mosh
01-02-11, 14:55
Hi Sommige tyd gelede het ek 'n probleem met die vertaler (weergawe 3.3.6). Dit blyk dat Google my IP geblok op een van die bedieners (soms vertaler vertaal, soms terug 403). Terwyl op soek na die redes wat ek het bygevoeg die skakel om die vertaling en vergoeding versoeke in die liggaam van die bladsy te vertoon. Toe het ek afgeskakel vBET en dit vas. Maar ek het die aanstuur. Htaccess. 'N Paar dae gelede het ek opgemerk dat die hoof bladsy elke keer as jy genereer 'n versoek aan Google:
Beide vBET afgeskakel en afgeskakel word (admin paneel). Na blokkeer funksie vbet_googleTranslation () navrae na Google API gestop het, en na 'n paar dae in die Webmaster Tool paneel, het ek opgemerk dat die bladsy laai tye dramaties afgeneem en die crawl koers het verdubbel. Dit lyk vir my dat iewers is daar 'n ernstige fout. Tymgorzej wat aangehaal navrae is kort en kan gedoen word in 'n klap. Miskien is dit ook die rede vir die verbod op my vir 'n Google API (deurlopende, dieselfde navraag)
Beide vBET afgeskakel en afgeskakel word (admin paneel). Na blokkeer funksie vbet_googleTranslation () navrae na Google API gestop het, en na 'n paar dae in die Webmaster Tool paneel, het ek opgemerk dat die bladsy laai tye dramaties afgeneem en die crawl koers het verdubbel. Dit lyk vir my dat iewers is daar 'n ernstige fout. Tymgorzej wat aangehaal navrae is kort en kan gedoen word in 'n klap. Miskien is dit ook die rede vir die verbod op my vir 'n Google API (deurlopende, dieselfde navraag)