PDA

View Full Version: Løst vBET alvorlig fejl fundet!

mario06
29-06-10, 09:38
Jeg forstår nu, hvorfor min side ikke bliver indekseret korrekt i 52x.

Med vBet installeret det giver ikke fundet på hele mit arkiv-filer, efter 6 timers escluding alting enkelt mod 1 af 1 Det kom ud af dette, har jeg prøvet 3,33 og 3,34, og uden vBet mit arkiv virker fint ..

Giv mig en løsning på dette problem!

Med venlig hilsen

mario06
29-06-10, 11:14
Ingen fra vbet personale er her? Jeg har brug for et fix!

PS. Jeg havde ikke dette problem med den gratis version

Regards

kamilkurczak
29-06-10, 11:39
hmm jeg kan ikke reproducere dette spørgsmål. Kan du vise mig, hvordan jeg kan gøre det?

mario06
29-06-10, 13:41
Jeg uploader min hjemmeside vent 5 minutter, og jeg vil link dig i pm

mario06
29-06-10, 13:45
Jeg pm'ed du venter på et svar, er vbet tændt og mit arkiv tråde giver ikke fundet (404), så snart du bekræfte dette vil jeg deaktivere den, så du kan gennemse arkivet igen, så du kan se til dig selv, at det virker uden vbet.

hensyn

mario06
29-06-10, 14:01
kamilkurczak, jeg har ventet her for dig også bekræfte fejlen, og du går offline efter 20 minutter uden at svare mig?

Det er ikke den rigtige måde at behandle betalende kunder!

mario06
29-06-10, 19:00
Jeg har brug for hjælp, hvor er alle?

mario06
30-06-10, 05:29
Hvor lang tid skal jeg vente?

vBET
30-06-10, 07:42
Beklager du måtte vente. Jeg har allerede sende Kamil påmindelse om dit problem. Også Bemærk, at du ikke behøver at deaktivere hele vBET - det burde være nok til at deaktivere bare vBET plugins til arkivet (alle med 'arkiv' i krog navn). Dette vil tillade dig at bruge vBET og arbejde dit arkiv (men ikke oversætte arkiv), indtil vi løser problemet:)

Da jeg så Kamil var ikke i stand til at reproducere det på vores server, og bedt for at få detaljerede instruktioner om det (skal vi gøre noget særligt for at se det eller bare hele arkivet er nede). Hvis vi ikke vil gengive det på vores server, vil vi have adgang oplysninger til din Admin CP og FTP til at være i stand til at kontrollere, hvorfor det sker, og rette den.

Også hvis du har andre plugins (ekskl. vBSEO), som bruger nogle arkivet kroge prøv at midlertidigt deaktivere dem, plugins og tjek gør vBET vil fungere korrekt for arkiverne dengang. Det er at kontrollere, har vi nogle konfliktspørgsmål her.

mario06
30-06-10, 09:35
Jeg har allerede prøvet at deaktivere vBET arkivet plugin i går, men arkivet er stadig brudt, når vBET er slået til, så jeg skal deaktivere vBET at få arkivet arbejder.

Problemet er simpelt.

1. vBET On
= Arkiv brudt

2. vBET Off
= Arkiv arbejde

Som jeg sagde ovenfor jeg afinstalleret hver enkelt plugin (1by1) i går og fandt vBET at være synderen, efter afprøvning jeg gendannet en sikkerhedskopi.

Der er virkelig ikke noget særligt at gøre for at få de ikke fundet (404) fejl, alt hvad du har på er at gå til nederst til højre på siden og klik på Arkiv og følg trug trådene | indlæg (selv som gæst).

For at få adgang Jeg har ikke noget problem, lad os etablere en tid til at gøre det.

Regards

PS. Jeg var nødt til at tilføje arkiver | sitemap i min robots.txt, fordi Google begyndte at give mig fejl på arkivet at ramme 17k (404).

PS2. Jeg har ikke vBSEO installeret Maybee vBET er at tilslutte | på udkig efter det.

Regards

kamilkurczak
30-06-10, 15:11
hej,

Jeg har brug for adgang til dine admincp og ftp .. Venligst send PM til mig med disse data.

Jeg vil forsøge at finde problemet.

mario06
30-06-10, 18:34
Du har en PM.
Regards

kamilkurczak
01-07-10, 12:08
Jeg fandt plugin med bug .. nu vil jeg prøve at finde en løsning.

kamilkurczak
01-07-10, 15:09
please, bare se på din PM

mario06
01-07-10, 18:36
kontoen ophørte med at arbejde på grund af en multipe IP-detektion, er nu den konto login virker igen .. Deres næsten der:)

Regards

vBET
03-07-10, 13:55
OK, så - efter at have arbejdet med dette spørgsmål fandt vi, at der ikke er fejl i vBET her. Det er fordi din forum bruger vBulletin 3,6 og vBET officielt understøtter vB3.8

Anyway vi fandt en måde at gøre det arbejde, selv om der ikke officielt understøttet vBulletin 3.6:
Disse ændringer er allerede gjort på dit forum.

Bemærk, at der stadig oversatte arkiv sider til fora ikke fungerer. Dette er på grund af vBulletin fejl så spørg vBulletin team til at løse det. Hvis du tilføjer en parameter til forum arkivet side (det ene med f-) så tom side vises. Jeg mener alle parametre - bare x = y, og det går ned selv med vBET deaktiveret?. Så med dette tilfælde, at du er nødt til at bede vB team til at rette deres fejl og sandsynligvis oversættelser vil begynde at arbejde (alt er fint for arkivet vigtigste og tråd sider).

Fordi der ikke var nogen vBET fejl her flytter jeg tråden til afsnittet om fejlfinding.

mario06
06-07-10, 12:29
Bemærk, at der stadig oversatte arkiv sider til fora ikke fungerer. Dette er på grund af vBulletin fejl så spørg vBulletin team til at løse det
De vil fortalte mig at afinstallere det, fordi alt fungerede før vBET mod.

Bemærk, at der stadig oversatte arkiv sider til fora ikke fungerer?
Fik du ikke ordne det?

Hvad så anderledes ved 3.6.12 og 3,85? De væsentligste ændringer er relevante for social networking det forekommer mig, at din sammenligning vb 3 til vb 4, en lidt større indsats fra din side ikke ville have skadet nogen?

vBET
07-07-10, 13:32
Netop som jeg beskrev for dig fejlen er i vBulletin. De har simpelthen flus dig væk. Måske på grund af forkerte spørgsmål desription. Det er ikke vBET skyld - originale arkiv fungerer fint. Oversættelse af forum arkivet sider fungerer ikke og det vil ikke virke, fordi vBulletin crasches siden, hvis i URL er addes nogen parameter. Og det er ikke vBET -? Kan du dissable vBET føje til url x = y, og du vil stadig have crasched achrive forum side.

Jeg har allerede beskrevet det før. Og gav dig en måde at kontrollere sig selv, at det er vBulletin bug. Bedes du skrive dem, at du ikke behøver at have vBulletin til crasch disse sider - det er enought at tilføje en parameter til URL. Og det crasches med vBET dissabled. Så for ikke at tillade dem at skylle dig væk igen;)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual forum supported by vBET Translator 4.10.1