PDA

View Full Version: PhotoPost pro vraag

El Caballo
22-09-10, 15:22
Hi, when you replace the words 'additional directory' in the rewrite file. Is it the whole directory? Or just the-->> / Gallery /? Ik krijg steeds interne server fouten wanneer het proberen om mijn PhotoPost pro pagina te bezoeken.

Dank je wel, geweldig product!)

Ik bewerkt, in de vBET>> hoofd>> te houden directory>>> / Gallery /

In mijn hoofd. Htaccess Ik voegde de regel, waar ik veranderde de woorden 'extra directory' naar galerij

Ik zet vbenterprisetranslator_front_controller.php veranderen 'SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH' om mijn map Galerij. Veranderd pad met de werkelijke directory-tool om mijn weg te vinden. toegevoegd die herschrijfregels. Hehehehe en nog steeds krijg internal server error pagina. Ik ben in de war.

vBET
22-09-10, 16:09
Ja - de integratie van PhotoPost kan een pijn zijn. Wij weten dat, maar we kunnen niet het gemakkelijker maken. Het is omdat PhotoPost niet ondersteunen normale vBulletin manier van pagina's generatie (haak global_complete wordt niet ondersteund).

Geef ons volledige inhoud van uw. Htaccess-bestanden van de belangrijkste directory en uit photpost directory. We zullen controleren.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET Translator 4.10.1