PDA

Ver Versión Completa: Resolto vBET bug grave atopado!

mario06
29-06-10, 09:38
Agora podo entender porque o meu sitio non está a ser indexado correctamente en 52x.

Con vBet instalado NON está dando atopados en todos os arquivos do meu arquivo, logo de 6 horas de escluding mod todo só 1 por 1, el saíu para iso, eu tente 3,33 e 3,34 e sen vBet meu arquivo funciona ben ..

Por favor, me dea corrixe este problema!

Saúdos

mario06
29-06-10, 11:14
Ninguén do equipo vbet está aquí? Eu teño unha corrección!

PS. Eu non tiven ese problema coa versión gratuita

Regards

kamilkurczak
29-06-10, 11:39
hmm eu non podo reproducir este problema. Podes me amosar como podo facelo?

mario06
29-06-10, 13:41
Estou Uploading meu sitio agarde 5 minutos e eu vou conectar-lo am

mario06
29-06-10, 13:45
Eu pm'ed está esperando unha resposta, vbet está en liña e temas meu arquivo NON dar found (404), unha vez que confirme que eu vou desactivalo lo de modo que pode ir o ficheiro novo para que se pode ver por si mesmo que funciona sen vbet.

que se refire

mario06
29-06-10, 14:01
kamilkurczak, eu estiven aquí esperando por ti tamén confirmar o erro e lle queda fóra de liña despois de 20 minutos sen responderme?

Que non é o camiño certo para tratar clientes pagantes!

mario06
29-06-10, 19:00
Necesito axuda, onde están todos?

mario06
30-06-10, 05:29
Canto tempo teño que esperar?

vBET
30-06-10, 07:42
Sentímolo, tivo que esperar. Eu xa enviar recordatorio Kamil sobre o problema. Tamén vale lembrar que non tes para desactivar vBET todo - debe ser suficiente para desactivar só plugins vBET para arquivo (todos con "Ficheiro" en nome de gancho). Isto permitirá que use vBET e traballar o seu arquivo (pero non arquivar traducindo) ata que resolver o problema:)

Como vin Kamil non foi capaz de reproducir-lo no noso servidor e pediu-lle para obter instrucións detalladas sobre o tema (que precisamos de facer algo especial para velo ou simplemente arquivar todo é abaixo). Se non imos reproducir-lo no noso servidor, imos ter que detalles de acceso ao seu Admin CP e FTP para poder comprobar por que isto ocorre e resolve-lo.

Ademais, se ten outros plugins (non incluíndo vBSEO), que está a usar un arquivo garras por favor, ténteo de desactivar temporalmente os plugins e comprobe que vBET funcionará correctamente para arquivos entón. É para comprobar que temos algúns problemas de conflito aquí.

mario06
30-06-10, 09:35
Eu xa intentei desactivar o plug-in arquivo vBET onte, pero o arquivo aínda é roto cando vBET está activado así que eu debería desactivar vBET para obter o arquivo de traballo.

O problema é simple.

1. vBET On
= O arquivo roto

2. vBET Off
= O arquivo traballar

Como dixo enriba eu desinstale todos os plugins único (1by1) onte e atopou vBET ser o culpable, despois de probar restaurar unha copia de seguridade.

Non hai realmente nada de especial a facer para a obtención non o atopou (404) de erro, todo o que tes que é ir ao ángulo inferior dereito da páxina e prema en Arquivo e segue a través dos fíos | posts (incluso como un invitado).

Para ter acceso eu non teño un problema, imos establecer un tempo para facelo.

Regards

PS. Tiven que engadir ficheiros | sitemap no meu robots.txt porque Google comezou a me dar erros no ficheiro bater 17k (404).

PS2. Eu non teño instalado vBSEO maybee vBET é hooking | a buscar el.

Regards

kamilkurczak
30-06-10, 15:11
Ola,

Eu teño acceso ao seu AdminCP e ftp .. Por favor, envíe PM a min con eses datos.

Vou tentar atopar o problema.

mario06
30-06-10, 18:34
Ten un PM.
Regards

kamilkurczak
01-07-10, 12:08
Eu atopei o plugin con erro .. agora vou tentar atopar unha solución.

kamilkurczak
01-07-10, 15:09
por favor, basta ollar para o seu AM

mario06
01-07-10, 18:36
a conta deixou de funcionar por mor dunha detección multipe ip, agora a conta de usuario está funcionando de novo .. seu case alí:)

Regards

vBET
03-07-10, 13:55
OK entón - despois de traballar sobre este tema, descubrimos que non hai erro no vBET aquí. É porque o seu foro usa vBulletin 3.6 e soporta oficialmente vBET vB3.8

En calquera caso, atopamos unha forma de facelo funcionar, mesmo en non soportados oficialmente vBulletin 3.6:
Estas modificacións xa están feitas no seu foro.

Ten en conta que as páxinas de arquivo aínda traducida a foros non están funcionando. Isto é a causa do erro vBulletin polo que pedimos equipo vBulletin para resolvelo. Se engadir calquera parámetro para o foro da páxina de arquivo (este con f-) e despois a páxina en branco aparece. Quero dicir calquera parámetro - mesmo só x = y e cae mesmo con vBET desactivado?. Así, con este caso, ten que preguntar vB equipo para corrixir os seus erros e, moi probablemente, traducións vai comezar a traballar (está todo ben para o arquivo principal e páxinas de rosca).

Porque non había ningún erro vBET aquí eu move fío a sección de solución.

mario06
06-07-10, 12:29
Ten en conta que as páxinas de arquivo aínda traducida a foros non están funcionando. Isto é a causa do erro vBulletin polo que pedimos equipo vBulletin para resolver-lo
Eles me dixeron para desinstalar-lo, porque todo funcionou antes do mod vBET.

Ten en conta que as páxinas de arquivo aínda traducida a foros non están funcionando?
Non resolve-lo?

O que tan diferente sobre 3.6.12 e 3,85? As principais modificacións son relevantes para redes sociais paréceme que a súa comparación VB VB 3 a 4, un pouco máis de esforzo pola súa parte non tería ferido non?

vBET
07-07-10, 13:32
Así como eu describe-lle o erro está no vBulletin. Eles simplemente gripes lo lonxe. Quizais por mor da desription cuestión incorrecta. Non é culpa vBET - arquivo orixinal está funcionando ben. Tradución de páxinas do foro ficheiro non funciona e non vai funcionar, porque vBulletin crasches a páxina na URL é addes calquera parámetro. E non é vBET - podes dissable vBET engadir ao url x = y, e aínda terá crasched páxina de achrive.

Eu xa describín antes. E deulle unha maneira de comprobar-se que é erro vBulletin. Por favor, escriba-lles que non é preciso ter vBulletin crasch para esas páxinas - é enought para engadir calquera parámetro para URL. E crasches con vBET dissabled. Entón, para non permitir que flush aínda que de novo;)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations