PDA

Ver Versión Completa: PhotoPost pregunta pro

El Caballo
22-09-10, 15:22
Hi, when you replace the words 'additional directory' in the rewrite file. Is it the whole directory? Or just the-->> / Galería /? Recibe erros internos do servidor ao tentar visitar a miña páxina PhotoPost pro.

Grazas, produto impresionante!)

Eu editar, no vBET>> principal>> manter directorio>>> Galería / /

Na miña principal. Htaccess eu engade regra, onde eu mudei "directorio adicional 'as palabras para Galería

Coloquei vbenterprisetranslator_front_controller.php cambio "SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH 'para a miña carpeta Gallery. Camiño alterado usando a ferramenta directorio actual para atopar o meu camiño. engadido dos reescribir as regras. Hehehehe e aínda obter páxina de erro interno do servidor. Estou confuso.

vBET
22-09-10, 16:09
Si - integración de PhotoPost pode ser unha dor. Nós sabemos diso, pero non podemos facelo máis fácil. É porque non soportan PhotoPost vBulletin xeito normal de xeración de páxinas (gancho global_complete non é soportado).

Por favor, deixa-nos o contido completo do seu arquivo. Htaccess no directorio principal e do directorio photpost. Imos comprobar iso.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1