weergawe, ek het suphp op die bediener geïnstalleer is dat die rede?

Ons is nie bewus van enige kwessies tussen vBET en suphp.

Kan jy probeer om te oorlaai weer vBET lêers en weer invoer produk lêer? Miskien op die nuwe bediener Apache verwar;)

Asseblief PM my URL na jou forum en toegang tot die details om te FTP en Admin CP. Ek sal kyk wat gaan daar aan.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1