PDA

View Full Version: Opgelost Vreemde verzoeken op Google API op de hoofdpagina

mosh
01-02-11, 14:55
WitamJakiś tijd geleden had ik een probleem met de vertaling (versie 3.3.6).Het bleek dat google heeft geblokkeerd mijn IP op één server (soms vertaler vertalers soms retourneert 403).Bij het zoeken naar de redenen die ik heb toegevoegd een link te geven van de vertaling en terug het verzoek in het lichaam van de pagina.Dan uitgeschakeld vBET en zo. Maar ik liet het .htaccess omleiden.Een paar dagen geleden ik merkte dat de belangrijkste pagina elke keer dat het genereert een verzoek naar Google:

Zowel uit vBET en uitschakelen (Administratiepaneel).Als de functie vbet_googleTranslation () query's naar Google API gestopt, en na een paar dagen in het deelvenster Webmaster Toolzauważyłem die pagina vracht tijd dramatisch gedaald en indexering snelheid verhoogd het tweemaal.Het lijkt mij dat ergens is een ernstige fout.Tymgorzej die query's hebt geciteerd zijn kort en kunnen worden uitgevoerd in één klap.Misschien was het ook de reden voor het verbieden van mij via de Google API (continu het hetzelfde onderzoek)

kamilkurczak
03-02-11, 09:22
hmm ik zal controleren.

Youngster
03-02-11, 22:10
Beste mosh,

heeft U gebruikt vBSEO eerder? Heb je het geïntegreerd met vBET?
Als je had, zodat oude bestanden overschrijven vBSEO (vóór integratie).

Zoeken naar links -> langtitle.

Bedankt
Jongeling

kamilkurczak
04-02-11, 11:48
Als Youngster schreef - als je vBET integreren met vBSEO voordat je moest twee vBSEO bestanden te bewerken. Na deze bewerken in vBSEO bestand is een vBET functie om een url te selecteren met [langtitle binnen en stuur verzoek naar google om het te vertalen. Zelfs na uitsluiting van vBET het verzoek om Google is nog steeds te sturen.

Nu moet je dit bestand bewerken om de oorspronkelijke vBSEO versie. Overschrijven deze bestanden.

Ook voordat verwijderen als u werd geblokkeerd door Google (of aansluiting kwestie) nog vragen, want er was geen antwoord en kon het niet opslaan in cache.

U kunt proberen om vBET te schakelen als u een goede verbinding met google nu en test het.

Youngster
12-02-11, 20:21
topic gesloten als je opnieuw wilt openen schrijf me pm

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 supports automatic translations