PDA

Ver Versión Completa: Pare de ollar tras fallos x (Cache de Base de Datos)

Snake
08-02-11, 20:36
Este é fixado en 15

Diría 5 vbet facer máis rápido?

Tan certo despois de 5 intentos, sabe-se usar caché ou non.

Youngster
08-02-11, 22:19
hmm, vou falar con Kamil, pero creo que está certo, pois o 100% eu vou escribir cando vou consultalo con Kamil

Snake
08-02-11, 22:21
ok

Snake
09-02-11, 12:07
Iso é realmente difícil de responder?

Youngster
09-02-11, 12:12
Non é realmente difícil, pero se quere un anwser boa, precisamos de consultalo-lo:)

Snake
09-02-11, 12:13
Dereito, así tanto os programadores foron en liña hoxe, respondeu á miña outra fío!

Youngster
09-02-11, 14:36
Si, Snake está certo, 5 é bo para facer vBET máis rápido, eu proba no foro de probas e está certo.
Grazas pola súa anwser

Snake
09-02-11, 14:39
Grande, que me trae a miña seguinte pregunta, reduciría aínda ser mellor, digamos 3.

Snake
14-02-11, 12:09
Por que o apoio sempre tan fricking lento?

Non é unha pregunta difícil!

kamilkurczak
14-02-11, 12:44
Ola,

Esta opción é descrita no AdminCP-> vBET-> caché de
Basta ler: Se definir ese valor moi baixo que vai diminuír a velocidade de xeración da páxina.

Este é opcional, no foro un pode traballar mellor con alto valor, noutro - con moi baixo. No noso foro vBET principais Temos esta opción definida na 15.

Isto é opcional. Ten que probar a mellor opción para o seu foro.

Snake
14-02-11, 12:48
Non entendo como isto prexudica o desempeño, certamente menor é máis rápido, calquera que sexa foro.

Se é demandado por 3 veces que debe ser o suficiente para atopar a tradución.

Por que algúns foros de investigación teñen que ser 15x, e algúns 5x, non ten sentido.

Ademais, o inglés AdminCP é tan malo, é por iso que eu teño que faga. Podo ler moi ben entón por favor non me apuntar noutro lugar, quero o apoio, é por iso que eu estou aquí.

kamilkurczak
14-02-11, 12:55
Entón, por que iso é opcional? Porque un foro ter máis contido, etc
Estamos a traballar nos nosos clientes e nosa experiencia. O mellor se pode cambiar o valor desta opción:)

Entón, por favor, proba-o para ti foro (tamén se definir 0 - vostede desactivar esta opción)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET Translator 4.10.1