PDA

View Full Version: PhotoPost Pro spørgsmål

El Caballo
22-09-10, 15:22
Hi, when you replace the words 'additional directory' in the rewrite file. Is it the whole directory? Or just the-->> / Galleri /? Jeg bliver ved intern server fejl, når du forsøger at besøge min PhotoPost pro side.

Tak, awesome produkt:!)

Jeg redigerede i vBET>> Main>> holde bibliotek>>> / Galleri /

I mit hoved. Htaccess Jeg har tilføjet reglen, hvor jeg skiftede ordene "ekstra mappe 'til Galleri

Jeg sætter vbenterprisetranslator_front_controller.php ændre "SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH 'til mit galleri mappe. Ændret stien brug af den faktiske biblioteket værktøj til at finde min vej. tilføjet dem omskrive reglerne. Hehehehe og stadig få intern serverfejl side. Jeg er forvirret.

vBET
22-09-10, 16:09
Ja - integration af PhotoPost kan være en smerte. Vi ved det, men vi kan ikke gøre det nemmere. Det er fordi PhotoPost ikke understøtter normale vBulletin måde sider generation (hook global_complete understøttes ikke).

Giv os fulde indhold af dit. Htaccess filer fra hovedbiblioteket og fra photpost bibliotek. Vi vil tjekke det.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vB Enterprise Translator 4.10.1