PDA

Ver Versión Completa: Apoio DBSEO

siparker
08-03-14, 11:59
Ola

Adoitaba vBSEO ata que recentemente saíu do aire e non vai máis ser soportado.

Eu xa pasou a usar DBSEO como parece só boa alternativa

Existe un xeito que podemos traballar xuntos para atopar unha forma de apoiar DBSEO url para vBET como quero usar ambos plugins. Fico feliz en axudar con as probas etc

En vBSEO houbo moitas modificacións necassary para vBET para funcionar correctamente.

Será que vai ser o mesmo para DBSEO? así podería me informar cales son as principais preocupacións son para que eu poida tentar facer os cambios no meu lugar de proba para que ha traballar.

grazas

vBET
11-03-14, 12:44
Desde que ten VB4.x suxerimos utilizar URLs amigables - que está incluído en VB e dálle SEO ligazóns amigables que Ware soportado no vBET. Entón, por favor, só configurar a BB para utilizar URLs amigables e vBET traducirá automáticamente as :) Non integración necesaria. Tamén por favor mire para o noso arquivo Léame, porque hai algunha información sobre configuración URLs amigables.

tavenger5
11-03-14, 18:35
Gustaríame ver esa integración tamén.

siparker
14-03-14, 16:13
ola

eu precisaba usar dbseo para asegurar estrutura url existente foi mantido. O meu rankings etc para o web son dependentes ou aquelas URLs sendo mantido correctamente ou 301 para novas URLs. DBSEO fai iso e, como tal, eu teño garantir i usalo.

Vou abrir un novo segmento agora como eu acaba de instalar a vBET completo e agora ningunha das traducións de traballo a todos.

Foi parcialmente traballar coa versión gratuita, pero non pro por algún motivo.

vBET
15-03-14, 11:32
Neste momento, non estamos a planear para integrarse con dbseo. Eu entendín que quere manter a súa estrutura de URL. Podes probar estas URLs amigables mantelo. Quizais dbseo traballa xeito similar.

Se non, entón podes probar integrar-se no seu propio risco, pero está en conta que, se cambiar o código vBET entón vai ter que cambialo de novo despois de cada actualización vBET.

Non sei exactamente como funciona dbseo. É traballar por plugins ou como vBSEO engade front controller. Se está a traballar semellante ao vBSEO entón pode basearse na integración vBSEO como exemplo. De calquera xeito, se quere só ter traballando conexións SEO esta debe ser moi fácil. Se queres ter URLs traducidos - isto pode ser máis complicado.

highlander29
23-05-14, 21:16
Existe aínda non ten plans para apoiar esta integración DBSEO? Eu quero que o mod, pero non pode instala-lo se isto non ocorrer.

vBET
24-05-14, 14:11
Neste momento, non pretende apoia-lo. vBulletin ten as súas propias URLs amigables nativas. Isto é o que terminou vBSEO e moi probablemente outros plugins que dá función que xa está incluído morrerá, ou será usado raramente. Entón, non creo que hai necesidade de mercado para apoia-lo.

highlander29
24-05-14, 20:36
Parece facer máis que URLs amigables. Teño DBSEO instalado nun moi grande forum / ocupado.

Para persoas como eu, que están á procura de solucións técnicas para aumentar o tráfico, sobre todo persoas dispostas a gastar un pouco de diñeiro, imos tratar de calquera maneira. Tamén imos ollar para cousas como o seu mod tamén. Con todo, son incompatibles. Estou case seguro de que vai perder clientes.

vBET
27-05-14, 17:01
Grazas pola súa opinión. A este momento en que non pretende apoiar DBSEO.

tavenger5
09-06-14, 16:52
eu precisaba usar dbseo para asegurar estrutura url existente foi mantido. O meu rankings etc para o web son dependentes ou aquelas URLs sendo mantido correctamente ou 301 para novas URLs. DBSEO fai iso e, como tal, eu teño garantir i usalo.

Este. Desde vBSEO non se admite nós, polo menos, que atopar un xeito para 301 as URLs traducidos para os novos tras o cambio para DBSEO.

vBET
10-06-14, 17:10
Non planeamos para apoiar DBSEO neste momento. Apoiamos URLs amigables. Así, os usuarios poden ir con vBSEO vBSEO ou pasar a agradable URL. Normas de redirección despois o cambio é cada edición do usuario para resolver por conta propia, xa que esta non é unha cuestión vBET e cada usuario vello vBSEO pode ter completamente diferentes URLs anteriores, porque vBSEO era configurable nesta área. Entón, nós non planeamos soportar DBSEO, nin calquera cambio de vBSEO á outra solución

vBET funcionará agradable trasladouse a URLs amigables. URLs antigas non e non é vBET caso - non é a nosa cuestión de limpar despois do plugin morto. Apoiamos o noso produto, non de alguén solución morto.

mykkal
09-03-15, 21:03
Este. Desde vBSEO non se admite nós, polo menos, que atopar un xeito para 301 as URLs traducidos para os novos tras o cambio para DBSEO.

DBSEO pode manter a vella estrutura url VBSEO. El ten unha función de importación na versión de pago. Se aínda ten mesas vBSEO na súa base de datos pode realizar esta actualización. Ademais, todos os usuarios de VBSEO se mudaron para DBSEO.

Feito: DBSEO engade ningún seguir ligazóns e outras cousas importantes a vBulletin cal mantennos desde ser penalized en índices. vBulletin Fixo o aclara que o SEO único están facendo está relacionado con urls e non apoian 301 redirixe ou costume url estruturas. AQUEL IS Un PROBLEMA ENORME.

Anyways...Mesmo cando isto plugin fai traducións ben...vBulletin Só fai software de foro ben... vBulletin Fai NOT fai SEO ben nativo. Aquilo é unha área diferente de pericia. Espero o plugin o autor toma nota disto.

Marcin Kalak
11-03-15, 14:37
Grazas pola súa opinión. Non planeamos para apoiar DBSEO neste momento. Apoiamos URLs amigables.

cuchuoi
15-03-15, 05:50
Ola, me pode dicir DBSeo web oficial?

Marcin Kalak
16-03-15, 09:08
DragonByte SEO - DragonByte Tech | vBulletin Mods & Addons (http://www.dragonbyte-tech.com/produto/303-dragonbyte-seo/)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations