mosh
01-02-11, 14:55
WitamJakiś tijd geleden had ik een probleem met de vertaling (versie 3.3.6).Het bleek dat google heeft geblokkeerd mijn IP op één server (soms vertaler vertalers soms retourneert 403).Bij het zoeken naar de redenen die ik heb toegevoegd een link te geven van de vertaling en terug het verzoek in het lichaam van de pagina.Dan uitgeschakeld vBET en zo. Maar ik liet het .htaccess omleiden.Een paar dagen geleden ik merkte dat de belangrijkste pagina elke keer dat het genereert een verzoek naar Google:
Zowel uit vBET en uitschakelen (Administratiepaneel).Als de functie vbet_googleTranslation () query's naar Google API gestopt, en na een paar dagen in het deelvenster Webmaster Toolzauważyłem die pagina vracht tijd dramatisch gedaald en indexering snelheid verhoogd het tweemaal.Het lijkt mij dat ergens is een ernstige fout.Tymgorzej die query's hebt geciteerd zijn kort en kunnen worden uitgevoerd in één klap.Misschien was het ook de reden voor het verbieden van mij via de Google API (continu het hetzelfde onderzoek)
Zowel uit vBET en uitschakelen (Administratiepaneel).Als de functie vbet_googleTranslation () query's naar Google API gestopt, en na een paar dagen in het deelvenster Webmaster Toolzauważyłem die pagina vracht tijd dramatisch gedaald en indexering snelheid verhoogd het tweemaal.Het lijkt mij dat ergens is een ernstige fout.Tymgorzej die query's hebt geciteerd zijn kort en kunnen worden uitgevoerd in één klap.Misschien was het ook de reden voor het verbieden van mij via de Google API (continu het hetzelfde onderzoek)