Veure la Versió Completa: Resolt VBET et necessitem
2 codificadors d'alta qualificació vbulletin.org han tractat de solucionar l'accident van dir VBET i Matías tenen la culpa. VBSEO va ser en el fil va donar un cop d'ull al voltant i fixa algunes coses menors, però va dir que la seva no ells i que necessiten comunicar-se amb vostè.
temes tan rellevants encara
1. Errors de Google amb les etiquetes "sempre i quan alguns codis temp" això no funciona
2. VBET no funciona
Els demanem que l'home mateix login i corregir aquests problemes si us plau.
Hola
1. No entenc, pots explicar més? Potser algun tipus de vincle a la ubicació on passa i la descripció d'on buscar.
2. Què passa exactament?
El més important - el que va ser canviat en el fòrum, la darrera vegada VBET estava treballant?
EDITAT:
Tot està bé - s'han eliminat normes VBET per als enllaços no funcionen. Això està bé i seria estrany que si havia de funcionar en aquest moment. VBET tornarà a funcionar quan es posa regles a VBET. Htaccess. Algú va trencar les regles htaccess -. Demanar-li instruccions per reparar això o allò del guaret per VBET regles htaccess.
També veig que vostè té Matías amb discapacitat (o també no treballar propertly) en aquest moment, perquè els enllaços estan en forma de primes.
Paxel programa, el personal de Matías i borbolo no pot resoldre això. Simplement les persones amb discapacitat vBSEO per protegir els pr i el tràfic actualment en vigor.
Errors de Google amb les etiquetes "que proporcionen alguns codis temp« no podem arribar a treballar ..
He demanat diverses vegades perquè vostè vagi i ràpidament arreglar ja que el seu l'únic que sap com funciona aquest programa realment funciona. Ara entenc per què vostè no dóna el suport per al seu propi producte que vaig pagar pel que fa a aquest assumpte que és impossible: (
EDITAT: (passat de rosca separat per admin)
Aquesta és una actualització de la situació. Després d'hores de exhaustiva estar sol en esbrinar els problemes VBET de Matías (http://www.vbseo.com) va decidir seguir això de la manera possible.
Ells em van donar la nova versió de Matías que ni tan sols és llançat al públic encara GOLD 3.50! ja que sentia que el meu dolor. Ara que és molt amable, que va entrar també i es corregeix i es va bellugar somethings voltant d'arribar al programa de treball sense la molèstia de VBET.
Així que ara les úniques qüestions que es plantegen són les següents:
1. La solució temporal VBET ha proporcionat no és vàlid.
2. VBET no és ni tan sols de treball. errors en tot moment
Vull agrair a tots els que m'ha ajudat molt. Ara si puc aconseguir el noi amb el que va pagar US $ per al seu producte "dues vegades" a la voluntat d'ajudar que estic molt feliç.
Estic tan frustrat amb aquesta VBET, el seu exemple un gran programa, però el servei és només terrible: (
Sóc molt nou i no ha de ser el suport a aquestes preocupacions boig. No em vinguis amb tres pàgines de "vincles de resolució de problemes", o codi HTML. Això és com dir-li a un nadó de 3 mesos per preparar el sopar, però no passarà. No tinc ni idea de res d'això.
Jo entenc que els problemes al servidor no és gens bo, però vostè té tot el nostre suport i que tens la nostra resposta ràpida amb el diagnòstic. Vostè sap el que està malament que no treballen les adreces URL i com solucionar-ho. Així que si us plau fes-ho. Vostè té tot el que necessita i té el nostre suport en aquest tema.
Li va preguntar una vegada - té la resposta. Ara veiem el següent missatge i respondre-hi. Si us plau, digui el que no entenen a les nostres instruccions d'arxiu. Htacces i l'hi expliqui. Vostè té el ple suport del nostre fòrum, que ve gratis amb llicència VBET. Qualsevol intervenció en el servidor de client que en cas d'una fallada VBET que no tenen solució, però, o pagar serveis (instal lació, actualització, integració). No hi ha error - que tenia feina, però algú va fer VBET fiques al servidor i eliminar regles VBET.
Tingueu en compte que no són serveis com la neteja i que no van al servidor de client cada vegada que algú trenca alguna cosa hi ha. En aquest moment no tenim cap raó per al que és error VBET, perquè acabo de veure que ha trencat les regles, que com veig s'ha canviat d'ahir. Trobar qui és culpable i li neteja. Si voleu que us va fer la instal lació VBET aquest servei es paga: http://www.vbenterprisetranslator.com/installation-service.php
Tens el diagnòstic i solució immediatament. Això és el que inclou suport tècnic gratuït pel fòrum. I l'ajuda amb aquest problema tot el temps que haurà de resoldre. Però si vols un servei d'instal lació que es paga una ha de pagar per això. És normal que igual que en totes les botigues. I si se senten frustrats que vostè ha de pagar a la botiga, llavors em sento amb molt encant, i esperem que us sentiu millor ràpidament. Els seus problemes no es deuen a VBET. Tens un suport immediat. Voleu pagar una - no hi ha problema. Vostè paga una WAN de forma gratuïta - No veig cap raó perquè en cas de que quan algú va trencar la instal lació ja està treballant en el seu fòrum.
Si hi havia actualitzat Matías si us plau completa la integració de Matías acord amb les instruccions del paquet en readme.html VBET.
Sobre "que proporcionen alguns codis de temperatura" - Jo encara no entenc què vol dir - si us plau expliqui. De què es tracta?
1. Quina solució se li escrivint?
2. Sí, no és i no deu en la seva configuració actual - com he escrit des del principi s'han equivocat regles htaccess .. Si us plau, corregeixi això com es descriu en la primera resposta.
A més, si us plau no facis spam en el fòrum. Aquest és el lloc per al seu problema. Esperem que el suport o li permetrà resoldre el problema ràpidament:) Si vostè té alguna pregunta - si us plau pregunteu.
http://www.vbenterprisetranslator.com/purchase.php?do=installations
Ja he pagat per això! lol
Aquest codi ens vas donar es va estavellar al fòrum. Això és part del problema hi ha raó No arreglar-ho.
He cobert aquest fòrum amb una guia d'ajuda. Encara no s'ha resolt.
http://www.vbenterprisetranslator.com/purchase.php?do=installations
Ja he pagat per això! lol
No - no ha pagat per això. Vostè ha pagat per una instal.lació i una instal lació es va fer al seu servidor. VBET estava corrent i funcionals després d'això. Que ja consumeix el servei. Vostè no paga per la instal.lació segona (o actualització). Si vostè compra a la botiga de sabates, llavors obtindrà els. Que no tornen després d'un temps i dir que se li ha de donar un altre les sabates, perquè vostè ja ha pagat per això. Li va donar el que vostè va pagar.
Que la situació actual és perquè algú va trencar les regles htaccess. Li va donar una solució el que s'inclou en el suport en línia gratuït. No obstant això, si voleu que la instal.lació feta de nou - que ha de pagar de nou. Igual que quan vénen a comprar una altra vegada per anar a comprar ha de pagar de nou per la qual cosa vol prendre. Tingueu en compte que el servei d'instal lació, que ha pagat abans (i que ja consumeixen), vol dir que hem fet una instal lació de presa de VBET funcionals en el fòrum. No vol dir que per a tota la vida que hem de resoldre tots els seus problemes. Com he escrit abans de la qual estem esbrinant el que està passant al costat del client quan es tracta de cap error o se suposa que és. En el cas que ja es diagnostiquen - htaccess malament i ja reben solució .. Si us plau, utilitzeu solució que li va donar o comprar instal lació / servei d'actualització, si vols que ho faci per vostè. Li guia en cada pas si tindrà problemes. Només per favor, que pas de les instruccions que no entén:)
Aquest codi ens vas donar es va estavellar al fòrum. Això és part del problema hi ha raó No arreglar-ho.
Això no és cert - Acabo de comprovar el seu expedient i vostè no té aquesta modificació no - té el codi original. També l'última data de l'última modificació de vbenterprisetranslator_seo.php al servidor és del 22 d'abril. Així que si us plau que no va fer declaracions falses - no ens ajudarà a ajudar-te.
Si us plau, les instruccions de descans que li va donar per resoldre el problema, o comprar la instal lació / servei ugrade si vostè vol que ho faci per vostè. Vostè té tot el nostre suport en qualsevol problema que tindrà la resolució d'aquest cas. Només dic que pas que no entén i amb gust et suport:)
Recordeu que no sé com fer-ho. Em van dir això, jo vaig per el que m'han dit.
Quan paguem l'última instal lació ha instal lat el codi original. Ara que hem trobat errors en el codi original "vbenterprisetranslator_seo.php" Crec que vostè hauria de tenir de tornar i arreglar-ho. No ens
EDITAT.
Ok amic t'enviaré altres 30 dòlars, única condició és que no ha de pagar de nou i la promesa de fer un plugin al cp d'administració on simplement podem actualització automàtica quan hi ha noves actualitzacions estiguin disponibles.
Tingueu en compte que els errors de programari són coses normals. VBET té molt poc dels errors que es corregeixen ràpidament. Es pot veure en qualsevol programari que vol a tot el món i vostè veurà que estan corregint errors de versió a versió. I VBET té errors molt baix acaba de veure aquí: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-bug-reporting/ - això és només el 6 bugs i tota la història de tota la història vBET4.x - algunes ja s'han corregit en els últims posada en llibertat. I tots són menors d'edat. No hi va haver una important o cap crítica. VBET és un programari amb molt bona qualitat.
Per al bug que vostè descriu es va donar una solució ràpida que per descomptat s'inclouran en la propera versió.
Nosaltres no podem oferir cap altre tipus a l'àrea de futures actualitzacions per una raó molt simple - VBET depèn de v. No podem garantir el v farà en el futur. També si feu servir altres mods (com Matías) que no són responsables i no poden ser responsables del seu codi. És com anar a la botiga i dir: ". Vaig a comprar aquestes sabates si em promet que tots les sabates que alguna vegada s'usen d'aquesta marca que em quedin bé i es veuen bé amb qualsevol altra roba que jo mai ús i que També volem que en el cas de si algú més ho farà ús de les meves sabates, i el va partir, llavors vostè haurà de reparar de manera gratuïta per a tota la vida. ". No estic segur que s'adonen del que estan demanant. Tingueu en compte que simplement impossible donar aquesta garantia.
VB no admet tal cosa com l'actualització automàtica - sense mod li donarà i que tampoc podem. Realment no sé per què ens ha demanat això.
Tingueu en compte que el nostre objectiu no és prendre de diners als nostres clients una i una altra, però per animar als nostres clients a fer canvis sí que estan molt ben descrits i pels quals donem tot el nostre suport en línia en cas de problemes. Només cal veure la nostra primera resposta - li va donar solució. No ocultem cap coneixement secret. Donem als nostres clients totes les informacions necessàries, ajudar-vos i ajudar-lo en cas de problemes. També hem fet el nostre millor esforç per fer la instal lació, actualització i integració tan fàcil com sigui possible.
VBET instal lació és trivial (arxius de càrrega d'importació + fitxa del producte).
Actualització de la mateixa es veu com la instal lació i només de tant en tant ens preguntem com a mesura addicionals (sempre, per codi d'altres mods no la nostra).
Fer SEO vincles de treball està ben descrit i que només ha d'incloure l'edició de htaccess -. No hi ha altra manera perquè no és el nivell de servidor VBET.
La integració és tan fàcil, ja que permet integrar mod. Matías no vol ser agradable per altres mods i no tenen cap ganxo. La seva solució ens obliga a la modificació feta dos arxius per integrar-se amb VBET. I si us plau, tingueu en compte que estem buscant solucions més fàcils - que ja ha canviat algunes vegades les instruccions d'integració per fer-la més segura per al fòrum.
Vostè estalvia els seus diners si només tracta de les instruccions de guaret i fer-ho tu mateix. Els nostres serveis d'instal lació i actualització són per a persones que no volen gastar el seu temps en això i prefereixen pagar. Si vostè prefereix pagar per què estàs fent front tan gran per a ell - és la seva decisió de compra de serveis o que sigui el tenir instruccions precises de què fer. Tot el que necessites és en aquest fòrum i si no anem a respondre les seves preguntes.
Si vostè no vol fer això i volen servei de pagament, si us plau, acaba de fer una comanda i nosaltres li proporcionarem el servei en les regles normals. Vostè aconseguirà el que vostè va pagar.
També tingui en compte que es poden instal lar la versió 4.2.2beta que s'han corregit errors de compte, però no va ser revelat encara. Pel que no tindrà cap problema en les zones que es va descriure abans (també pot simplement corregir per si mateix utilitzant solucions ràpides albirar en aquest fòrum).
OK, assegura't que has de "arreglar" que vostè va esmentar també hi si us plau.
ha d'estar en camí de qualsevol seg
Tenim ordres d'uns pocs avui en dia. Ningú de la seva adreça de correu electrònic - si us plau PM / correu electrònic que la fi és la seva. Pot ser la resposta al correu de confirmació, identificació de l'ordre, identificació de la transacció de PayPal, el que ens permetrà comprovar que un de les comandes és de vostè:)
Fet. Com he escrit abans de la integració amb Matías es necessitava de nou per mcloud d'actualització i algú va trencar les regles. Si us plau, consulti al seu fòrum i fes-nos saber en cas de qualsevol problema:)
Els meus errors webmaster s'han multiplicat 10 vegades. Estem ordi apareix a google ara estem fins i tot tenint problemes amb el rastreig del lloc.
He pagat més de $ 4000 dòlars per tot i això hauria d'haver passat mai. Codificadors i Matías VB.org diuen que el seu programa d'aquest .. Què està passant aquí algú és responsable
Què errors webmaster? Si us plau, donar exemples d'ells. Jo no puc dir el que està passant, si no tinc informació suficient.
També tingui en compte que no som responsables pels altres - els diners que està escrivint no es gasten en VBET i la menció que no tenen res a veure amb la recerca de la seva solució.
Si està al costat VBET estarem encantats de ajudar-lo - primer cal determinar, i en aquest moment no se sap molt bé el que està escrivint. Si us plau, donar exemples dels errors del seu webmaster
Im no pot adjuntar un arxiu csv directament de google aquí ..
S'entra en detalls sobre quin és incorrecte. Si t'agrada que et pot donar informació per a administradors web de Google d'usuari d'eines d'accés, etc
OK - que PM em pots accedir als detalls o enviar arxius per correu electrònic. Però no necessitem tots els errors, només alguns exemples - que també es pot incloure aquí.
Tot i així no aconsegueix res de tu ... Realment té eines reals Webmaster errors o no? Si és així - si us plau proporcioni els que podrem comprovar el que està passant.
Ja estic de tornada sentim,
correu electrònic enviat amb les dades d'entrada.
Acceptar. Jo hi era i el que et puc dir que no hi ha cap missatge d'error que es va produir després de la instal lació VBET es va fixar en el nostre servidor. La majoria d'aquests errors va ser foung per robots de Google en el moment en què s'havia trencat. Htaccess al servidor que vostè pot comprovar per la data.
Tingueu en compte que Google li dóna la data quan l'error va ser trobat i tot el que veus és una dada històrica - la majoria d'ells és que ja estan treballant el que simplement pot comprovar amb només fer clic a l'enllaç que apareix a Google. Sent més específics:
- Errors d'HTTP - tots són només una història, els enllaços estan treballant
- Al mapa - també la història, tots els enllaços estan treballant i mostra les dates que es va trobar quan el fòrum va ser crasched
- No se segueix - els que tenen vbet_lang interior ha de ser històrica en aquest moment - es deu als errors VBET que ja està corregit. Si trobeu una nova com aquesta (és a dir, amb data després de l'actualització), si us plau contacteu amb nosaltres. Veig que encara hi ha algun problema amb els enllaços amb el 20% a l'interior - jo m'encarregaré d'això avui / demà.
- No s'ha trobat - aquests són alguns enllaços fictícies que s'han trencat. No té res a veure amb VBET, aquests són només els vincles amb alguns números ximple en què - si encara ho aconseguirà vostè pot considerar que són les que es troben en el seu fòrum. També formen part d'aquestes mirades com interpretar a algú amb la configuració de Matías en el seu servidor i buscar en les dates que puc dir que és molt probable. Així que el més probable era Google rastreig del seu lloc en què va tenir configuració vBSEO altres patrons d'enllaços (per això són tots els enllaços / / nombre-títol). No puc estar segur d'això, però estic segur que no té res a veure amb VBET - els que no es tradueixen enllaços.
- Inassolible - la història just quan el fòrum estava trencada (3p tot arreu de maig) - Els comentaris estan treballant.
Assumint que: després de l'actualització que vostè va escriure que el nombre d'errors Eines per a administradors web va augmentar 10 vegades, però no hi ha cap error amb la data després de l'actualització ...
També una mica més del 95% dels errors no són la història i els enllaços estan treballant allà. Només els errors en la secció no va seguir va ser causat per error VBET - la majoria no ha d'ocórrer mai més. Un problema encara existeix i nosaltres ens encarregarem d'això.
Si us plau, aprendre a utilitzar les eines per a administradors web i mantenir l'atenció del que està buscant en - una cosa real o només de la història. Que poden segur que molts dels bits de cérvol;) Només mirant les dates d'error que mostra el temps del teu fòrum trencats i clic a l'enllaç per comprovar l'estat actual, es pot comprovar que no és el real més i que va ser causat per la configuració del seu fòrum equivocat (que ja està corregit).
Tingueu en compte que els errors històrics desapareixeran de tant en tant en les Eines per a administradors web i més real apareix si es existeix.
Té alguna pregunta sobre l'estat actual? Si necessita més explicació? :)
Un problema encara existeix i nosaltres ens encarregarem d'això.
Gràcies pel gran treball. Quan podem esperar que això es faci?
Que ja està fet.
Aquest és l'enllaç que no va funcionar abans:% http://www.hotslot.org/ga/tags/cleopatra 's 20gold 20slot.htm%
La raó va ser que després d'URL redirecció pres de rediredted 'paràmetre s'ha canviat i no s'ajustaven a l'esperat per Matías. Tingueu en compte que vaig haver de canviar de manera de determinar el vincle real després de la redirecció - que és només una línia de codi, però significativa. Ara simplement tallar codi d'idioma d'enllaç en lloc anul.lar per valor de "redirigir" els paràmetres.
Vaig fer les proves en el seu fòrum i sembla que funciona bé ara. No obstant això si us plau va fer algunes comprovacions amb enllaços traduït i controlar els errors de les Eines per a administradors web per un temps. En cas de qualsevol problema, si us plau només escriu - que us ajudarà.
A més, si el nostre canvi no tindrà cap comportaments inesperats, que s'inclourà en futures versions - però per això hem de comprovar primer que fa en altres servidors es comporten igual en aquest camp.
Gràcies Michal,
És vostè té alguna recomanació sobre com puc obtenir el meu lloc web nou en els motors de cerca? Encara no, però va perdre un gran valor des del temps d'inactivitat. Quina estructura vBSEO enllaç s'utilitzen?
salutacions
Ens segueix rebent un munt d'errors que segueixen sent vàlides però.
http://www.hotslot.org/ar/media/tag/slot
http://www.hotslot.org/ar/media/u2-slotfan
Totes les conversions VBET de la secció dels mitjans de comunicació s'estan tornant dolentes.
També on són aquests ve?
hotslot.org/366023421
Ens segueix rebent un munt d'errors que segueixen sent vàlides però.
http://www.hotslot.org/ar/media/tag/slot
http://www.hotslot.org/ar/media/u2-slotfan
Totes les conversions VBET de la secció dels mitjans de comunicació s'estan tornant dolentes.
També on són aquests ve?
hotslot.org/366023421
En primer lloc 2: això no és culpa VBET - els enllaços no funcionen en l'original - no poden treballar en la traducció. Cercar en en el seu fòrum es generen enllaços falsos dels mitjans de comunicació i d'eliminar aquells.
Darrer no té res a veure amb VBET - no hi ha cap codi de llenguatge. Tingueu en compte que són el suport VBET - si us plau demaneu-nos només VBET coses relacionades. Per descomptat, si vostè no està segur - pregunti;)
Warning: require_once (/ home / content / h / o / t / hotslot / html / includes / vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in / home / content / h / o / t / hotslot / html / vbenterprisetranslator_seo.php en la línia 55
Fatal error: require_once () [function.include]: Failed opening required '/ home / content / h / o / t / hotslot / html / includes / vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php' (include_path ='.:/ usr/local/php5 / lib / php ') in / home / content / h / o / t / hotslot / html / vbenterprisetranslator_seo.php en la línia 55
Fòrum s'ha estavellat una vegada més.
No té cap arxiu VBET que ha d'estar en includes. Algú ho va esborrar i es va trencar el seu fòrum.
Si us plau, puja els fitxers de FTP d'un paquet de VBET. A més, si no eliminar aquestes i no saben de qui es tractava, llavors serà convenient canviar les contrasenyes al seu FTP. Aquests arxius no desapareixen per art de màgia ... Si sabeu qui va ser - també seria convenient limitar el seu accés ...
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):