Veure la Versió Completa: Per explicar Desinstal · lació.
Pots si us plau em donen instruccions pas a pas en la desinstal. A més, hi ha una manera de desfer-se dels codis d'idioma que es quedaran en els llocs després de la desinstal?
Gràcies.
kamilkurczak
29-10-10, 10:00
Per desinstal lar VBET:
1. Editeu els fitxers de Matías a la versió original
Només has de pujar dos fitxers del seu paquet de Matías
Fòrum / vBSEO / includes / functions_vbseo_createurl.php i
Fòrum / vBSEO / includes / functions_vbseo_url.php
2. edició que. htaccess. simplement eliminar totes les regles VBET
3. desactivar VBET en el sistema de complement i Productes
per eliminar un [idioma] etiquetes afegides a mà - ha eliminar a mà o ..
es pot tractar d'utilitzar algunes consultes de MySQL per la seva phpmyadmin per editar aquest text amb el [idioma] a l'interior.
Gràcies. Tinc milers de missatges amb etiquetes d'idioma en, pel que fa a mà, està fora de la qüestió. Pot vostè si us plau donar-me la consulta MySQL necessita per a executar?
kamilkurczak
29-10-10, 12:17
hmm mai ho vaig fer.
Aquí tens una consulta mysql per "prendre" tots el missatges de [lang =] tag:
- SELECT pagetext FROM `missatge` ON pagetext LIKE '% [lang =%'
Com eliminar aquest idioma? No vull danyar els teus missatges,
kamilkurczak
29-10-10, 12:46
Per tant, vostè té una consulta per prendre tots els missatges amb lang dins i si vols - es pot editar a mà.
si ho editar a mà encara s'han missatges en un idioma diferent de l'anglès.
(Sense informació sobre el llenguatge)
no podem fer-ho de forma automàtica, ja que Google no està d'acord amb memòria cau de resultats de la traducció per molt de temps. Està prohibit celebrar les seves traduccions a la base de dades de més de 15 dies.
Així que si vols tenir un missatges a Anglès - de traduir "a mà"
Gràcies
Jo entenc això. Tot el que vull és desfer-se de les etiquetes d'idioma. Està bé que els idiomes són l'idioma original publicat.
kamilkurczak
29-10-10, 13:03
No tinc cap script php que es pot utilitzar en el seu servidor per eliminar aquesta etiqueta ha de fer a mà. trist
Kamil, com ho puc fer per l'home, la mà? Es tracta de milers de llocs! És possible saber, si us plau?
Si realment tens milers de missatges escrits en diferents llenguatges, a continuació, li aconsello que esperar almenys durant uns dies i esperar la resposta dels seus usuaris en els fets que ara s'ha d'escriure en un idioma.
De tota manera - l'eliminació de BBCode VBET requerirà script php. Anem a preparar tals. Si us plau, espera uns dies perquè (ara és el cap de setmana i vacances). Com que no és una cosa urgent espero que poc retard és acceptable aquí per a tu:)
Kamil - si us plau preparar aquest script php i tarda a Taure. També s'afegeix al paquet VBET al directori d'eines.
Taurus - de seguretat abans d'utilitzar el script, si us plau:
1. prop del seu fòrum
2. fer còpia de seguretat completa base de dades
Després d'usar-lo:
1. veure un fil que sabem és amb BBCode VBET
2. obrir el fòrum de nou si tot wen bé o restaurar la base de dades de còpia de seguretat i en contacte amb nosaltres si no.
Kamil - si us plau inclogui l'ús de l'ensenyament de l'escriptura com un comentari.
Encara estic esperant per a aquest script. Qualsevol actualització, si us plau?
kamilkurczak
08-11-10, 10:13
Hola Taure
Vostè em va escriure PM la setmana passada fa que es segueixen utilitzant VBET per la qual cosa
Em vaig mudar de la tasca per a més endavant. Necessita encara?
Per desgràcia jo Kamil. Estic tenint molts problemes amb això. Si us plau, m'ho saber si serà capaç de fer-ho. Moltes gràcies!
kamilkurczak
08-11-10, 13:30
ok, de manera que fan d'aquest fil "per explicar" de nou
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):