PDA

View Full Version: For å forklare Oversette foruminnlegg ikke skrevet i standard forumet språk

furnivat
11-02-11, 10:36
Jeg begynner å få folk til å legge ut på svensk og andre språk på mitt forum, hvor de fleste av medlemmene kun snakker engelsk.

Her er hva som trengs etter min mening å virkelig gjøre VBET fungere godt: Hvis noen innlegg i svenske deretter sitt opprinnelige tekst legges til forumet, men nedenfor er en automatisk oversettelse til engelsk. På den måten engelsktalende kunne svare.

Håper å høre om dette kan være mulig. Hilsen

On edit: Eller gjør det faktisk allerede gjør dette?

kamilkurczak
11-02-11, 13:21
hello,

Dersom du har et forum i engelsk språk (sett i vBET-> main) dette innlegg bør oversatt fra svensk til engelsk.
Vær oppmerksom på at brukeren som gjør et innlegg i svensk bør sette i usercp sitt eget språk til svensk.
Hvis dette innlegget er lagret på ditt forum på svensk (uten oversettelse), bør du redigere den og sette inn innhold mellom

Dernest kan du sjekke dette alternativer:
admincp-> vBET-> Diverse-> Vis original tekst for brukeren.

Hvis det fortsatt ikke bra - lim her er en url til eksempel.
Thanks

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1