View Full Version: Løst Får feilmelding hver bevegelse tråder
Jeg får denne feilmeldingen hver bevegelse tråder
Fatal error: Call to undefined function vbet_vbseo_filter_replace_text () in / home / username / public_html / vBSEO / includes / functions_vbseo_createurl.php on line 47
fremdeles bruker standard språk, er de trådene flyttet, men ser ut til ikke å omdirigere til rewrited url igjen etter vellykket å flytte tråden, fortsatt med domain.com / showthread.php? t = 123456 og får feilmeldingen, ser i skjermbilde
http://i291.photobucket.com/albums/ll284/basketmen/3.jpg
Ser ut som noen problem med htaccess. - Jeg gjorde spesielle integrasjon der (PM) slik at reglene ikke er standard, og dette er problemet (forespørselen kommer uten ut seo fil, så våre tilleggsfunksjoner ikke inkludert og integrert vBSEO kode fungerer ikke ). Vi ble enige med PM som jeg vil fortsatt jobbe med disse reglene (for din spesielle medlem sider) så jeg har fortsatt tilgang detaljer - Jeg vil rette det på plass:)
Ser ut som noen problem med htaccess. - Jeg gjorde spesielle integrasjon der (PM) slik at reglene ikke er standard, og dette er problemet (forespørselen kommer uten ut seo fil, så våre tilleggsfunksjoner ikke inkludert og integrert vBSEO kode fungerer ikke ). Vi ble enige med PM som jeg vil fortsatt jobbe med disse reglene (for din spesielle medlem sider) så jeg har fortsatt tilgang detaljer - Jeg vil rette det på plass:)
ah det på grunn av det, er det ok så ikke altfor viktig / ikke haster for nå, fordi trådene er flyttet, bare få den feilmelding, er det viktigere medlemmet sider
denne tråden løst
Takk for tilbakemeldingen. Jeg har allerede finne ut løsning for det, så etter å løse medlem sidene vil jeg løse også dette problemet.
Dette problemet synes å være lettere å løse Thant din memberpages spesielle tilfelle. Så det er løst nå (jeg vil stil jobbe med medlemmer sider).
Vær oppmerksom på at på grunn av din personliggjorde. Htaccess regler vil du måtte gjort en ekstra integrasjon takt med vBSEO hver gang du har gjort oppdatering av vBSEO. Dette trinnet er en mer endring i filen FORUM_ROOT / vBSEO / includes / functions_vbseo_createurl.php. Så når du vil endre dette bildet i henhold til normal integrasjon instruksjoner, kan du også:
1. Finn:
<?php
2. Legg ETTER:
require_once(dirname(__FILE__). '/../../includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
Dette løser problemet med å flytte tråder:)
Dette problemet synes å være lettere å løse Thant din memberpages spesielle tilfelle. Så det er løst nå (jeg vil stil jobbe med medlemmer sider).
Vær oppmerksom på at på grunn av din personliggjorde. Htaccess regler vil du måtte gjort en ekstra integrasjon takt med vBSEO hver gang du har gjort oppdatering av vBSEO. Dette trinnet er en mer endring i filen FORUM_ROOT / vBSEO / includes / functions_vbseo_createurl.php. Så når du vil endre dette bildet i henhold til normal integrasjon instruksjoner, kan du også:
1. Finn:
<?php
2. Legg ETTER:
require_once(dirname(__FILE__). '/../../includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
Dette løser problemet med å flytte tråder:)
ja sine arbeider, tusen takk:)
så vi trenger ikke å endre på fet
til vår egen vei ut
require_once(dirname(__FILE__). '/home/username/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
Endrer ikke det - det er allerede arbeider løsning. Hvis du ønsker å endre det til spesifikke banen i serveren din så bare satt der full hardkodet banen, men selv dette er ikke nødvendig her.
Michał Jeg beklager nettopp funnet denne
When i go to admincp --> deretter gå til moderate LinkBacks eller Innkommende LinkBacks, eller Utgående LinkBacks side, men jeg får bare denne feilmeldingen:
Advarsel: require_once (/ home / brukernavn / public_html / modcp / includes / functions.php) [function.require-once]: failed to open stream: Ingen slik fil eller mappe i / home / brukernavn / public_html / includes / init.php på 155 linje
Fatal error: require_once () [function.require]: Failed åpning nødvendig '/ home / brukernavn / public_html / modcp / includes / functions.php' (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home / username / public_html / includes / init.php on line 155
Hvis jeg fjerner denne linjen de LinkBack side åpnes igjen normal, så det ser gjøre noen vBSEO funksjonen feil vei
kan du gjøre linjen mer perfekt igjen? hvis ikke kanskje jeg vil bruke hvis ikke betinget for de linkbacks side som
if (THIS_SCRIPT != 'scriptname') {
}
Denne løsningen var ikke forberedt på å jobbe i admincp bare på forumet sider. Du må legge tilstand som vil endre banen i tilfelle admincp, eller vil bare ikke legge dette vBET fil da.
fikk den så her er hva jeg gjør
-? I vbseo_moderate.php filen etter <php jeg legger denne
define('THIS_SCRIPT', 'vbseo_moderate');
- Deretter i functions_vbseo_createurl.php vikle jeg koden med hvis ingen betinget
if (THIS_SCRIPT != 'vbseo_moderate') {
}
sine arbeider nå hvis noen trenger det for
Du hadde dette problemet, fordi som jeg husker serveren din bruker personliggjorde. Htaccess regler. Så dette problemet er ikke vanlig. Uansett - takk for deling:) Det kan være nyttig for de som også vil kreve tilpasset htaccess regler på grunn av noen andre mods integrasjon..
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):