PDA

View Full Version: Opplevelsen av å heve utgave av det arabiske språket

Damas
19-10-09, 11:15
Hei, dette er opplevelsen av faget til å skrive på arabisk, og jeg håper du min venn, anleggsleder alltid vellykket hilsener

vBET
19-10-09, 16:41
Tusen takk:)

patrick91
26-10-09, 23:07
Jeg har en quastion Det går automatisk? Når du logger på? Jeg ser alt i mitt språk (nederlandsk) hvordan komme? og hvilke kostnader dette fullt mod? fordi jeg ikke kan se sidene? Everything Is Broken ... Men hvis jeg starte et forum på nederlandsk! Deretter whit denne mod hvis noen ut på mitt nettsted registrert FRANCE han ser alle nederlandske temaer i hans egen france språk eller hva? cool: Sorry for min dårlige engelsk mvg patrick

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1