PDA

View Full Version: Q: Het vermijden van duplicate content

Juice
30-06-11, 13:11
Hallo allemaal,

Ik wil graag weer is het mogelijk om het volgende te doen met vBET kennen.
Laten we aannemen, ik heb een forum in de Deense taal. Ik wil niet vBET installeren op deze originele Deense forum, want ik wil niet naar het forum mix - het is primair gericht voor Deense gebruikers en ik wil dat zo houden. Sterker nog, want het is nog onduidelijk of zoekmachines identificeert automatisch vertaalde pagina's - zelfs getrokken van een lokale database op een webserver - en het is onvoorspelbaar hoe die sites zullen gestraft worden door zoekmachines.

Om te voorkomen dat het oorspronkelijke domein wordt gestraft in totaal heb ik geprobeerd om erachter te komen, weer vBET zou kunnen ondersteunen herschrijven de URL's van domain.com / [taalcode] om een subdomein formaat zoals [taalcode]. Domain.com. vBET reageerde dit kan niet gedaan worden met vBET en dus is het helemaal niet ondersteund.

De inhoud van onze forums zijn interessant, ook voor internationale bezoekers en dus wilde ik het hele forum en de database te installeren naar een ander domein, volledig gescheiden van het origineel, en daar installeer vBET. Tot nu toe geen enkel probleem aan de technische kant. Maar: om dit te doen zou laten zoekmachines identificeren van de "nieuwe" forum entirly als duplicate content.

De vraag is nu: kan het worden gedaan, dat vBET laat alleen vertaalde inhoud en niet de originele (Deens) inhoud? Dus ZO zien alleen unieke sites en niet tarief ze als duplicate content.

Groet,
Juice.

vBET
30-06-11, 14:33
vBET ondersteunen geen taal sub-domeinen, alleen zijn taal code opgenomen in URL als / pl /

We hebben niet testen vBET om niet tonen oorspronkelijke taal, maar ik denk dat het kan worden gedaan door htaccess -. Als iemand dan naar de pagina gaan zonder taalcode redirect hem om enkele taal. Indien niet op deze manier dan kan het nog gebeuren in een haken (init_startup moet goed zijn voor deze) - slechts een bijkomende voorwaarde en redirect binnen.

Dus wat u wilt doen zou mogelijk moeten zijn. Andere kwestie is - hoe je zorgt ervoor dat uw exemplaar forum gesynchroniseerd met echte. Je moet periodiek te kopiëren sommige van uw database tabellen. Je kunt niet simpelweg kopiëren geheel, want dan zul je je vBET configuratie los als vBET is niet op origineel. Houd er rekening mee dat vBulletin mods configuraties houdt in de database.

PS.
Thread verplaatst van pre-sales vragen, omdat je al 2 licenties, dus het is niet pre-sale vraag;)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1