View Full Version: DBSEO tuki
Hi
Käytin VBSEO kunnes se äskettäin meni offline-tilassa ja ei tule enää tueta.
Minulla on nyt mennyt käyttämään DBSEO, koska se näyttää vain hyvä vaihtoehto
Onko tapa voimme yhdessä löytää tapa tukea DBSEO url: n vBET kuin haluan käyttää sekä plugins. Olen iloinen voidessani auttaa testaus.
VBSEO oli monia muutoksia tarpeen VBET toimii oikein.
Se on sama DBSEO? Jos niin voisitteko kertoa minulle, mitä suurimmat huolenaiheet ovat niin voin yrittää tehdä muutoksia Testipaikan, joten se toimii.
kiitos
Koska olet VB4.x suosittelemme käyttämään URL - se sisältyy vB ja antaa sinulle SEO friendly linkit, jotka ware tuetaan vBET. Joten haluta kohtuullinen configure vB käyttämään ystävällinen URLs ja vBET kääntää ne automaattisesti :) Ei integraatioaste. Myös Katso Lueminut-tiedostoon, koska joitakin tietoja kokoonpanon URL.
Haluaisin nähdä tämä integraatio.
Hi
minun täytyi käyttää dbseo sen varmistamiseksi, nykyinen url rakenne oli. Minun rankings jne sivuston ovat riippuvaisia kyseisistä osoitteista pidetään tai oikein 301 uudet URL-osoitteet. DBSEO tämä ja siten tarve varmistaa käytän sitä.
Avaa uusi viestiketju nyt olen juuri asentanut koko vbet ja nyt mikään käännökset työtä lainkaan.
Se oli osittain toimii ilmainen versio mutta ei pro jostain syystä.
Tällä hetkellä suunnittelemme ei integroida dbseo. Ymmärsin säilytettävät URL-rakenteen. Voisit testata näitä URL pitää sen. Ehkä dbseo toimii samalla tavalla.
Jos ei sitten voit yrittää yhdistää itse omalla vastuulla, mutta muista, että jos muutat vBET koodia sinun täytyy muuttaa uudelleen jokaisen vBET päivityksen jälkeen.
En tiedä miten dbseo toimii. On se työ plugins tai kuin vBSEO lisää etu ohjain. Jos se toimii samanlainen vBSEO voit pohjana vBSEO integraatio esimerkkinä. Joka tapauksessa jos haluat vain on työskentely SEO Linkit tämän pitäisi olla melko helppoa. Jos haluat kääntää URL-osoitteet - tämä voi olla mutkikkaampi.
highlander29
23-05-14, 21:16
Vielä ole suunnitelmia DBSEO integroitumisen? Haluaisin mod mutta ei voi asentaa, jos se ei ole.
Tällä hetkellä emme aio tukea sitä. vBulletin on oma syntyperäinen ystävällinen URLs. Tämä on mitä valmis vBSEO ja todennäköisesti muut plugins että antaa toimintoja, jotka on jo otettu huomioon kuolee tai käytetään harvoin. Joten en usko tarvitaan markkinoilla tukemaan sitä.
highlander29
24-05-14, 20:36
Se tuntuu tekevän enemmän kuin ystävällinen URL-osoitteita. Olen DBSEO asennettu melko suuri varatut foorumilla.
Minun kaltaiseni ihmiset, jotka etsivät teknisiä ratkaisuja lisätä liikennettä, erityisesti ihmisiä, jotka haluavat viettää vähän rahaa, voimme kokeilla sitä joka tapauksessa. Me myös tarkastelemme asioita, kuten mod liian. Kuitenkin ne ovat ristiriidassa. Olen melko varma, menetät asiakkaat.
Kiitos mieltä. Tämän hetken, emme aio tukea DBSEO.
minun täytyi käyttää dbseo sen varmistamiseksi, nykyinen url rakenne oli. Minun rankings jne sivuston ovat riippuvaisia kyseisistä osoitteista pidetään tai oikein 301 uudet URL-osoitteet. DBSEO tämä ja siten tarve varmistaa käytän sitä.
Tämä. Koska vbseo ei enää tueta ainakin meidän 301 tapa kääntää URL uusia jälkeen siirrytään DBSEO.
Emme aio tukea DBSEO tällä hetkellä. Tuemme ystävällinen URL-osoitteita. Joten vBSEO käyttäjille voi pysyä vBSEO tai siirry friendly URL. Uudelleenohjaus säännöt kun kytkentä on kunkin käyttäjän asia ratkaista omin avuin, koska kyseessä ei ole vBET ja jokainen vanha vBSEO käyttäjä voi olla täysin erilainen edellisen URL-osoitteita, koska vBSEO konfiguroitavissa tällä alalla. Joten emme aio tukea DBSEO, eikä mitään siirtyminen vBSEO muuta ratkaisua
vBET toimii mukava siirtyi ystävällinen URL-osoitteita. Entisaikainen URLs ei ja ei vBET - se ei ole tehtävämme puhdistaa jälkeen kuollut plugin. Tuemme tuote, ei jonkun kuollut ratkaisu.
Tämä. Koska vbseo ei enää tueta ainakin meidän 301 tapa kääntää URL uusia jälkeen siirrytään DBSEO.
DBSEO pitää vanha VBSEO url-rakenteen. Se on tuontitoiminto maksullisen version. Jos sinulla on vBSEO taulukoita tietokannassa voit suorittaa kyseinen päivitys. Myös kaikki VBSEO n käyttäjät on siirretty DBSEO.
Fakta: DBSEO lisää o seurata linkkejä ja muita tärkeitä asioita vBulletin, joka pitää meitä on rangaistu indeksit. vBulletin on tehnyt selväksi, että he tekevät vain SEO liittyvät URL-osoitteet, eivätkä ne tue 301 uudelleenohjaus tai mukautetun url rakenteita. TÄMÄ ON VALTAVA ONGELMA.
joka tapauksessa... sama kuin tämä plugin ei käännökset hyvin... vBulletin vain se foorumi ohjelmistot hyvin... vBulletin tehdä SEO hyvin natiivi. Se on eri alueen asiantuntemusta. Toivon plugin tekijän ottaa tämän huomioon.
Marcin Kalak
11-03-15, 14:37
Kiitos mieltä. Emme aio tukea DBSEO tällä hetkellä. Tuemme ystävällinen URL-osoitteita.
Hei Voitteko kertoa minulle DBSeo kotisivut?
Marcin Kalak
16-03-15, 09:08
DragonByte SEO - DragonByte Tech | vBulletin Mods & lisät (http://www.dragonbyte-tech.com/product/303-dragonbyte-seo/)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):