Ver Versión Completa: Pare de ollar tras fallos x (Cache de Base de Datos)
Este é fixado en 15
Diría 5 vbet facer máis rápido?
Tan certo despois de 5 intentos, sabe-se usar caché ou non.
hmm, vou falar con Kamil, pero creo que está certo, pois o 100% eu vou escribir cando vou consultalo con Kamil
Iso é realmente difícil de responder?
Non é realmente difícil, pero se quere un anwser boa, precisamos de consultalo-lo:)
Dereito, así tanto os programadores foron en liña hoxe, respondeu á miña outra fío!
Si, Snake está certo, 5 é bo para facer vBET máis rápido, eu proba no foro de probas e está certo.
Grazas pola súa anwser
Grande, que me trae a miña seguinte pregunta, reduciría aínda ser mellor, digamos 3.
Por que o apoio sempre tan fricking lento?
Non é unha pregunta difícil!
kamilkurczak
14-02-11, 12:44
Ola,
Esta opción é descrita no AdminCP-> vBET-> caché de
Basta ler: Se definir ese valor moi baixo que vai diminuír a velocidade de xeración da páxina.
Este é opcional, no foro un pode traballar mellor con alto valor, noutro - con moi baixo. No noso foro vBET principais Temos esta opción definida na 15.
Isto é opcional. Ten que probar a mellor opción para o seu foro.
Non entendo como isto prexudica o desempeño, certamente menor é máis rápido, calquera que sexa foro.
Se é demandado por 3 veces que debe ser o suficiente para atopar a tradución.
Por que algúns foros de investigación teñen que ser 15x, e algúns 5x, non ten sentido.
Ademais, o inglés AdminCP é tan malo, é por iso que eu teño que faga. Podo ler moi ben entón por favor non me apuntar noutro lugar, quero o apoio, é por iso que eu estou aquí.
kamilkurczak
14-02-11, 12:55
Entón, por que iso é opcional? Porque un foro ter máis contido, etc
Estamos a traballar nos nosos clientes e nosa experiencia. O mellor se pode cambiar o valor desta opción:)
Entón, por favor, proba-o para ti foro (tamén se definir 0 - vostede desactivar esta opción)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):