PDA

View Full Version: Om uit te leggen Installatie ongedaan maken.

Taurus
28-10-10, 20:42
Kunt u mij stap voor stap instructies voor het verwijderen. Ook is er een manier om zich te ontdoen van de taal codes die worden achtergelaten in de posten na deïnstallatie?

Dank u.

kamilkurczak
29-10-10, 10:00
Om vBET verwijderen:
1. U moet bewerken vBSEO bestanden naar de originele versie
gewoon uploaden twee bestanden van uw vBSEO pakket
forum / vBSEO / includes / functions_vbseo_createurl.php en
forum / vBSEO / includes / functions_vbseo_url.php

2. bewerk je. htaccess-bestand. gewoon verwijderen alle vBET regels
3. uitschakelen vBET in Plugin & Producten System

naar een [lang] tags toegevoegd met de hand verwijderen - je moet het te verwijderen met de hand of ..
kunt u proberen om een aantal MySQL query gebruik door uw phpmyadmin om deze teksten te bewerken met [taal] binnen.

Taurus
29-10-10, 11:42
Dank u. Ik heb duizenden berichten met taal tags in, dus als je met de hand is uit den boze. Kunt u mij de MySQL query ik moet lopen?

kamilkurczak
29-10-10, 12:17
hmm heb ik nooit gedaan.
hier heb je een mysql query "nemen" naar alle berichten met [lang =] tag:
- SELECT pagetext FROM `bericht` WHERE pagetext LIKE '% [lang =%'
Hoe dit te lang wilt verwijderen? Ik wil niet je berichten beschadigen,

kamilkurczak
29-10-10, 12:46
zo, je hebt een query om alle berichten te nemen met lang binnen en als u wilt - u kunt bewerken met de hand.
als je het bewerkt met de hand u nog steeds worden zijn functies in een andere taal dan het Engels.
(Zonder informatie over de taal)

we kunnen het niet automatisch voor u doen, omdat Google niet akkoord gaat met vertaling resultaten cache te lang. Het is verboden om hun vertalingen te houden in de database langer dan 15 dagen.
Dus als je wilt een aantal berichten in het Engels hebben - je moet vertalen "met de hand"
Bedankt

Taurus
29-10-10, 13:00
Ik begrijp dit. Alles wat ik wil is om zich te ontdoen van de lang tags. Het is OK als de talen zijn de originele geplaatst taal.

kamilkurczak
29-10-10, 13:03
I dont hebben een php script die je kunt gebruiken op uw server om deze labels te verwijderen, zodat je het moet doen met de hand. sorry

Taurus
29-10-10, 13:12
Kamil, hoe kan ik het doen met de hand man? Het is duizenden berichten! Is het mogelijk om uit te zoeken te behagen?

vBET
29-10-10, 19:28
Als je echt duizenden berichten geschreven in verschillende talen, dan adviseer ik te wachten voor minstens enkele dagen en voor de reactie van uw gebruikers te wachten op de feit dat ze nu moeten schrijven in een taal.

Hoe dan ook - het verwijderen van vBET bbcodes vereist php script. Wij bereiden dergelijke. Gelieve wacht een paar dagen voor haar (het is nu weekend en dan vakantie). Want het is niet iets dringend hopen dat er weinig vertraging het is hier acceptabel voor u:)

Kamil - wordt u verzocht deze php script en 's middags naar Stier. Voeg ook het in vBET pakket in de map tools.

Taurus - voor de veiligheid voordat u het script kunt u:
1. sluit je forum
2. ten volle DB back-up

Na het gebruik ervan:
1. controle van een aantal draad u weet is met vBET BBCodes
2. weer open je forum als alles wen goed of DB te herstellen van de back-up en neem contact met ons op als niet.

Kamil - gelieve instructie gebruik in het script als commentaar.

Taurus
07-11-10, 16:38
Ik wacht nog steeds op dit script. Alle updates please!?

kamilkurczak
08-11-10, 10:13
Hallo Stier
Je schreef me PM vorige week geleden, dat u nog steeds vBET worden gebruikt, dus ik
Ik bewoog de taak voor later. Heeft u nog nodig?

Taurus
08-11-10, 10:15
Helaas heb ik Kamil. Ik ben net met veel problemen mee. Laat het me weten wanneer u in staat zal zijn om het te doen. Heel erg bedankt!

kamilkurczak
08-11-10, 13:30
ok, dus maak ik deze draad weer "uit te leggen"

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1