PDA

View Full Version: Løst Flyttet til ny server nettstedet wont arbeide

bhanuprasad1981
12-12-09, 09:11
Jeg flyttet siden min til ny server og forum doesnt Load med VBET På, fungerer bare fint etter at jeg deaktivere plugin og fjerne innhold fra. htaccess, merkelig men admincp fungerer godt med plugin på, en annen ting jeg har fri versjon installert på et annet nettsted samme server det fungerer uten problemer: (

vBET
12-12-09, 16:28
Vær mer presis - hva betyr det ikke betyr arbeid? Har du blank side? Har du tomme sider i stedet for tekst? Ser du noen feilmelding eller få slikt i posten? Hva skjer?

Også etter bytte server må du kontrollere at du passer til alle krav i nye miljø: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq.html # post7

bhanuprasad1981
12-12-09, 18:09
stedet bare fortsetter lasting: (, ikke dette skje med gratis-versjonen bare betalt versjon, jeg har suphp installert på serveren er av den grunn?

bhanuprasad1981
12-12-09, 18:10
dobbel post beklager

vBET
13-12-09, 20:01
stedet bare fortsetter lasting: (, ikke dette skje med gratis-versjonen bare betalt versjon, jeg har suphp installert på serveren er av den grunn?

Vi kjenner ikke til om noen problemer mellom vBET og suphp.

Kan du prøve å overbelastning igjen vBET filer og igjen importere produktet fil? Kanskje den nye serveren Apache bli forvirret;)

Ta PM meg URL til ditt forum og tilgang detaljene til FTP og Admin CP. Jeg vil sjekke hva som skjer der.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vB Enterprise Translator 4.10.1