PDA

Ver Versión Completa: Spam

Cybershaolin
24-11-09, 16:13
Creo que ten algúns problemas de spam no seu foro. Quizais ten que restrinxir a inscrición de novos membros por admin porque parece que está a recibir spammers oustider como o inferno. Moitas mensaxes de spam do foro. É triste cando pensas que hai mensaxes novas e case todos eles de spam ...

vBET
24-11-09, 16:25
Si, algo ten que ser feito. Mensaxes de SPAM son eliminados, mais aínda temos que fixo algunhas restricións adicionais.

vBET
24-11-09, 19:20
OK - algúns pasos foi feito:
- VM bloqueado ata que varios artigos son escritos
- Mesmo para URL
- A partir de información membro e editar os detalles removidos: páxina principal, os detalles
- Sinatura desactivado
- Algúns enderezos IP bloqueados

Se descubrir unha nova forma de SPAM, por favor teña en conta que - imos facer o noso esforzo para bloquealo lo.

Cybershaolin
24-11-09, 21:20
VBET bo traballo. :)

Cybershaolin
07-12-09, 03:18
Spam está de volta! : Mad: Isto é moi aburrido. Realmente creo que debería pantalla os usuarios do seu rexistro en vez de deixalos tomar parte libremente.

Torrento
03-02-10, 17:31
Probe o fío allvb.info / modsec. Eu teño o meu propio foro para vBulletin, e estou a partir desta web un par de mods e poñer ata que todo estea tranquilo, non spammers. Só os que previamente rexistrados están movendo, pero eles van gradualmente ir ao banco.

vBET
04-02-10, 08:02
Probe o fío allvb.info / modsec. Eu teño o meu propio foro para vBulletin, e estou a partir desta web un par de mods e poñer ata que todo estea tranquilo, non spammers. Só os que previamente rexistrados están movendo, pero eles van gradualmente ir ao banco.

Grande grazas ao consello:)

Cybershaolin
09-02-10, 03:38
lol Lote de spam aquí de novo hoxe!

Vostede sabe, o mellor xeito é a validación por admin. Isto é o que eu teño e usei por meses e este é o mellor. Non máis spam! : D

vBET
10-02-10, 14:12
Todos limpo:) Estamos bloqueando palabras clave en opcións de censura cada vez, así que non haberá spam en breve, xa que spammer recibirá unha mensaxe ilegível.
Validación por admin opción é realmente bo, pero require moita atención e tempo. Imos considerar que o spam aparecerá máis grande problema aquí.

ciacho
18-11-10, 11:38
Moi boa idea! -

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1