Ver Versión Completa: Resolto vBET bug grave atopado!
Agora podo entender porque o meu sitio non está a ser indexado correctamente en 52x.
Con vBet instalado NON está dando atopados en todos os arquivos do meu arquivo, logo de 6 horas de escluding mod todo só 1 por 1, el saíu para iso, eu tente 3,33 e 3,34 e sen vBet meu arquivo funciona ben ..
Por favor, me dea corrixe este problema!
Saúdos
Ninguén do equipo vbet está aquí? Eu teño unha corrección!
PS. Eu non tiven ese problema coa versión gratuita
Regards
kamilkurczak
29-06-10, 11:39
hmm eu non podo reproducir este problema. Podes me amosar como podo facelo?
Estou Uploading meu sitio agarde 5 minutos e eu vou conectar-lo am
Eu pm'ed está esperando unha resposta, vbet está en liña e temas meu arquivo NON dar found (404), unha vez que confirme que eu vou desactivalo lo de modo que pode ir o ficheiro novo para que se pode ver por si mesmo que funciona sen vbet.
que se refire
kamilkurczak, eu estiven aquí esperando por ti tamén confirmar o erro e lle queda fóra de liña despois de 20 minutos sen responderme?
Que non é o camiño certo para tratar clientes pagantes!
Necesito axuda, onde están todos?
Canto tempo teño que esperar?
Sentímolo, tivo que esperar. Eu xa enviar recordatorio Kamil sobre o problema. Tamén vale lembrar que non tes para desactivar vBET todo - debe ser suficiente para desactivar só plugins vBET para arquivo (todos con "Ficheiro" en nome de gancho). Isto permitirá que use vBET e traballar o seu arquivo (pero non arquivar traducindo) ata que resolver o problema:)
Como vin Kamil non foi capaz de reproducir-lo no noso servidor e pediu-lle para obter instrucións detalladas sobre o tema (que precisamos de facer algo especial para velo ou simplemente arquivar todo é abaixo). Se non imos reproducir-lo no noso servidor, imos ter que detalles de acceso ao seu Admin CP e FTP para poder comprobar por que isto ocorre e resolve-lo.
Ademais, se ten outros plugins (non incluíndo vBSEO), que está a usar un arquivo garras por favor, ténteo de desactivar temporalmente os plugins e comprobe que vBET funcionará correctamente para arquivos entón. É para comprobar que temos algúns problemas de conflito aquí.
Eu xa intentei desactivar o plug-in arquivo vBET onte, pero o arquivo aínda é roto cando vBET está activado así que eu debería desactivar vBET para obter o arquivo de traballo.
O problema é simple.
1. vBET On
= O arquivo roto
2. vBET Off
= O arquivo traballar
Como dixo enriba eu desinstale todos os plugins único (1by1) onte e atopou vBET ser o culpable, despois de probar restaurar unha copia de seguridade.
Non hai realmente nada de especial a facer para a obtención non o atopou (404) de erro, todo o que tes que é ir ao ángulo inferior dereito da páxina e prema en Arquivo e segue a través dos fíos | posts (incluso como un invitado).
Para ter acceso eu non teño un problema, imos establecer un tempo para facelo.
Regards
PS. Tiven que engadir ficheiros | sitemap no meu robots.txt porque Google comezou a me dar erros no ficheiro bater 17k (404).
PS2. Eu non teño instalado vBSEO maybee vBET é hooking | a buscar el.
Regards
kamilkurczak
30-06-10, 15:11
Ola,
Eu teño acceso ao seu AdminCP e ftp .. Por favor, envíe PM a min con eses datos.
Vou tentar atopar o problema.
kamilkurczak
01-07-10, 12:08
Eu atopei o plugin con erro .. agora vou tentar atopar unha solución.
kamilkurczak
01-07-10, 15:09
por favor, basta ollar para o seu AM
a conta deixou de funcionar por mor dunha detección multipe ip, agora a conta de usuario está funcionando de novo .. seu case alí:)
Regards
OK entón - despois de traballar sobre este tema, descubrimos que non hai erro no vBET aquí. É porque o seu foro usa vBulletin 3.6 e soporta oficialmente vBET vB3.8
En calquera caso, atopamos unha forma de facelo funcionar, mesmo en non soportados oficialmente vBulletin 3.6:
Estas modificacións xa están feitas no seu foro.
Ten en conta que as páxinas de arquivo aínda traducida a foros non están funcionando. Isto é a causa do erro vBulletin polo que pedimos equipo vBulletin para resolvelo. Se engadir calquera parámetro para o foro da páxina de arquivo (este con f-) e despois a páxina en branco aparece. Quero dicir calquera parámetro - mesmo só x = y e cae mesmo con vBET desactivado?. Así, con este caso, ten que preguntar vB equipo para corrixir os seus erros e, moi probablemente, traducións vai comezar a traballar (está todo ben para o arquivo principal e páxinas de rosca).
Porque non había ningún erro vBET aquí eu move fío a sección de solución.
Ten en conta que as páxinas de arquivo aínda traducida a foros non están funcionando. Isto é a causa do erro vBulletin polo que pedimos equipo vBulletin para resolver-lo
Eles me dixeron para desinstalar-lo, porque todo funcionou antes do mod vBET.
Ten en conta que as páxinas de arquivo aínda traducida a foros non están funcionando?
Non resolve-lo?
O que tan diferente sobre 3.6.12 e 3,85? As principais modificacións son relevantes para redes sociais paréceme que a súa comparación VB VB 3 a 4, un pouco máis de esforzo pola súa parte non tería ferido non?
Así como eu describe-lle o erro está no vBulletin. Eles simplemente gripes lo lonxe. Quizais por mor da desription cuestión incorrecta. Non é culpa vBET - arquivo orixinal está funcionando ben. Tradución de páxinas do foro ficheiro non funciona e non vai funcionar, porque vBulletin crasches a páxina na URL é addes calquera parámetro. E non é vBET - podes dissable vBET engadir ao url x = y, e aínda terá crasched páxina de achrive.
Eu xa describín antes. E deulle unha maneira de comprobar-se que é erro vBulletin. Por favor, escriba-lles que non é preciso ter vBulletin crasch para esas páxinas - é enought para engadir calquera parámetro para URL. E crasches con vBET dissabled. Entón, para non permitir que flush aínda que de novo;)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):