PDA

View Full Version: Allerede gjort Viser flagg ved registrering side

Cybershaolin
17-11-09, 04:24
Ett visuelle forslag (kan være et alternativ i admincp å velge mellom)
Som:

1 - Regelmessig registrering side.
2 - Visuell med flagg registreringssiden.

En liten bit som følger bildet (med bedre integrering, selvsagt). Se på zip filen, for bedre visning:)

jorgejgm
17-11-09, 10:14
Også er galt her? http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/109-dropdown-menu-position.html

vBET
17-11-09, 13:15
Også er galt her? http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/109-dropdown-menu-position.html

Nei dette er ønske om ny funksjon for å inkludere slike menyen i påmeldingsskjema:)

vBET
17-11-09, 13:18
Ett visuelle forslag (kan være et alternativ i admincp å velge mellom)
Som:

1 - Regelmessig registrering side.
2 - Visuell med flagg registreringssiden.

En liten bit som følger bildet (med bedre integrering, selvsagt). Se på zip filen, for bedre visning:)

Jeg tror t er gjennomførbart - Flags vil ha radio-knappen og det vil fungere fint. Takk for request - det er accepter og lagt i TODO liste:)
Som jeg forstår at dette er best for registrering siden - fordi det er mer synlig, men i User CP det ikke er mer trenger å ta så mye plass. Så vi vil gjøre det konfigureres for registrering og User CP vil forbli som den er - er det OK? :)

Cybershaolin
18-11-09, 05:14
Jeg er glad for at du liker mitt forslag.

Jeg snakket ikke om usercp på min forespørsel. Jeg bare ba om registreringssiden. :) Jeg snakket om adminCP, ikke userCP. Jeg ville bare gi et alternativ for administratorer å velge å vise på vanlig måte eller synlig måte (med flagg) for sine brukerens registrering side ...

Du har rett, det blir en mye mer synlig. :) Er dette kommer til å bli implementert i neste versjon? 3.1.3? Jeg ser du allerede kjører 3.1.3 her, men det er ikke foreslått i download området ennå.

vBET
19-11-09, 19:59
Gjort - vil bli inkludert i 3.1.3

Jeg er ikke kjører her på full 3.1.3. Vi har fortsatt noen TODO åpen for 3.1.3, men vi er allerede testing noen endringer på live fora. Mindre endringer er testet på test fora.

Cybershaolin
20-11-09, 02:30
Slipp 3.1.3 og gjør andre TODO listen for 3.1.4! lol. Jeg bare fleiper. : D Takk for støtte, og å akseptere ideer fra dine kunder som du gjør. Dette er virkelig verdsatt. :)

vBET
20-11-09, 11:45
Kundene er det som gir produkt reell verdi:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1