أبو أيــوب
09-02-12, 15:00
A paz estea contigo e misericordia e as bendicións de Deus estean sobre señores que teño tido un problema na miña comunidade, a saber: erro interno no servidor eo servidor atopou un erro interno ou configuración, e non puido completar a súa solicitude. Póñase en contacto co administrador do servidor, webmaster@soqokaz.com e informarlles los sobre o tempo que o erro, e calquera cousa que podería facer que pode ter causado o erro. Ten máis información sobre este erro estar dispoñible no rexistro de erro do servidor. Teña en conta que eu entrar no panel de control e mesmo paréceme e ás veces eu faga o login e estou tendo un problema en presenza de actualizacións, pero eu non teño experiencia no seu traballo e esta actualización mensaxe a través do xestor de panel de control se atopou modelos deben ser actualizados conforme a versión actual! Modelos atopáronse [21] está actualizado necesarios deben ocorrer e vivir de acordo coa nova versión. Recomendamos que faga iso o máis rápido posible para evitar problemas e fallos no Foro! Prema aquí para ver estes modelos! Coa esperanza de axudar Deus bendiga ti e beneficia-lo