PDA

View Full Version: Al gedaan Weergegeven vlaggen bij de inschrijving pagina

Cybershaolin
17-11-09, 04:24
Een visuele suggestie (zou een optie in admincp om uit te kiezen zijn)
Zoals:

1 - Regelmatige registratie pagina.
2 - Visuele met vlaggen registratie pagina.

Een beetje zoals de bijgeleverde afbeelding (met een betere integratie, uiteraard). Kijk naar het zip-bestand voor een betere weergave:)

jorgejgm
17-11-09, 10:14
Ook hier mis? http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/109-dropdown-menu-position.html

vBET
17-11-09, 13:15
Ook hier mis? http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/109-dropdown-menu-position.html

Nee, dit is verzoek om nieuwe feature om dergelijke menu in registratie formulier:)

vBET
17-11-09, 13:18
Een visuele suggestie (zou een optie in admincp om uit te kiezen zijn)
Zoals:

1 - Regelmatige registratie pagina.
2 - Visuele met vlaggen registratie pagina.

Een beetje zoals de bijgeleverde afbeelding (met een betere integratie, uiteraard). Kijk naar het zip-bestand voor een betere weergave:)

Ik denk dat t goed te doen is - Vlaggen hebben keuzerondje en het zal werken leuk. Bedankt voor het verzoek - het is ontranger en toegevoegd in de TODO lijst:)
Zoals ik begrijp dit is het beste voor de registratie pagina - want het is meer zichtbaar, maar in User CP is er geen behoefte meer om zo veel ruimte innemen. Dus we maken het configureerbaar voor de registratie en Gebruiker CP blijft zoals het is - is het OK? :)

Cybershaolin
18-11-09, 05:14
Ik ben blij dat u mijn suggestie wilt.

Ik heb niet over usercp in mijn verzoek. Ik heb alleen gevraagd voor de registratie pagina. :) Ik heb gesproken over adminCP, niet userCP. Ik wilde gewoon een optie voor admins te kiezen voor de reguliere weg of de zichtbare manier (met vlaggen) voor registratie van hun gebruikers pagina show geven ...

Je hebt gelijk, het is gaat een stuk beter zichtbaar. :) Is dit gaat worden uitgevoerd in de volgende versie? 3.1.3? Ik zie dat je al 3.1.3 draaien hier, maar het is niet zoals voorgesteld in de download pagina nog niet.

vBET
19-11-09, 19:59
GEDAAN - zal worden opgenomen in 3.1.3

Ik ben niet draait hier op volle 3.1.3. We hebben nog steeds weinig TODO open voor 3.1.3, maar we zijn nu al testen een aantal veranderingen op live forums. Kleinere veranderingen zijn getest op testen forums.

Cybershaolin
20-11-09, 02:30
Laat 3.1.3 en maakt de andere TODO lijst voor 3.1.4! lol. Ik ben gewoon een grapje. : D Bedankt voor uw steun, en om ideeën van uw klanten zoals u accepteert. Dit wordt echt gewaardeerd. :)

vBET
20-11-09, 11:45
Klanten zijn wat geeft product werkelijke waarde:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1