PDA

View Full Version: Opgelost vBET Serious Bug gevonden!

mario06
29-06-10, 09:38
Ik begrijp nu waarom mijn site is niet correct geïndexeerd in 52x.

Met vBet geïnstalleerd kan NIET GEVONDEN geven op al mijn archiefbestanden, na 6 uur escluding alles single mod 1 bij 1 het uit kwam tot deze, heb ik tryed 3,33 en 3,34 en zonder vBet mijn archief werkt prima ..

Geef me een oplossing voor dit probleem!

Met vriendelijke groet

mario06
29-06-10, 11:14
Niemand van de vbet personeel is hier? Ik heb een fix!

PS. Ik heb niet dit probleem met de gratis versie

Groeten

kamilkurczak
29-06-10, 11:39
hmm ik kan niet voortplanten deze kwestie. Kun je me laten zien hoe ik dat kan doen?

mario06
29-06-10, 13:41
Ik ben het uploaden van mijn site 5 minuten wachten en ik zal u een koppeling in pm

mario06
29-06-10, 13:45
Ik pm'ed wacht je nog op een reactie, is vbet ingeschakeld en mijn archief draden geven NOT FOUND (404), zodra je dit te bevestigen zal ik zo uit te schakelen dat je het archief weer bladeren, zodat u kunt zien zelf dat het werkt zonder vbet.

wat betreft

mario06
29-06-10, 14:01
kamilkurczak, ik ben hier al te wachten voor u ook bevestigen dat de bug en ga je offline na 20 minuten zonder mij te antwoorden?

Dat is niet de juiste manier te behandelen betalende klanten!

mario06
29-06-10, 19:00
Ik heb hulp nodig, waar is iedereen?

mario06
30-06-10, 05:29
Hoe lang moet ik wachten?

vBET
30-06-10, 07:42
Jammer dat je moest wachten. Ik heb al stuur Kamil herinnering over uw probleem. Ook rekening mee dat je niet hoeft op hele vBET uit te schakelen - moet het genoeg om alleen vBET plugins voor archief (allen met 'archief' in de haak naam) uit te schakelen zijn. Dit zal u toelaten om vBET gebruiken en het werk van uw archief (maar niet vertalen archief) tot we het probleem op te lossen:)

Terwijl ik zag Kamil was niet in staat om te reproduceren op onze server en vroeg u voor gedetailleerde instructies over het (hebben we nodig om iets bijzonders te zien of gewoon hele archief is naar beneden doen). Als we niet te reproduceren op onze server, zullen we moeten toegang hebben tot uw gegevens Admin CP en FTP te kunnen controleren waarom het gebeurt en te corrigeren.

Ook als u andere plug-ins (niet inclusief vBSEO) die met behulp van enkele archief haken probeer om tijdelijke uit te schakelen die plugins en doet vBET correct werkt dan voor de archieven te controleren. Het is om te controleren hebben we hier een aantal conflicten kwesties.

mario06
30-06-10, 09:35
Ik heb al geprobeerd het uitschakelen van de vBET archief plugin gisteren, maar het archief is nog steeds kapot als vBET is ingeschakeld, dus ik moet uitschakelen vBET om het archief te werkend te krijgen.

Het probleem is simpel.

1. vBET Op
= Archief gebroken

2. vBET Off
= Archief werken

Zoals ik hierboven al zei ik elke plugin (1by1) verwijderd gisteren en vond vBET om de dader te zijn, na het testen ik weer een back-up.

Er is echt niets bijzonders te doen in het krijgen van de niet gevonden (404) fout, alles wat je hebt aan het is naar de onderkant rechts van de pagina en op Archief klikken en via volg de draden | berichten (ook als gast).

Voor toegang ik niet een probleem hebt, laten we vast een tijd om het te doen.

Groeten

PS. Ik moest archieven toevoegen | sitemap in mijn robots.txt omdat Google begonnen met het geven me fouten op het archief te raken 17k (404).

PS2. Ik heb geen vBSEO geïnstalleerd maybee vBET is vasthaken | naar op zoek.

Groeten

kamilkurczak
30-06-10, 15:11
hello,

Ik moet de toegang tot uw admincp en ftp .. Stuur PM naar mij met deze gegevens.

Ik zal proberen om het probleem te vinden.

mario06
30-06-10, 18:34
Je hebt een PM.
Groeten

kamilkurczak
01-07-10, 12:08
Ik vond de plugin met bug .. nu zal ik proberen om een oplossing te vinden.

kamilkurczak
01-07-10, 15:09
alsjeblieft, kijk maar om je PM

mario06
01-07-10, 18:36
de rekening gestopt met werken als gevolg van een het meervoudige ip detectie, is nu de rekening login weer aan het werk .. je er bijna:)

Groeten

vBET
03-07-10, 13:55
OK zo - na het werk over dit onderwerp vonden we dat er hier geen bug in vBET. Het is omdat je gebruik maakt van het forum vBulletin 3.6 en vBET officieel ondersteunt vB3.8

In ieder geval hebben we een manier gevonden om het nog werken op niet officieel ondersteund vBulletin 3.6:
Deze veranderingen zijn al gedaan op uw forum.

Houdt u er rekening mee dat nog steeds vertaald archief pagina's voor forums niet werken. Dit komt omdat van vBulletin fout dus vraag vBulletin team om het op te lossen. Als u een parameter toe te voegen aan het forum archief pagina (deze met f-) dan lege pagina wordt weergegeven. Ik bedoel elke parameter - zelfs gewoon x = y en het crasht zelfs met vBET uitgeschakeld?. Dus met dit geval moet je om vB-team te vragen om hun fout te corrigeren en waarschijnlijk vertalingen zullen beginnen te werken (alles is prima voor archief hoofd-en draad pagina's).

Omdat er geen vBET bug ik hier verhuizen draad om het oplossen van problemen sectie.

mario06
06-07-10, 12:29
Houdt u er rekening mee dat nog steeds vertaald archief pagina's voor forums niet werken. Dit komt omdat van vBulletin fout dus vraag vBulletin team om het op te lossen
Ze vertelde me om het te verwijderen, want alles werkte voor de vBET mod.

Houdt u er rekening mee dat nog steeds vertaald archief pagina's voor forums niet werken?
Heb je fix it?

Wat er zo anders aan 3.6.12 en 3.85? De belangrijkste veranderingen zijn relevant voor sociale netwerken lijkt het mij dat je vergelijken met vb 3 tot en met vb 4, een beetje meer inspanning van uw kant niet zou geen pijn hebben gedaan?

vBET
07-07-10, 13:32
Net zoals ik beschreef u de bug is in vBulletin. Ze griep gewoon je weg. Misschien omdat verkeerde uitgifte desription. Het is niet vBET fout - originele archief werkt prima. Vertaling van het forum archief pagina's werkt niet en het zal niet werken, omdat vBulletin crasches de pagina als in de URL is over de toegevoegde elke parameter. En het is niet vBET -? Kunt u dissable vBET toevoegen aan url x = y en je zult nog steeds crasched achrive forum pagina.

Ik heb reeds beschreven het voor. En gaf je een manier om jezelf te controleren of deze is vBulletin bug. Schrijf hen dat je niet hoeft te vBulletin tot deze pagina's Crasch hebben - het is genoeg te elke parameter toe te voegen aan URL. En het crasches met vBET dissabled. Dus om niet toe dat ze u spoelen weer weg;)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1