PDA

View Full Version: Stopp leter etter x feil (Database Cache)

Snake
08-02-11, 20:36
Dette er satt til 15

Vil si fem gjør vbet raskere?

Som sikkert etter 5 forsøk er det kjent om å bruke cache eller ikke.

Youngster
08-02-11, 22:19
hmm, jeg vil snakke med Kamil, men jeg tror Du har rett, for 100% vil jeg skrive når jeg vil rådføre seg med Kamil

Snake
08-02-11, 22:21
ok

Snake
09-02-11, 12:07
Er dette virkelig så vanskelig å svare?

Youngster
09-02-11, 12:12
Ikke veldig hardt, men hvis du ønsker en god anwser, må vi konsultere det:)

Snake
09-02-11, 12:13
Høyre, vel begge programmerere har vært på nett i dag, svarte de til min andre tråd!

Youngster
09-02-11, 14:36
Ja, Snake du har rett, er 5 godt å gjøre vBET raskere, har jeg testet på test forumet og du har rett.
Takk for anwser din

Snake
09-02-11, 14:39
Flott, det bringer meg til mitt neste spørsmål, ville lavere fortsatt bli bedre, sier tre.

Snake
14-02-11, 12:09
Hvorfor er støtte alltid så fricking treg?

Det er ikke en vanskelig spørsmål!

kamilkurczak
14-02-11, 12:44
hello,

Dette alternativet er beskrevet i admincp-> vBET-> cache
Bare les: Hvis du setter denne verdien for lavt det vil redusere side generasjon hastighet.

Dette er optionaly vil på ett forum fungerer bedre med høy verdi, på en annen - med svært lav. På våre viktigste vBET forumet har vi dette alternativet er satt på 15.

Dette er valgfritt. Du må teste det beste alternativet for forumet ditt.

Snake
14-02-11, 12:48
I dont forstå hvordan dette forringer ytelse, sikkert lavere er raskere, uansett forum.

Hvis det er så etter 3 ganger som må være nok til å finne oversettelsen.

Hvorfor skulle noen fora må søke 15x, og noen 5x, doesnt fornuftig.

Dessuten er admincp engelsk så ille, det er derfor jeg trenger avklaring. Jeg kan lese helt fint, så vennligst ikke peke meg andre steder, vil jeg støtte, det er derfor jeg er her.

kamilkurczak
14-02-11, 12:55
Så, hvorfor dette er valgfritt? Fordi ett forum har mer innhold etc.
Vi jobber med vårt og våre kunders erfaringer. Jo bedre hvis du kan endre verdien for dette valget:)

Så, vær så snill, teste det for deg forumet (også hvis du setter 0 - du deaktiverer dette alternativet)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET Translator 4.10.1