PDA

Visa fullständig version: Testa programvaran vBET

Wulf
16-11-10, 17:17
Jag vill testa programmet först på en testplats av mina forum. Jag undrar om vBET programvara gör ändringar i databasen eller lägga till ytterligare data. Jag vill veta om allt fungerar innan jag göra ändringar i min levande forum. Denna tråd är på holländska att se hur väl den översatt till engelska. :)

vBET
16-11-10, 23:53
Hej:)

Observera att vi erbjuder gratis version (långsammare och mindre funktioner) som du kan testa. Se här för detaljer:

Också svara på din fråga om DB förändringar. vBET skapar egna tabeller för cache. Så din befintliga data är säker - vi kommer inte att ändra det. vBET tillägger bara en kolumn till redan befintliga bord - det är kolumnen för användare standardspråket i användar tabellen.

Om du har några framtida frågor innan köp vBET - vänligen fråga bara:)

PS.
Hoppas att du gillar hur bra ditt inlägg var översatt:) Jag hade inga problem alls med att förstå det. Google ger bra service!

Wulf
17-11-10, 02:22
Tack för informationen!. Översättningen var bättre än jag väntat. Inte perfekt men tillräckligt bra för att förstå. De huvudsakliga språket i mitt forum är engelska, men jag tycker absolut att jag kan rekrytera fler medlemmar med olika språk. Jag ska undersöka lite mer och prova snart.

vBET
17-11-10, 21:52
Observera att gratis versionen bara översätter forum. Betalda versionen har stöd för flerspråkiga samhället (inlägg på olika språk).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET Translator 4.10.1