Ver Versión Completa: Resolto Obter mensaxe de erro cada movemento temas
Recibe esta mensaxe de erro cada movemento temas
Erro fatal: Call to undefined function vbet_vbseo_filter_replace_text () in / home / usuario / public_html / vBSEO / includes functions_vbseo_createurl.php / na liña 47
Aínda usando a linguaxe por defecto, os fíos son movidos, pero a súa aparencia non como redireccionar para url rewrited novo despois do éxito de mover o fío, aínda con t? Domain.com / showthread.php = 123456 e obter a mensaxe de erro, procure no screenshot
http://i291.photobucket.com/albums/ll284/basketmen/3.jpg
Parece un problema de htaccess. - Eu estaba facendo a integración especial alí (PM) para as súas regras non son estándar e esta é a cuestión (solicitude vén sen saír de arquivo seo, entón as nosas funcións adicionais non están incluídas e integradas vBSEO código non funciona ). Nós coincidimos por AM que eu aínda vou traballar nesas normas (para as súas páxinas membro especial) polo que aínda teño detalles de acceso - Vou resolve-lo no lugar:)
Parece un problema de htaccess. - Eu estaba facendo a integración especial alí (PM) para as súas regras non son estándar e esta é a cuestión (solicitude vén sen saír de arquivo seo, entón as nosas funcións adicionais non están incluídas e integradas vBSEO código non funciona ). Nós coincidimos por AM que eu aínda vou traballar nesas normas (para as súas páxinas membro especial) polo que aínda teño detalles de acceso - Vou resolve-lo no lugar:)
ah entón por iso, é ok entón non moi importante / non urxente, por agora, porque os temas son movidos, só reciben esa mensaxe de erro, é máis importante as páxinas membro
este fío resolto
Grazas polo producto. Eu xa descubrir solución para iso, entón despois de resolver as páxinas membro Vou resolver tamén este problema.
Esta cuestión parece ser máis doado de resolver o seu caso MemberPages Thant especial. Por iso é resolto agora (eu stil traballar en páxinas membro).
Teña en conta que en virtude das súas normas personalizada. Htaccess terá que fixo unha etapa de integración adicional con vBSEO cada vez que fixo actualización de vBSEO. Este paso é máis un cambio no ficheiro FORUM_ROOT / vBSEO / includes functions_vbseo_createurl.php /. Entón, cando vai cambiar o ficheiro de acordo con instrucións integración normal, por favor, tamén:
1. Buscar:
<?php
2. Engadir despois:
require_once(dirname(__FILE__). '/../../includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
Isto resolve o problema con temas en movemento:)
Esta cuestión parece ser máis doado de resolver o seu caso MemberPages Thant especial. Por iso é resolto agora (eu stil traballar en páxinas membro).
Teña en conta que en virtude das súas normas personalizada. Htaccess terá que fixo unha etapa de integración adicional con vBSEO cada vez que fixo actualización de vBSEO. Este paso é máis un cambio no ficheiro FORUM_ROOT / vBSEO / includes functions_vbseo_createurl.php /. Entón, cando vai cambiar o ficheiro de acordo con instrucións integración normal, por favor, tamén:
1. Buscar:
<?php
2. Engadir despois:
require_once(dirname(__FILE__). '/../../includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
Isto resolve o problema con temas en movemento:)
si o seu traballo, moitas grazas:)
polo que non precisa mudar en negra
para o noso propio camiño como
require_once(dirname(__FILE__). '/home/username/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
Non mudalo - xa está a traballar solución. Se quere mudalo ao camiño específico no seu servidor, entón basta configurar alí camiño incorporado chea, pero mesmo iso non é necesario aquí.
Michał Lamento só atopei este
When i go to admincp --> entón vai a linkbacks moderada ou linkbacks entrada ou páxina linkbacks saída, pero eu só obter esta mensaxe de erro:
Warning: require_once (/ home / usuario / public_html modcp / / includes / functions.php) [function.require-Once]: failed to open stream: Ningún tal arquivo ou directorio en / home / usuario / public_html / includes / init.php na liña 155
Erro fatal: require_once () [function.require]: Failed Opening required '/ home / usuario / public_html / modcp / includes / functions.php "(include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home / usuario / public_html / includes init.php / on line 155
Se eu eliminar esta liña os linkback páxina é aberta de novo normal, polo que a súa busca facer un camiño errado característica vBSEO
pode facer a liña máis perfecta de novo? se non, se cadra eu vou usar se non condicional para os páxina linkbacks como
if (THIS_SCRIPT != 'scriptname') {
}
Esta solución non estaba preparado para traballar en AdminCP só en páxinas do foro. Ten que engadir condición que vai cambiar de camiño en caso de AdminCP, ou será que non basta engadir este ficheiro vBET entón.
comezouse iso aquí é o que fago
-? No arquivo vbseo_moderate.php despois <i php engadir este
define('THIS_SCRIPT', 'vbseo_moderate');
- Entón en functions_vbseo_createurl.php i wrap seu código con se non condicional
if (THIS_SCRIPT != 'vbseo_moderate') {
}
o seu traballo agora se alguén precisa del tamén
Vostede tivo este problema, porque como eu recordo o seu servidor está usando regras personalizadas. Htaccess. Entón, esta cuestión non é común. De calquera xeito - grazas por compartir:) Pode ser útil para os que tamén vai esixir regras personalizadas htaccess por mor dalgúns outros mods integración ..
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):