View Full Version: Om te verduidelik Verwydering.
Kan jy wil gee my stap vir stap instruksies oor die verwydering van. Ook is daar 'n manier om ontslae te raak van die taal-kodes wat in die poste na die verwydering van gelaat word?
Thank you.
kamilkurczak
29-10-10, 10:00
VBET te verwyder:
1. Jy moet verander jou vbseo lêers na die oorspronklike weergawe
net twee lêers van jou vBSEO pakket oplaai
forum / vbseo sluit / / functions_vbseo_createurl.php en
forum / vbseo sluit / / functions_vbseo_url.php
2. aksie wat jy htaccess lêer.. net verwyder al vBET reëls
3. afskakel vBET in Inprop & Produkte Stelsel
'n [lang] tags bygevoeg met die hand te verwyder, moet jy verwyder dit met die hand of ...
jy kan probeer sommige MySql navraag te gebruik deur jou phpMyAdmin hierdie tekste met [lang] binnekant te wysig.
Thank you. Ek het duisende poste met taal tags in, so doen dit met die hand, is buite die kwessie. Kan jy gee my asseblief die MySQL navraag wat ek nodig het om te hardloop?
kamilkurczak
29-10-10, 12:17
hmm Ek het nog nooit dit gedoen het.
Hier het jy 'n MySQL navraag te "neem" alle poste met lang =] merker:
- Kies pagetext UIT "post" waar pagetext soos "% [lang =% '
Hoe om te verwyder dit lang? Ek wil nie jou poste te beskadig,
kamilkurczak
29-10-10, 12:46
ja, jy het 'n soektog om alle boodskappe te neem met lang binne en as jy wil - jy kan dit wysig met die hand.
As jy dit met die hand wysig jy nog sal moet word om poste in ander taal as Engels.
(Sonder inligting oor die taal)
Ons kan nie dit vir jou outomaties, want Google het nie eens vertaal resultate te kas te lank. Dit is verbode om hul vertalings te hou in die databasis van meer as 15 dae.
So as jy wil 'n poste in Engels te hê - moet jy vertaal dit "met die hand"
Danksy
Ek verstaan dit. Al wat ek wil doen is om ontslae te raak van die lang tags. Dit is OK as die tale is die oorspronklike gepos taal.
kamilkurczak
29-10-10, 13:03
I dont het 'n php script wat jy kan gebruik op jou bediener hierdie tags te verwyder, sodat jy moet dit doen met die hand. Jammer
Kamil, hoe kan ek doen dit met die hand die mens? Dit is duisende poste!! Is dit moontlik om uit te vind uit asseblief?
As jy regtig duisende poste in verskillende tale geskryf het, dan sal ek raai om te wag vir ten minste 'n paar dae en wag vir die reaksie van jou gebruikers op die feit dat hulle nou moet skryf in een taal.
In elk geval - die verwydering van vBET BBcodes sal vereis php script. Ons sal voorberei. Wag n paar dae vir dit (dit is nou naweek en vakansie). As dit is nie iets wat dringende hoop dat min vertraging is dit aanvaarbaar is hier vir jou:)
Kamil - berei sodanige php script en PM Taurus. Voeg dit ook in vBET pakket in tools gids.
Taurus - vir die veiligheid voordat die gebruik van die script asseblief:
1. maak jou forum
2. maak vol DB Friends
Na dit te gebruik:
1. Gaan sommige draad wat jy weet is met vBET BBcodes
2. oop jou forum weer as alles wen goed of herstel dB van Friends en kontak ons indien nie.
Kamil asseblief sluit in onderrig gebruik in die script as kommentaar.
Ek is nog steeds wag vir hierdie script. Enige update asseblief!?
kamilkurczak
08-11-10, 10:13
Hallo Taurus
Jy skryf aan my PM verlede week gelede, dat jy nog steeds gebruik sal word om vBET sodat ek
Ek het die taak vir later. Het jy dit nog nodig?
Ongelukkig het ek nie Kamil. Ek is net baie probleme met hierdie. Laat my weet wanneer jy in staat sal wees om om dit te doen. Thank you very much!
kamilkurczak
08-11-10, 13:30
ok, so ek maak hierdie draad "te verduidelik" weer
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):