PDA

Veure la Versió Completa: API de Google a quin cost

DirtRider
26-03-12, 05:12
Acabat d'instal·lar aquest producte i veure que Google és un servei pagat. També veig que això és el que citen com és el cost.

Taxes d'ús:

Traducció:
$20 per 1m caràcters de text, on s'adapten els càrrecs en proporció amb el nombre de caràcters que efectivament prestats.
Detecció d'idioma:
$20 per 1m caràcters de text, on s'adapten els càrrecs en proporció amb el nombre de caràcters que efectivament prestats.

La cosa és que no tinc cap idea què això pot córrer en per mes així si algú em podria donar una idea de per què estan pagant per mes seria apreciat. Sé que això també seria dependant en el trànsit al seu lloc i varia des de lloc fins a lloc però els I realment necessiten algun tipus d'un punt de referència per a això: confós: si és possible potser vostè hauria d'indicar també quin tipus de trànsit el vostre lloc té o només enviar un enllaç al seu lloc i vaig a tractar i comparar-ho amb el meu fòrum

DirtRider
11-04-12, 05:39
Encara estic intentant trobar alguna resposta en aquest cas: confós:

DirtRider
11-04-12, 10:43
No preocupar-se d'això com he tret aquest mod del meu lloc web

vBET
11-04-12, 15:45
Sembla que els nostres usuaris no volen compartir sobre les seves despeses de traducció. Mentre escrivia en primer lloc que Google clarament descriu els costos. També Microsoft li dóna traducció lliure (amb límits mensuals però lliure) i estem a punt d'alliberar la versió nova que li permetrà per a traduccions manuals:)

DirtRider
11-04-12, 18:56
Sí que ho fan, però no ens dóna qualsevol idea què això pot arribar a la final d'un mes

r.dziadusz
12-04-12, 17:24
Si establiu dels seus límits, traducció API no farà cap traduccions over-quoted. Funciona com ho és ara en la traducció de Microsoft lliure API si vostè utilitzar caràcters de 2 milions d'alle que API només s'atura traduir

wowglider.de
18-04-12, 17:13
Hola, el meu Fòrum té uns 175,000 llocs i temes de el 25.000, que es tradueixen en anglès i francès. El primer dia va passar prop de 1,5 milions, gairebé $20. Si hi ha interès pot continuar que aquí sí més tard.

r.dziadusz
18-04-12, 21:04
Hola
Si us plau no aquell vBET és caching de dades, així que després de pocs dies caure la seva quantitat de schould de petició de traducció. També Microsoft lliure per azure podreu traduir 2m caràcters de franc:)

wowglider.de
20-04-12, 02:48
Jo sé. M'estic queixant però no en absolut.

wowglider.de
28-04-12, 14:52
Traduir API: Traducció
Recompte de caràcter
Quota diària: 2M
Total de 28 dies: 21.03M
Traduir Caràcters\td'API\t19.82 M\t396.30 USD

vBET
05-05-12, 15:36
Tenim cap influència sobre els preus de Google. Si us plau fixi's que també pot utilitzar Microsoft - 2m caràcters/mes lliure. I Apertium - totalment lliure. També en la pròxima alliberament vBET donarà suport traducció manual:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations