PDA

View Full Version: Google API til hvilken pris

DirtRider
26-03-12, 05:12
Jeg har nettopp installert dette produktet, og ser at Google er en betalt tjeneste. Jeg ser også dette er hva de sitat som kostnaden.

Avgifter for bruk:

Oversettelse:
$20 per 1 M tegn med tekst, hvor kostnadene er justert i forhold til antall tegn som faktisk gitt.
Gjenkjenning av språk:
$20 per 1 M tegn med tekst, hvor kostnadene er justert i forhold til antall tegn som faktisk gitt.

Saken er at jeg har ingen anelse om hva dette kan kjøre inn i per måned så hvis noen kunne gi meg en ide om hva de betaler per måned det ville være verdsatt. Jeg vet at dette vil også være avhengig av trafikken til nettstedet ditt, og vil variere fra nettsted til nettsted, men jeg virkelig nød noen type en målestokk for dette: forvirret: Hvis mulig kanskje du ville også angi hvilken type trafikk webområdet ditt her eller bare legge en kobling til webområdet ditt og jeg vil prøve å sammenligne det til min forum

DirtRider
11-04-12, 05:39
Jeg fortsatt prøver å finne noen svar på dette: forvirret:

DirtRider
11-04-12, 10:43
Ikke å bekymre deg om dette som jeg har fjernet denne mod fra webområdet mitt

vBET
11-04-12, 15:45
Det synes at våre brukere ikke vil dele om deres oversettelse kostnader. Som du skrev i første innlegg Google klart beskriver kostnadene. Også Microsoft gir deg gratis oversettelse (med månedlige grenser men gratis), og vi er bare om å frigi ny versjon som vil gi rom for manuell oversettelser:)

DirtRider
11-04-12, 18:56
Ja de gjør, men det ikke gir oss noen ide hva dette kan komme på slutten av en måned

r.dziadusz
12-04-12, 17:24
Hvis du setter grensene, vil oversettelse API ikke gjøre noen over-quoted oversettelser. Det fungerer som det er nå i Microsoft-oversettelsen API gratis hvis du bruker alle 2 M tegn API slutter å oversette

wowglider.de
18-04-12, 17:13
Hei, mitt forum har ca 175 000 innlegg og 25.000 tråder, jeg oversette på engelsk og fransk. Den første dag med om lag 1,5 millioner, nesten $20. Hvis det er interesse kan jeg fortsette her Ja senere.

r.dziadusz
18-04-12, 21:04
Hei
Vennligst er ikke at vBET Bufre data, slik at din mengden oversettelse forespørselen schould faller etter noen dager. Også gratis Microsoft av azure tillate du å oversette 2 m tegn gratis:)

wowglider.de
20-04-12, 02:48
jeg vet det. Jeg klaget men ikke i det hele tatt.

wowglider.de
28-04-12, 14:52
Oversette API: oversettelse
Tegnantall
Daglig kvote: 2 M
28 dagers totalt: 21.03 m
Oversette APICharacters19.82 M396.30 USD

vBET
05-05-12, 15:36
Vi har ingen innflytelse på Google priser. Vær oppmerksom på at du også kan bruke Microsoft - gratis 2 M tegn/måned. Og Apertium - helt gratis. Også i neste versjon støtter vBET manuell oversettelse:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations