View Full Version: DBSEO støtte
Hei
Jeg brukte VBSEO til det nylig ble frakoplet og skal ikke støttes lenger.
Jeg har nå gått til å bruke DBSEO som synes å bare godt alternativ
ER det en måte vi kan arbeide sammen for å finne en måte å støtte DBSEO url's for VBET som jeg vil bruke både plugins. Jeg er glad for å hjelpe til med testing osv.
I VBSEO var det mange endringene nødvendig for VBET skal fungere.
Vil det være det samme for DBSEO? så kan du fortelle meg hva de største bekymringene er så jeg kan prøve å gjøre endringer på min testområdet slik det fungerer.
takk
Siden du har VB4.x vi foreslår for å bruke adresser - det er inkludert i vB og gir deg SEO vennlige lenker som ware støttes i vBET. Så kan du bare konfigurere din vB til å bruke adresser og vBET vil automatisk oversette de :) Ingen integrasjon behov. Også se vår viktig-filen, fordi det er litt informasjon om konfigurasjonen med adresser.
Jeg vil gjerne se denne integreringen.
Hei
Jeg måtte bruke dbseo for å sikre at eksisterende url-strukturen ble holdt. Min rangering osv for området er avhengig enten nettadressene holdes, eller riktig 301 til nye webadresser. DBSEO gjør dette, og slik jeg vil sikre jeg bruker den.
Jeg vil åpne en ny tråd nå som jeg har nettopp installert det full vbet og nå ingen av oversettelser arbeidet på alle.
Det var delvis arbeider med gratisversjonen men ikke pro for noen grunn.
For øyeblikket er vi ikke planlegger å integrere med dbseo. Jeg forsto at du vil beholde din URL-strukturen. Du kan teste disse adresser holde den. Kanskje fungerer dbseo lignende måte.
Hvis ikke så kan du prøve å integrere selv på egen risiko, men vær oppmerksom på at hvis du endrer vBET koden må endre det igjen etter hver vBET oppdatering.
Jeg vet ikke hvordan akkurat dbseo fungerer. Er det arbeider av plugins eller som vBSEO legger foran kontrolleren. Hvis det fungerer som ligner vBSEO kan du basere på vBSEO integrering som eksempel. Allikevel hvis du bare har arbeider SEO linker bør dette være ganske lett. Hvis du vil ha oversatt nettadresser - dette kan være mer kinkig.
highlander29
23-05-14, 21:16
Er det fortsatt ingen planer om å støtte dette DBSEO integrasjon? Jeg vil mod, men kan ikke installere den hvis den ikke.
På dette tidspunktet planlegger vi ikke å støtte den. vBulletin har egen innfødt adresser. Dette er hva ferdig vBSEO og sannsynligvis andre plugins som gir funksjonalitet som allerede er tatt vil dø, eller brukes sjelden. Så vi ikke tror er det behov på markedet til å støtte den.
highlander29
24-05-14, 20:36
Det synes å gjøre mer enn adresser. Jeg har DBSEO installert på en ganske stor og opptatte forum.
For folk som meg som er på utkikk etter tekniske løsninger å øke trafikken, spesielt folk villig til å bruke litt penger, vil vi prøve det uansett. Vi vil også se på ting som din mod for. Men de er ikke kompatible. Jeg er ganske sikker på at du vil miste kunder.
Takk for din mening. I dette øyeblikk vi ikke har tenkt å støtte DBSEO.
Jeg måtte bruke dbseo for å sikre at eksisterende url-strukturen ble holdt. Min rangering osv for området er avhengig enten nettadressene holdes, eller riktig 301 til nye webadresser. DBSEO gjør dette, og slik jeg vil sikre jeg bruker den.
Dette. Siden vbseo støttes ikke lenger trenger vi minst en måte å 301 oversatt nettadressene til nye etter bytte til DBSEO.
Vi har ikke tenkt å støtte DBSEO for øyeblikket. Vi støtter adresser. Så kan vBSEO brukere bli med vBSEO eller bytte til vennlig URL'S. Omadressering regler etter bytte hver bruker problem å løse på egenhånd, siden dette er ikke vBET problem og alle gamle vBSEO brukere kan ha helt forskjellig tidligere nettadresser, fordi vBSEO var konfigurerbar på dette området. Så vi ikke har tenkt å støtte DBSEO, eller noen bytter fra vBSEO til annet løsning
vBET fungerer fint byttet til adresser. Gamle webadresser ikke og det er ikke vBET tilfelle - det er ikke vår problem å rense etter døde plugin. Vi støtter våre produktet, ikke vekke døde løsning.
Dette. Siden vbseo støttes ikke lenger trenger vi minst en måte å 301 oversatt nettadressene til nye etter bytte til DBSEO.
DBSEO kan holde gamle VBSEO url-strukturen. Den har en importfunksjonen i betalt versjon. Hvis du fortsatt har vBSEO tabeller i databasen kan du kjøre oppdateringen. Også har alle VBSEOS brukere flyttet til DBSEO.
Fakta: DBSEO legger ingen følger koblinger og andre viktige ting å vBulletin som holder oss fra å bli straffet i indekser. vBulletin har gjort det klart at den eneste SEO de gjør er knyttet til URL-adresser, og de støtter ikke 301 viderekoblinger eller egendefinerte url strukturer. DET ER ET STORT PROBLEM.
Uansett... samme som dette programtillegget gjør oversettelser vel... vBulletin bare gjør forumprogramvare vel... vBulletin ikke SEO vel innfødt. Det er et annet område av ekspertise. Jeg håper det plugg forfatteren tar notat av dette.
Marcin Kalak
11-03-15, 14:37
Takk for din mening. Vi har ikke tenkt å støtte DBSEO for øyeblikket. Vi støtter adresser.
Hei, kan du fortelle meg DBSeo offisielle nettsted?
Marcin Kalak
16-03-15, 09:08
DragonByte SEO - DragonByte Tech | vBulletin Mods og Addons (http://www.dragonbyte-tech.com/product/303-dragonbyte-seo/)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):