Ver Versión Completa: Resolto VBET necesitamos de ti
2 codificadores vbulletin.org altamente cotizados tentaron corrixir o accidente dixeron vbet e vBSEO están en falta. VBSEO foi in thread deu un ollo ao redor e fixa algunhas cousas pequenas, pero dixo que a súa non-las e que necesitabamos entrar en contacto con vostede.
cuestións aínda pendentes para
1. Erros Google con etiquetas "que proporcionou algúns códigos tempo" iso non funcionou
2. Vbet non funciona
Pedimos que o propio home login e corrixir estes problemas, por favor.
Ola
1. Non entendo-pode explicar máis? Quizais algún vínculo ao lugar onde acontece e descrición para onde mirar.
2. Qué acontece exactamente?
Importante - o que cambiou no foro, a última vez, cando estaba a traballar vBET?
Editado:
Está todo ok - vostede removeu regras vBET para as ligazóns non están funcionando. Este é OK e sería raro se ía traballar neste momento. vBET vai traballar de novo cando se pon regras para vBET. htaccess. Alguén rompe as regras htaccess -. pedirlle para arranxar este ou facelo en branco sanitario instrucións para vBET regras htaccess.
Tamén vexo que ten vBSEO con mobilidade condicionada (ou tamén non funciona propertly), neste momento, porque as ligazóns están en forma bruta.
Paxel programa, vBSEO Persoal e borbolo non pode descubrir iso. Eles simplemente escolleu o vBSEO para protexer o pr e tráfico actualmente en vigor.
Erros Google con etiquetas "que proporcionou algúns códigos tempo" non podemos leva-los a traballar ..
Eu pedín varias veces para entrar e corrixir rapidamente desde que o seu único que sabe como este programa realmente funciona. Agora podo entender por que non dan soporte para o seu propio produto eu pago para considerar este material é imposible: (
Editado: (mudouse de segmento separado por admin)
Aquí é unha actualización da situación. Despois de horas exhaustivas estar só en descubrir problemas vBet de vBSEO (http://www.vbseo.com) decidiu levar a cabo esta en forma posible.
Eles me deron a nova versión de vBSEO que non é aínda lanzado ao público aínda 3,50 OURO! como sentiron a miña dor. Agora que é moi amable, eles tamén entraron e corrixido e mexeu somethings ao redor para chegar alí programa funcione sen o problema de vbet.
Entón agora as únicas cuestións en mans son as seguintes:
1. O Vbet corrixir tempo ten solicitado non é válido.
2. Vbet non o é traballar. erros por todas partes agora
Quero agradecer a todos os implicados, que me axudou moito. Agora, se podo pegar o cara que eu pago R $ para o seu produto "dúas veces" a gusto de me axudar eu son un campista feliz.
Estou tan frustrada con ese vbet, o seu programa dunha tan grande, pero o servizo é só para terrible: (
Eu son moi novo e debe haber soporte para esas preocupacións tolo. Non me dea tres páxinas de "ligazóns resolución de problemas", ou de codificación html. Iso é como dicir a un bebé de 3 meses de idade para cociñar a cea, só non vai ocorrer. Non teño idea de algún deste material.
Eu entendo que problemas no servidor non é nada boa, pero ten o noso apoio e que ten a nosa resposta rapidamente co diagnóstico. Vostede sabe o que está mal con URLs non funciona e como resolve-lo. Entón, por favor facelo. Ten todo o que precisa e ten o noso apoio nesta cuestión.
Me preguntou unha vez - a resposta. Agora imos ver a seguinte mensaxe e respostas la. Por favor, diga que non entende no noso instrucións sobre arquivo. Htacces e imos explica-lo. Ten soporte total polo noso foro que vén libre con licenza vBET. Calquera intervención no servidor do cliente que fixemos no caso de erro vBET que non teñen ningunha solución aínda, ou pago de servizos (instalación, actualización, integración). Non hai ningún erro - tivese a traballar vBET pero alguén che fixo desorde no servidor e eliminar regras vBET.
Ten en conta que non somos servizo de limpeza libres e nós non imos no servidor do cliente cada vez que cando alguén romper algo alí. Neste momento non temos ningunha razón para algo que é erro vBET, porque eu só vin que ten regras rotas, que ao meu ver foi cambiada onte. Saber quen é culpable e fíxoo limpo. Se queres que a xente fixo a instalación vBET este é pagado servizo: http://www.vbenterprisetranslator.com/installation-service.php
Vostede comezou inmediatamente diagnosticar e solución. Isto é o que inclúe soporte gratuíto polo foro. E nós imos axudar con esta cuestión, dende que ten que resolvelo. Pero se quere o servizo de instalación que é pagado un ten que pagar por iso. É normal, como en todas as tendas. E se está errado que ten que pagar na tenda, entón eu son verry arrepentido e espero que vai se sentir mellor moi rapidamente. Os seus problemas non son a causa vBET. Ten apoio inmediato. Queres unha pagadas - non hai problema. Paga unha wan gratis - Eu non vexo ningunha razón para que en caso de cando alguén rompe a instalación xa está a traballar no seu foro.
Se tivese vBSEO actualizados por favor, integración vBSEO completo de acordo coas instrucións do envase readme.html vBET.
Sobre "que proporcionou algúns códigos tempo" - Eu aínda non entendo o que quere dicir - por favor, explique. Que se trata?
1. O que se establecen está escribindo?
2. Si, non é e non debe na súa configuración real - como escribín desde o inicio que ten mal regras htaccess .. Corrixa isto como foi descrito na primeira resposta.
Tamén por favor non spam do foro. Este é o lugar para o seu problema. Agardamos que o apoio ou lle permitirá resolver o problema rapidamente:) Se ten algunha dúbida - por favor, é só solicitar.
http://www.vbenterprisetranslator.com/purchase.php?do=installations
Eu xa pagado por iso! lol
Este código Vostede nos deu caeu do foro. Isto é parte do problema ningunha razón pola que non reparar.
Eu cobre este foro coa orientación de axuda. Aínda non está resolto.
http://www.vbenterprisetranslator.com/purchase.php?do=installations
Eu xa pagado por iso! lol
Non - non paga por iso. Pagou por unha instalación e unha instalación foi feita no seu servidor. vBET estaba correndo e funcional despois diso. Xa consumiu o noso servizo. Vostede non paga para a instalación 2 (ou actualización). Se mercar zapatos na tenda, así que obter esas. Non volven tras un tempo e dicir que eles deben darlle outra zapatos porque xa pagou por iso. Nós demos-lle o que pagou.
Vostede situación real é porque alguén rompe as regras htaccess. Nós lles demos solución que está incluído no apoio online gratuito. Pero se queres que a xente fixo a instalación de novo - ten que pagar de novo. Así como cando ve a tenda para facer a compra de novo ten que pagar de novo para o que quere tomar. Ten en conta que o servizo de instalación que pagou antes (e que xa consumidos), significa que fixemos unha instalación facendo vBET funcional no seu foro. Non significa que para a vida que temos que resolver os seus problemas. Como escribín antes, estamos comprobando o que está pasando no lado do cliente cando algún erro está implicado ou supomos que é. No seu caso, xa comeza diagnosticar -. incorrecta htaccess e xa comezar solución. Por favor, use solución que demos a vostede ou mercar a instalación / actualización de servizo, se quere que fagamos isto para vostede. Imos oriente-lo en cada paso se vai ter problemas. Só por favor, que paso as instrucións que non entende:)
Este código Vostede nos deu caeu do foro. Isto é parte do problema ningunha razón pola que non reparar.
Iso non é certo - Acaba de comprobar o arquivo e non ten esa modificación aí - tes o código orixinal. Tamén data da última modificación de última vbenterprisetranslator_seo.php no seu servidor é de 22 de abril. Entón, por favor que non fixo declaracións falsas - non vai axudarnos a axudar.
Por favor, instrucións de pousio que lle deu para resolver o problema, ou mercar a instalación / Ugrade servizo se quere que fagamos isto para vostede. Ten o noso total apoio en calquera cuestión que terá que resolver este problema. Tan só dicir que o paso que non entende e teremos o pracer de apoia-lo:)
Recordo que eu non sei como facelo. Eles me dixeron iso, eu vou polo que me dixeron.
Cando pagamos a última instalación Vostede instalar o código orixinal. Agora que atopamos erros no código orixinal do "vbenterprisetranslator_seo.php" Creo que debería ter que volver e resolve-lo. Non nos
Edit.
Ok amigo vou enviar-lle máis 30 dólares, só a condición é que non teño que pagar por iso de novo e promete facer un plugin en Admin CP, onde podemos simplemente de actualización automática cando novas actualizacións dispoñibles vir.
Teña en conta que erros de software son cousas normais. vBET ten moi pequenos erros que son corrixidos moi rapidamente. Podes ver en ningún programa que quere en todo o mundo e vai ver que está corrixindo erros de versión para versión. E vBET ten erros moi baixo só ver aquí: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-bug-reporting/ - este é só 6 erros i toda historia de toda a historia vBET4.x - algúns xa están corrixidos nos últimos lanzamento. E todos son menores. Non había ninguén maior ou crítica que nunca. vBET é un software de calidade moi boa.
Para ti describiría erro que deu solución rápida que por suposto, será incluído na próxima versión.
Non podemos darlle calquera promesa na área de actualizacións futuro por unha razón moi simple - vBET depende vB. Non é seguro o que vai facer vB no futuro. Ademais, se está a usar outros mods (coma vBSEO) que tampouco son responsables e non pode ser responsable do seu código. É como ir a tenda e dicir: ". Vou comprar ese tenis se me prometer que todos os zapatos que nunca vai utilizar a partir desta marca vai caber-me ben e estar ben con calquera outra roupa que vou vestir e sempre tamén quero que no caso, se alguén vai utilizar os meus zapatos e partiu-o, entón vai repara-lo gratis durante toda a vida. ". Non estou seguro de que ti mesmo entender que está pedindo. Ten en conta que, sinxelamente, imposible dar tal garantía.
vB non soporta tal cousa como a actualización automática - sen mod que lle dará, e tampouco pode. Eu realmente non sei por que pediu connosco para iso.
Ten en conta que o noso obxectivo non é facer o noso diñeiro clientes de novo e de novo, pero para animar os nosos clientes a facer actualizacións de si mesmos que son moi ben descritas e para a cal damos o noso apoio en liña en caso de problemas. Basta ver a nosa primeira resposta - que lle deu solución. Non ocultar calquera coñecemento secreto. Damos aos nosos clientes toda a información necesaria, responder ás súas preguntas e axudar en caso de problemas. Tamén fixemos o noso mellor para facer instalación, actualización e integración tan fácil como iso é posible.
VBET instalación é trivial (arquivos de subida + ficheiro de produto de importación).
Actualización parece mesmo que a instalación e só de cando en vez pedimos medidas adicionais (sempre por causa do código de outros mods non a nosa).
Facendo SEO relacións de traballo é ben descrito e el só debe incluír edición do htaccess -. Non hai outra maneira porque non é a nivel de servidor vBET.
A integración é tan sinxelo coma permite mod integrado. vBSEO non quere ser agradable para outros mods e non teñen ningunha garras. A súa solución obriga-nos a modificación feita 2 arquivos para integrar con vBET. E, por favor, teña en conta que estamos á procura de solucións máis fáciles - que xa cambiou algunhas veces de integración instrucións para facelo máis seguro para o foro.
Pode segura o seu diñeiro se acaba de intentar instrucións pousio e facelo só. Os nosos servizos de instalación e actualización son para persoas que non queren gastar o seu propio tempo sobre isto e prefiren pagar. Se prefire pagar por iso que está facendo negocio tan grande para el - esta é a súa decisión de compra de servizos ou facer ti mesmo ter instruccións exactas que facer. Todo o que necesitas está neste foro e non imos responder as súas preguntas.
Se non queres facer, e quere servizo de pago, por favor, basta facer unha petición e nós lle daremos o noso servizo en réxime normal. Vai conseguir o que pagou.
Tamén vale lembrar que podes instalar a versión 4.2.2beta que teñan corrixido os erros notado, pero non se coñece aínda. Entón, non terá ningún problema en áreas que foi descrito anteriormente (tamén se pode simplemente resolve-lo utilizando a solucións rápidas descried neste foro).
OK, comproba se Vostede ten que "fixar" o señor mencionou tamén alí por favor.
debe estar en camiño de calquera sec
Temos poucas ordes hoxe. Ninguén o seu enderezo de correo-e - por favor, AM / email que orde é o seu. Pode ser a resposta para o correo de confirmación, id fin, id transacción paypal, calquera cousa que nos permitirá comprobar que unha desas ordes é de vós:)
Feito. Como escribín antes da integración con vBSEO foi necesario de novo por mor da vBSEO actualización e alguén rompe as regras. Verifique o seu foro e deixar-nos saber en caso de calquera problema:)
Os meus erros de webmaster teñen-se multiplicado 10 veces. Estamos cebada listado no google agora estamos aínda tendo problemas coa exploración sitemap.
Eu paguei moito máis de $ 4.000 dólares para todo e iso nunca debería acontecer. Codificadores vBSEO VB.org e dicir o seu software está .. O que está pasando aquí alguén é responsable
Que erros webmaster? Por favor, deixa exemplos destes. Eu non te podo dicir o que está a suceder, se eu non teño información suficiente.
Tamén vale lembrar que non somos responsables dos outros - o diñeiro que está escribindo non foi gasta en vBET e mencionalo-lo non ten nada que ver con atopar a súa solución.
Se está ao lado vBET teremos o pracer de axudar - o primeiro ten que determinar iso, e neste momento non sabemos realmente o que está escribindo. Por favor, deixa exemplos de erros do seu webmaster
Im incapaz de engadir un arquivo CSV directamente do google aquí ..
El entra en detalles sobre o que está mal. Se queres podo darche google webmaster información do usuario de ferramentas de rexistro etc
OK - me pode PM acceso detalles ou enviar o arquivo mediante correo electrónico. Pero nós non necesitamos de todos os erros, só algúns exemplos - que tamén pode incluír aquí.
Aínda non gaña nada de ti ... Realmente ten algunha Webmaster Tools erros reais ou non? Se é así - forneza os así seremos capaces de ver o que está pasando.
Eu estou de volta pena,
e-mail enviado con información de inicio de sesión.
Aceptar. Eu estaba alí e que podo dicirlle que non hai ningunha mensaxe de calquera erro que foi producido despois da instalación vBET foi fixado no noso servidor. A maioría destes erros foi Foung por bots de Google no momento en que tiña roto. Htaccess no seu servidor o que pode ocorrer por data.
Teña en conta que Google lle da data en que erro foi atopado e todo o que ve é os datos históricos - a maioría da xente xa está a traballar o que pode simplemente comprobar só premendo na ligazón mostrado por Google. Sendo máis específico:
- Erros HTTP - todos son só unha historia, con están funcionando
- No mapa do sitio - tamén a historia, todos os enlaces están funcionando e mostra as datas que se atopou cando o foro foi crasched
- Non seguiron - aqueles con vbet_lang dentro debe ser neste momento histórico - as foi causada por erro vBET que xa está corrixido. Se vostede atopa un novo coma este (que significa con data tras a actualización), por favor nos aviso. Vexo que aínda hai algún problema cos enlaces de 20% no interior - eu coidarei sobre iso hoxe / mañá.
- Not Found - eses son algúns enlaces Dummy que están rotos. Non ten nada que ver con vBET, estas son só as ligazóns con algúns números de parvo niso - se aínda vai ter que podes considerar onde están as atopadas no seu foro. Tamén forma parte daqueles parece xogar alguén con vBSEO configuración no seu servidor e buscando en datas que podo dicir que é moi probable. Entón, moi probablemente, Google foi o seguimento do seu sitio cando tiña a configuración de patróns vBSEO outras ligazóns (por iso que son todos aqueles enlaces / número / número do título). Eu non podo estar seguro sobre iso, pero eu estou seguro que non ten nada que ver con vBET - aqueles que non son traducidos ligazóns.
- Inaccesible - a historia só cando o foro foi roto (3dr de maio en todos os lugares) - ligazóns están funcionando.
Asumindo que: despois da actualización escribiu que o número de erros Webmaster Tools aumentou 10 veces, mais non hai erro único con data tras a actualización ...
Tamén algo máis do 95% dos erros, hai a historia e as conexións están a traballar alí. Erros só nesta sección non se seguiu foi causada por erro vBET - a maioría non debe ocorrer máis. Un problema aínda existe e nós imos tomar coidado con iso.
Por favor, aprender a usar Webmaster Tools e manter a atención o que está a procurar en - algo real ou só historia. Que se suxeita-lle moita Hart bits;) Só mirando en datas de erro que mostra o tempo do seu foro dobres e premendo na ligazón para comprobar o estado real, pode comprobar que non é máis cousa real e foi causado pola súa configuración foro mal (que xa está corrixido).
Teña en conta que erros históricos van desaparecer de vez en cando en 'Ferramentas de Webmaster e máis real vai aparecer esa vontade existe.
Tes algunha dúbida sobre o estado actual? Ou necesita explicación máis? :)
Un problema aínda existe e nós imos tomar coidado con iso.
Grazas ao gran traballo. Cando podemos esperar que iso sexa feito?
Faise xa.
Este é o enlace que non funcionou antes: http://www.hotslot.org/ga/tags/cleopatra 's% 20slot.htm% 20gold
O motivo foi que despois de URL redirección retirado parámetro 'rediredted' cambiou e non se encaixa co que era esperado por vBSEO. Ten en conta que eu tiña que cambiar o modo de determinación do vínculo real tras a redirección - que é só unha liña de código, pero significativa. Agora nós simplemente cortar código de linguaxe de conexión no canto substituílo por valor de "redireccionado" parámetro.
Fixen probas no seu foro e parece funcionar ben agora. Aínda por favor, fixo algunhas probas que ligan traducido e erros supervisar Webmaster Tools por un tempo. No caso de calquera problema, por favor pode escribir - teremos o pracer de axudar.
Ademais, se a nosa cambio non terá ningún comportamentos inesperados, será incluído en futuras versións - mais para iso temos que comprobar primeiro se outros servidores se comportan igual nesta área.
Grazas Michal,
Tes algunha recomendación sobre como podo obter de volta o meu sitio nos buscadores? Hai aínda está alí, pero perdeu un enorme valor a partir do tempo de inactividade. O que vBSEO estrutura de ligazóns que usa?
saúdos
Aínda recibir unha tonelada de erros que aínda son válidos con todo.
http://www.hotslot.org/ar/media/tag/slot
http://www.hotslot.org/ar/media/u2-slotfan
Todas as conversións vbet da sección multimedia están volvendo malo.
Tamén onde están eses está?
hotslot.org/366023421
Aínda recibir unha tonelada de erros que aínda son válidos con todo.
http://www.hotslot.org/ar/media/tag/slot
http://www.hotslot.org/ar/media/u2-slotfan
Todas as conversións vbet da sección multimedia están volvendo malo.
Tamén onde están eses está?
hotslot.org/366023421
Primeiro 2: iso non é culpa vBET - eses enlaces non están funcionando no orixinal - non pode traballar na tradución. Onde atopar no seu foro son xerados con falsos para a prensa e eliminar aqueles.
Última non ten nada que ver con vBET - non existe un código de linguaxe. Ten en conta que estamos apoio vBET - por favor, pregunta nos só uns vBET cousas relacionadas. Por suposto, se non está seguro - é só pedir;)
Warning: require_once (/ home / content / h / a / t / hotslot / html / includes / vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php) [function.require-Once]: failed to open stream: Ningún tal arquivo ou directorio en / home / content / h / o / t / hotslot / html / vbenterprisetranslator_seo.php na liña 55
Erro fatal: require_once () [function.require]: Failed Opening required '/ home / content / h / a / t / hotslot / html / includes / vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php' (include_path ='.:/ usr/local/php5 / lib / php ') in / home / content / h / a / t / hotslot / html / vbenterprisetranslator_seo.php na liña 55
Foro caeu de novo.
Non ten ningún arquivo vBET que debe estar no directorio inclúe. Alguén borrou e rompe o seu foro.
Por favor, envíe os seus arquivos FTP a partir do paquete vBET. Ademais, se non eliminar eses e non sei quen era, entón será sabio para cambiar as contrasinais ao seu FTP. Estes arquivos non desapareceu Magic ... Se sabe quen era - tamén sería sensato limitar o seu acceso ...
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):