Visa fullständig version: Redan gjort Visar flaggor på registreringssidan
Cybershaolin
17-11-09, 04:24
En visuell förslag (kan vara ett alternativ i admincp att välja på)
Som:
1 - Regelbundna registreringssidan.
2 - Visual med flaggor registreringssidan.
Lite som den medföljande bild (med bättre integration, förstås). Titta på zip-filen för bättre visning:)
Också är fel här? http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/109-dropdown-menu-position.html
Också är fel här? http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/109-dropdown-menu-position.html
Nej, detta är begäran om ny funktion att inkludera sådana menyn i anmälningsblanketten:)
En visuell förslag (kan vara ett alternativ i admincp att välja på)
Som:
1 - Regelbundna registreringssidan.
2 - Visual med flaggor registreringssidan.
Lite som den medföljande bild (med bättre integration, förstås). Titta på zip-filen för bättre visning:)
Jag tycker t är genomförbart - Flaggor har knappen och det kommer att fungera fint. Tack för förfrågan - det är accepter och läggs i TODO lista:)
Som jag förstår det är bäst för registrering sida - orsakar den är mer synlig, men i User CP finns det inget mer behov av att ta så mycket utrymme. Så vi kommer att göra det konfigureras för registrering och kontrollpanel kommer att stanna som det är - är det OK? :)
Cybershaolin
18-11-09, 05:14
Jag är glad att du gillar mitt förslag.
Jag talade inte om usercp i min begäran. Jag frågade bara för registreringssidan. :) Jag talade om adminCP, inte userCP. Jag ville bara ge en möjlighet för administratörer att välja att visa den vanliga vägen eller synligt sätt (med flaggor) för deras användares registreringssidan ...
Du har rätt, det kommer bli mycket mer synliga. :) Är detta kommer att genomföras i nästa version? 3.1.3? Jag ser att du redan kör 3.1.3 här men det är inte föreslås för nedladdning ännu.
Gjort - kommer att ingå i 3.1.3
Jag är inte igång här på full 3.1.3. Vi har fortfarande några TODO öppen för 3.1.3, men vi testar redan några förändringar på levande forum. Mindre förändringar testas på test forum.
Cybershaolin
20-11-09, 02:30
Släpp 3.1.3 och gör andra TODO lista för 3.1.4! lol. Jag bara skojar. : D Tack för ert stöd och för att ta emot idéer från dina kunder som du. Detta är verkligen uppskattat. :)
Kunderna är det som ger produkten verkligt värde:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):