mosh
01-02-11, 14:55
WitamJakiś aika sitten minulla oli ongelmia käännöksen (versio 3.3.6) kanssa.Kävi ilmi, että google on estänyt IP yhdellä palvelimella (joskus kääntäjä kääntäjien joskus palauttaa 403).Kun etsit syistä lisäsin linkin jotta ilmaista käännös ja edestakainen anomus sivun rungossa.Sitten sammutetaan vBET ja niin. Mutta jätin .htaccess-uudelleenohjaus.Muutama päivä sitten huomasin että meri hotellipoika, kun se luo pyynnön Google:
Molemmat pois vBET ja pois (hallinto-paneeli).Toiminto vbet_googleTranslation () kyselyt Google API lakkasi ja muutaman päivän paneeli Webmaster Toolzauważyłem sivun ladata kertaa laskenut dramaattisesti ja indeksointi nopeutta nostaa kahdesti.Minusta tuntuu, että jossain on vakava virhe.Tymgorzej, että mainittu kyselyt ovat lyhyitä ja voidaan suorittaa yhdellä iskulla.Ehkä se oli myös syy kieltää minua kautta Google API (jatkuva sama tutkimus)
Molemmat pois vBET ja pois (hallinto-paneeli).Toiminto vbet_googleTranslation () kyselyt Google API lakkasi ja muutaman päivän paneeli Webmaster Toolzauważyłem sivun ladata kertaa laskenut dramaattisesti ja indeksointi nopeutta nostaa kahdesti.Minusta tuntuu, että jossain on vakava virhe.Tymgorzej, että mainittu kyselyt ovat lyhyitä ja voidaan suorittaa yhdellä iskulla.Ehkä se oli myös syy kieltää minua kautta Google API (jatkuva sama tutkimus)