PDA

View Full Version: Løst Språkkoder viser!

Taurus
18-08-10, 16:28
Vennligst se vedlegg. Man, siden kommer til 3.3.6, har det vært et rot!

http://i35.tinypic.com/244e7gn.png

kamilkurczak
18-08-10, 19:33
ok, bør det være løst ved globalt parsing - på ditt forum dette ikke er arbeid.
Jeg kan ikke gjengi dette problemet på min test forumet (du kan se det på denne main forum) så kan du PM til meg en admincp og FTP detaljer og jeg vil fikse det (og den første utgaven fra det forrige innlegget også (hvis du kan 't gjengi det på vår viktigste forum)).
Thanks

kamilkurczak
19-08-10, 09:10
Jeg var på fourum din:

Kan du forklare det bedre? Kan du lime inn url til nettstedet med dette problemet, kan du beskrive hvordan å reprodusere dette problemet?
Jeg burde være logget eller ikke?

Hvis dette problemet er onmain nettsted - beskriv en del av dette nettstedet med problemet. takk

kamilkurczak
19-08-10, 09:18
ok, fant jeg det.
Er dette bare på main site i "siste post" delen?

kamilkurczak
19-08-10, 10:34
Jeg var på forumet ditt, gjorde jeg en test-tråd i polish, reload jeg nettstedet ditt til hjemmeside og jeg skrånende se langtitle = pl.
Så, hvordan jeg kan gjøre dette problemet?
edit: Jeg endret profil språk fra engelsk til polish - nå har jeg det!

Taurus
19-08-10, 12:12
Enhver løsning på dette?

kamilkurczak
19-08-10, 18:10
Jeg jobber med det. vær tålmodig fordi Michał er offline, og jeg har mye arbeid. Takk for overbærenhet.

Taurus
20-08-10, 06:39
Jeg er virkelig prøver å være tålmodig her, men min forumet ser forferdelig, og jeg begynner å miste medlemmer på grunn av disse hvite sider jeg nevner i en annen tråd her også.

Taurus
20-08-10, 19:08
Jeg svarte til din PM, og ingenting.

Jeg er nå virkelig å bli frustrert fordi språket titlene er fortsatt vises på min hjemmeside og ingen av de andre feilene har blitt fikset. Kan du fullføre dette nå, og ikke bare gå av og på forumet mitt.

Jeg får utallige PM-er fra mine medlemmer nå rasende om disse hvite sider de fortsetter å få når du svarer også.

kamilkurczak
20-08-10, 19:31
Sorry for det.

Som du ser, noen ganger det fungerte flott, men når noen svar - [langtitle] igjen. BB fremdeles cache dette området og det er vanskelig for meg å jobbe.
Vi vil jobbe hele helgen i denne saken og det vil bli fikset.

Beklager nok en gang.

vBET
22-08-10, 21:58
Jeg jobber med dette spørsmålet akkurat nå. Det ser ut som noen vBulletin feil. På forumet parseren analyserer riktig bare første langtitle og etter at det for en annen parsings simpelthen tilbake samme tekst som skal analyseres - uten å kalle aktuelle funksjonen som skal analysere teksten. Akkurat som det ikke gjenkjenner langtitle bbcode lenger - og det er brukt samme parseren objekt for å analysere neste tekster. Jeg sender dere logger detaljer i PM. Det kan også være noen konflikt. Jeg er fortsatt på utkikk der og du vil bli informert hvis jeg finner noe mer.

vBET
22-08-10, 22:27
Jeg har løsningen for deg her. Vær oppmerksom på at dette ikke vil bli publisert i neste versjon, fordi det ser ut som problemet ditt er ikke vBET men, men noen vBulletin bug, eller integrering problemet. Dette problemet gjør ikke holdning til å bruke samme parser flere ganger. Så løsningen er å skape ny parser for hver langtitle analysering. Dette vil redusere ytelsen (liten effekt) fordi flere objekter vil bli brukt. Instruksjoner er nedenfor.

Vær oppmerksom på at hvis du ikke vil håndtere dette på vBulletin nivået må du gjort denne trinnene etter hvert vBET oppdatering. Vi vil ikke publisere kode med redusert ytelse i neste versjon når den ikke er relatert til vBET bug. Du kan prøve å finne konflikt ved å deaktivere de andre plugins - Jeg skal ikke gjøre dette på forumet ditt, fordi det er for mye andre plugins og jeg rett og slett ikke ønsker å skade forum. Så du må se etter konflikt selv. Hvis ikke så kan du spørre BB team for hjelp med dette bug - i dette tilfellet kan vi hjelpe deg å beskrive problemet, men du må skrive det, fordi BB lag kunne trenge å se detaljer på forumet ditt.

For å løse dette problemet (som nå allerede er gjort på forumet din):
1. Rediger / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php
2. Finn-funksjonen vbet_parseTitleMultiple
3. Finn og kommentere i denne funksjonen:

$parser =& new vB_BbCodeParser($vbulletin, $tag_list, false);
4. Finn og kommentere i denne funksjonen:

unset($parser);
5. Søk i denne funksjonen:

$parsed = $parser->do_parse($toParse, 1, 0, 1, 0, 0, 0);
Seks. Erstatt av:

$parser =& new vB_BbCodeParser($vbulletin, $tag_list, false);
$parsed = $parser->do_parse($toParse, 1, 0, 1, 0, 0, 0);
unset($parser);

Dette vil endre arbeider på samme parser objekt og vil skape nytt for hver analysering. Som jeg skrev denne vil avta med liten innvirkning på ytelsen. Også det bør ikke være nødvendig - samme parser bør få lov til å bli gjenbrukt. At hvordan det fungerer i vårt forum og på våre andre klienter fora også. Vurderer dette og logger resultater - Vi tror at det er vBulletin bug eller konflikt med noen andre mod.

Hvis du trenger noen råd med dette problemet - vennligst bare spør. Jeg er sikker på at løsningen krever endringer for hver oppdatering er ikke stor, men feilen er ikke på vår side. Ikke i henhold til våre faktiske kunnskaper om dette problemet.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vBET Translator 4.10.1