PDA

Veure la Versió Completa: Per explicar Desinstal · lació.

Taurus
28-10-10, 20:42
Pots si us plau em donen instruccions pas a pas en la desinstal. A més, hi ha una manera de desfer-se dels codis d'idioma que es quedaran en els llocs després de la desinstal?

Gràcies.

kamilkurczak
29-10-10, 10:00
Per desinstal lar VBET:
1. Editeu els fitxers de Matías a la versió original
Només has de pujar dos fitxers del seu paquet de Matías
Fòrum / vBSEO / includes / functions_vbseo_createurl.php i
Fòrum / vBSEO / includes / functions_vbseo_url.php

2. edició que. htaccess. simplement eliminar totes les regles VBET
3. desactivar VBET en el sistema de complement i Productes

per eliminar un [idioma] etiquetes afegides a mà - ha eliminar a mà o ..
es pot tractar d'utilitzar algunes consultes de MySQL per la seva phpmyadmin per editar aquest text amb el [idioma] a l'interior.

Taurus
29-10-10, 11:42
Gràcies. Tinc milers de missatges amb etiquetes d'idioma en, pel que fa a mà, està fora de la qüestió. Pot vostè si us plau donar-me la consulta MySQL necessita per a executar?

kamilkurczak
29-10-10, 12:17
hmm mai ho vaig fer.
Aquí tens una consulta mysql per "prendre" tots el missatges de [lang =] tag:
- SELECT pagetext FROM `missatge` ON pagetext LIKE '% [lang =%'
Com eliminar aquest idioma? No vull danyar els teus missatges,

kamilkurczak
29-10-10, 12:46
Per tant, vostè té una consulta per prendre tots els missatges amb lang dins i si vols - es pot editar a mà.
si ho editar a mà encara s'han missatges en un idioma diferent de l'anglès.
(Sense informació sobre el llenguatge)

no podem fer-ho de forma automàtica, ja que Google no està d'acord amb memòria cau de resultats de la traducció per molt de temps. Està prohibit celebrar les seves traduccions a la base de dades de més de 15 dies.
Així que si vols tenir un missatges a Anglès - de traduir "a mà"
Gràcies

Taurus
29-10-10, 13:00
Jo entenc això. Tot el que vull és desfer-se de les etiquetes d'idioma. Està bé que els idiomes són l'idioma original publicat.

kamilkurczak
29-10-10, 13:03
No tinc cap script php que es pot utilitzar en el seu servidor per eliminar aquesta etiqueta ha de fer a mà. trist

Taurus
29-10-10, 13:12
Kamil, com ho puc fer per l'home, la mà? Es tracta de milers de llocs! És possible saber, si us plau?

vBET
29-10-10, 19:28
Si realment tens milers de missatges escrits en diferents llenguatges, a continuació, li aconsello que esperar almenys durant uns dies i esperar la resposta dels seus usuaris en els fets que ara s'ha d'escriure en un idioma.

De tota manera - l'eliminació de BBCode VBET requerirà script php. Anem a preparar tals. Si us plau, espera uns dies perquè (ara és el cap de setmana i vacances). Com que no és una cosa urgent espero que poc retard és acceptable aquí per a tu:)

Kamil - si us plau preparar aquest script php i tarda a Taure. També s'afegeix al paquet VBET al directori d'eines.

Taurus - de seguretat abans d'utilitzar el script, si us plau:
1. prop del seu fòrum
2. fer còpia de seguretat completa base de dades

Després d'usar-lo:
1. veure un fil que sabem és amb BBCode VBET
2. obrir el fòrum de nou si tot wen bé o restaurar la base de dades de còpia de seguretat i en contacte amb nosaltres si no.

Kamil - si us plau inclogui l'ús de l'ensenyament de l'escriptura com un comentari.

Taurus
07-11-10, 16:38
Encara estic esperant per a aquest script. Qualsevol actualització, si us plau?

kamilkurczak
08-11-10, 10:13
Hola Taure
Vostè em va escriure PM la setmana passada fa que es segueixen utilitzant VBET per la qual cosa
Em vaig mudar de la tasca per a més endavant. Necessita encara?

Taurus
08-11-10, 10:15
Per desgràcia jo Kamil. Estic tenint molts problemes amb això. Si us plau, m'ho saber si serà capaç de fer-ho. Moltes gràcies!

kamilkurczak
08-11-10, 13:30
ok, de manera que fan d'aquest fil "per explicar" de nou

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1