Visa fullständig version: Testa programvaran vBET
Jag vill testa programmet först på en testplats av mina forum. Jag undrar om vBET programvara gör ändringar i databasen eller lägga till ytterligare data. Jag vill veta om allt fungerar innan jag göra ändringar i min levande forum. Denna tråd är på holländska att se hur väl den översatt till engelska. :)
Hej:)
Observera att vi erbjuder gratis version (långsammare och mindre funktioner) som du kan testa. Se här för detaljer:
Också svara på din fråga om DB förändringar. vBET skapar egna tabeller för cache. Så din befintliga data är säker - vi kommer inte att ändra det. vBET tillägger bara en kolumn till redan befintliga bord - det är kolumnen för användare standardspråket i användar tabellen.
Om du har några framtida frågor innan köp vBET - vänligen fråga bara:)
PS.
Hoppas att du gillar hur bra ditt inlägg var översatt:) Jag hade inga problem alls med att förstå det. Google ger bra service!
Tack för informationen!. Översättningen var bättre än jag väntat. Inte perfekt men tillräckligt bra för att förstå. De huvudsakliga språket i mitt forum är engelska, men jag tycker absolut att jag kan rekrytera fler medlemmar med olika språk. Jag ska undersöka lite mer och prova snart.
Observera att gratis versionen bara översätter forum. Betalda versionen har stöd för flerspråkiga samhället (inlägg på olika språk).
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):