PDA

View Full Version: Google API tegen welke kosten

DirtRider
26-03-12, 05:12
Ik heb net geïnstalleerd dit product en zie dat Google een betaalde dienst is. Ik zie ook dat dit is wat ze citeren als de kosten.

Gebruiksvergoedingen:

Vertaling:
$20 per 1 M tekens van tekst, waar de heffingen in verhouding tot het aantal tekens daadwerkelijk geboden worden aangepast.
Taaldetectie:
$20 per 1 M tekens van tekst, waar de heffingen in verhouding tot het aantal tekens daadwerkelijk geboden worden aangepast.

Het ding is dat ik heb geen idee wat dit kan tegenkomen per maand dus als iemand kan geven mij een idee van wat ze per maand betalen zou worden gewaardeerd. Ik weet dat dit zou ook afhankelijk van het verkeer naar uw site en zou verschillen van site tot site maar ik echt nodig een soort van een benchmark voor dit hebben: verward: indien mogelijk misschien zou u ook aangeven wat voor soort verkeer aan uw website heeft of gewoon post een link naar uw site en ik zal proberen en vergelijken met mijn forum

DirtRider
11-04-12, 05:39
Ik ben nog steeds bezig om antwoord te vinden sommige op dit ene: verward:

DirtRider
11-04-12, 10:43
Geen zorgen over dit, zoals ik heb deze mod verwijderd van mijn site te

vBET
11-04-12, 15:45
Het lijkt erop dat onze gebruikers niet wilt delen over hun vertaalkosten. Zoals u schreef in eerste post dat Google een duidelijke beschrijving van de kosten. Ook Microsoft geeft u vrije vertaling (met maandelijkse limieten maar gratis) en we zijn zowat naar de nieuwe versie die zal toestaan voor handmatige vertalingen:)

DirtRider
11-04-12, 18:56
Ja ze doen, maar het geeft ons niet enig idee wat dit kan komen aan het einde van een maand

r.dziadusz
12-04-12, 17:24
Als u uw grenzen instelt, zal vertaling API niet eventuele over-quoted vertalingen. Het werkt zoals het nu in gratis Microsoft vertaling API als u alle 2 M tekens die API gewoon vertalen stopt gebruiken

wowglider.de
18-04-12, 17:13
Hallo, mijn forum heeft ongeveer 175.000 berichten en 25.000 threads, ik vertalen in het Engels en Frans. De eerste dag doorgebracht ongeveer 1,5 miljoen, bijna $20. Als er belangstelling kan ik dat hier ja later blijven.

r.dziadusz
18-04-12, 21:04
Hi
Gelieve is niet dat vBET caching gegevens, dus na enkele dagen vallen uw hoeveelheid vertaling verzoek hergebruiken. Gratis Microsoft door azure je ook toestaan om te vertalen gratis:) 2 m tekens

wowglider.de
20-04-12, 02:48
Weet ik. Ik klaag maar niet helemaal.

wowglider.de
28-04-12, 14:52
Translate API: Vertaling
Aantal tekens
Dagelijkse quotum: 2 M
28-daagse totaal: 21.03 m
Translate APICharacters19.82 M396.30 USD

vBET
05-05-12, 15:36
Wij hebben geen invloed op de prijzen van Google. Houd er rekening mee dat u ook Microsoft - gratis 2 M tekens/maand kunt. En Apertium - geheel gratis. In de volgende release zal vBET steunen ook handmatige vertaling:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET Translator 4.10.1