PDA

View Full Version: Opgelos Vreemde versoeke aan Google API op die hoof bladsy

mosh
01-02-11, 14:55
Hi Sommige tyd gelede het ek 'n probleem met die vertaler (weergawe 3.3.6). Dit blyk dat Google my IP geblok op een van die bedieners (soms vertaler vertaal, soms terug 403). Terwyl op soek na die redes wat ek het bygevoeg die skakel om die vertaling en vergoeding versoeke in die liggaam van die bladsy te vertoon. Toe het ek afgeskakel vBET en dit vas. Maar ek het die aanstuur. Htaccess. 'N Paar dae gelede het ek opgemerk dat die hoof bladsy elke keer as jy genereer 'n versoek aan Google:

Beide vBET afgeskakel en afgeskakel word (admin paneel). Na blokkeer funksie vbet_googleTranslation () navrae na Google API gestop het, en na 'n paar dae in die Webmaster Tool paneel, het ek opgemerk dat die bladsy laai tye dramaties afgeneem en die crawl koers het verdubbel. Dit lyk vir my dat iewers is daar 'n ernstige fout. Tymgorzej wat aangehaal navrae is kort en kan gedoen word in 'n klap. Miskien is dit ook die rede vir die verbod op my vir 'n Google API (deurlopende, dieselfde navraag)

kamilkurczak
03-02-11, 09:22
hmm ek sal dit check.

Youngster
03-02-11, 22:10
Liewe mosh,

het julle gebruik vBSEO vroeër? Het Jy het dit met vBET geïntegreer?
As jy gehad het, so vervang ou lêers vBSEO (voor integrasie).

Soek vir skakels -> langtitle.

Danksy
Young

kamilkurczak
04-02-11, 11:48
As Young geskryf het - as jy integreer vBET met vBSEO voordat jy het twee vBSEO lêers te wysig. Na hierdie verandering in vBSEO lêer is 'n vBET funksie om' n url te kies met [langtitle binnekant en stuur versoek aan Google om dit te vertaal. Selfs nadat uitgesluit vBET die versoek aan Google is nog stuur.

Nou moet jy hierdie lêer te wysig na die oorspronklike vBSEO weergawe. Overwrite hierdie lêers.

Ook voor verwyder as jy was geblokkeer deur Google (of verbinding probleem) nog vra, want daar was geen antwoord nie en kon dit nie red nie in die kas.

Jy kan probeer vBET in staat te stel om as jy 'n goeie verband met Google nou en toets dit.

Youngster
12-02-11, 20:21
Onderwerp gesluit as jy wil dit weer oop te maak vir my skryf pm

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1