View Full Version: Stoppen met zoeken na x mislukkingen (Database Cache)
Dit is vastgesteld op 15
Zou zeggen 5 maken vbet sneller?
Zo zeker na 5 pogingen is het bekend of de cache te gebruiken of niet.
hmm, ik zal praten met Kamil, maar ik denk dat je hebt gelijk, voor 100% zal ik schrijven als ik zal hij rekening houden met Kamil
Is dit echt zo moeilijk te beantwoorden?
Niet echt hard, maar als U wilt een goede anwser, moeten we om het te raadplegen:)
Juist, goed, zowel de programmeurs hebben online geweest vandaag, hun antwoord op mijn andere thread!
Ja, Snake je hebt gelijk, 5 is goed om te maken vBET sneller, heb ik getest op testen forum en heb je gelijk in.
Bedankt voor uw anwser
Groot, dat brengt me bij mijn volgende vraag, zou nog lager zijn beter, laten we zeggen 3.
Waarom is ondersteuning altijd zo fricking langzaam!?
Het is geen moeilijke vraag!
kamilkurczak
14-02-11, 12:44
hello,
Deze optie wordt beschreven in admincp-> vBET-> Cache
Net gelezen: Als u deze waarde te laag is zal het pagina generatie snelheid te verlagen.
Dit is optionaly, zal op een een forum beter werken met een hoge waarde, op een ander - met een erg laag. Op onze belangrijkste vBET forum We hebben deze optie in te stellen op 15.
Dit is optioneel. U moet testen de beste optie voor uw forum.
Ik begrijp niet hoe deze prestaties degradeert, zeker lager is sneller, wat forum.
Als het wordt gezocht 3 keer dat moet voldoende zijn om de vertaling te vinden.
Waarom zouden sommige forums moet zoeken 15x, en een aantal 5x, doesnt zinvol.
Ook de admincp engels is zo slecht, dat is de reden waarom ik verduidelijking behoeven. Ik kan prima dus gelieve niet elders punt me, ik wil steunen, dat is de reden waarom ik hier ben.
kamilkurczak
14-02-11, 12:55
Dus, waarom dit is optioneel? Omdat een forum hebben meer inhoud, enz.
We werken aan onze klanten en onze ervaring. Hoe beter als je de waarde van deze optie te wijzigen:)
Dus, alstublieft, test het voor je forum (ook als u set 0 - je deze optie uitschakelen)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):