PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Bug VBET greus ja!

mario06
29-06-10, 09:38
Ara entenc per què el meu lloc no està sent indexat correctament en 52x.

Amb VBET instal NO donar troben en tots els arxius del meu arxiu, després de 6 hores de escluding mod tot només 1 per 1 que va sortir a això, he tryed 3,33 i 3,34 i sense VBET meu arxiu funciona bé ..

Si us plau, dóna'm una solució per aquest problema!

Salutacions cordials

mario06
29-06-10, 11:14
Ningú del personal VBET aquí? Necessito una solució!

PS. Jo no tenia aquest problema amb la versió gratuïta

Salutacions

kamilkurczak
29-06-10, 11:39
hmm no puc reproduir aquest problema. Em pot mostrar com puc fer això?

mario06
29-06-10, 13:41
Jo estic pujant meu lloc esperi 5 minuts i et enllaç en pm

mario06
29-06-10, 13:45
Jo pm'ed esperant una resposta, VBET s'encén i el meu arxiu de les discussions donen NOT FOUND (404), tan bon punt es confirmi això ho vaig a desactivar perquè pugui navegar per l'arxiu de nou perquè pugui veure per mateix que funciona sense VBET.

es refereix a

mario06
29-06-10, 14:01
kamilkurczak, he estat esperant aquí per vostè també confirmar la decisió i es desconnecta després de 20 minuts sense contestar-me?

Aquesta no és la manera correcta de tractar els clients que paguen!

mario06
29-06-10, 19:00
Necessito ajuda, on estan tots?

mario06
30-06-10, 05:29
Quant de temps he d'esperar?

vBET
30-06-10, 07:42
Lamento que hagis hagut d'esperar. Jo ja enviar recordatoris Kamil sobre el seu problema. També tingui en compte que vostè no hagi de desactivar tot VBET - hauria de ser suficient per desactivar plugins només VBET d'arxiu (amb tots els "arxiu" al nom de ganxo). Això li permetrà utilitzar VBET i el treball del seu arxiu (però no la traducció d'arxiu) fins que resolguem el tema:)

Com vaig veure Kamil no va ser capaç de reproduir en el nostre servidor i li va demanar que per obtenir instruccions detallades sobre això (el que hem de fer alguna cosa especial per veure o simplement arxivar tot és cap avall). Si no ho anem a reproduir en el nostre servidor, tindrem dades d'accés a l'administració del PP i de FTP per poder comprovar per què passa i corregir-lo.

També si vostè té altres plugins (no inclou Matías), que està utilitzant algun arxiu ganxos si us plau tracti de desactivar temporalment els complements i comprovar què VBET funciona correctament per als arxius de llavors. És per veure què tenim alguns problemes de conflicte aquí.

mario06
30-06-10, 09:35
Ja he intentat desactivar el plugin d'arxiu VBET ahir, però l'arxiu encara està trencat quan VBET està activat, així que ha de desactivar VBET per a descarregar el fitxer de treball.

El problema és simple.

1. En VBET
= Arxiu trencat

2. VBET Off
= Arxiu de treball

Com vaig dir anteriorment he desinstal tots els plugins individuals (1by1) ahir i es va trobar VBET a ser el culpable, després de la prova he restaurat una còpia de seguretat.

No hi ha res especial que fer en el no aconseguir la va trobar (404) error, tot el que ha d'és anar a la part inferior dreta de la pàgina i premeu Fitxer i segueixi els fils a través | missatges (fins i tot com convidat).

Per l'accés no tinc un problema, anem a establir un temps per fer-ho.

Salutacions

PS. He hagut de afegir arxius | mapa web en la meva robots.txt, ja que Google va començar a donar-me errors a l'arxiu de colpejar a 17k (404).

PS2. No tinc instal lat vBSEO Maybee VBET és enganxar | buscant.

Salutacions

kamilkurczak
30-06-10, 15:11
hola,

Tinc accés al seu admincp i ftp .. Si us plau enviar PM a mi amb aquestes dades.

Vaig a tractar de trobar el problema.

mario06
30-06-10, 18:34
Vostè té un PM.
Salutacions

kamilkurczak
01-07-10, 12:08
He trobat el plugin amb error .. ara vaig a tractar de trobar una solució.

kamilkurczak
01-07-10, 15:09
si us plau, mira al seu PM

mario06
01-07-10, 18:36
el compte va deixar de funcionar a causa de la detecció d'IP simultànies, ara l'accés al compte està funcionant de nou .. seva gairebé allà:)

Salutacions

vBET
03-07-10, 13:55
Bé, així que - després d'haver treballat en aquest tema hem trobat que no hi ha error en VBET aquí. És perquè el teu fòrum vBulletin 3.6 i utilitza VBET suporta oficialment vB3.8

De tota manera hem trobat una manera de fer que funcioni fins i tot en els no suportats oficialment vBulletin 3.6:
Aquests canvis ja estan fets en el seu fòrum.

Tingueu en compte que encara traduït les pàgines d'arxiu dels fòrums no funcionen. Això és degut a un error així que pregunti vBulletin vBulletin equip per resoldre-ho. Si voleu afegir cap paràmetre al fòrum pàgina d'arxiu (aquest amb-f) i després la pàgina en blanc. Em refereixo a qualsevol paràmetre - encara que només sigui x = i i els accidents que, fins i tot amb VBET discapacitats?. Així que amb aquest cas, vostè ha de fer l'equip de VB per corregir els seus errors i el més probable traduccions començar a treballar (tot està molt bé per l'arxiu principal i pàgines dels temes).

Com que no hi va haver error VBET aquí em moc fil a la secció de solució de problemes.

mario06
06-07-10, 12:29
Tingueu en compte que encara traduït les pàgines d'arxiu dels fòrums no funcionen. Això és degut a un error així que pregunti vBulletin vBulletin equip per resoldre-
Ells em van dir que ho desinstal perquè tot el que treballaven abans de la mod VBET.

Tingueu en compte que encara traduït les pàgines d'arxiu dels fòrums no funcionen?
¿No podria solucionar això?

Què tan diferent en 3.6.12 i 3.85? Els principals canvis són rellevants per a les xarxes socials em sembla que la seva comparació de 3 a vb vb 4, una mica més d'esforç per part teva no sense patir cap dany?

vBET
07-07-10, 13:32
Tal com ho descriu a vostè l'error està en vBulletin. Simplement que les grips de distància. Potser per desription tema equivocat. No és culpa de VBET - fitxer original està treballant molt bé. Traducció de pàgines d'arxiu fòrum no està funcionant i no funcionarà, perquè vBulletin crasches la pàgina si en la URL és addes qualsevol paràmetre. I no és VBET - pot dissable VBET afegir url = x i i de tota manera tindrà crasched fòrum achrive.

Ja ho he descrit abans. I li va donar una manera de comprovar que es tracta d'errors vBulletin. Si us plau, escrigui als quals no cal tenir vBulletin crasch a aquestes pàgines - és enought per afegir qualsevol paràmetre d'URL. I crasches amb VBET Minusvàlids. Per tal de no permetre que et renti lluny una altra vegada;)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET Translator 4.10.1