View Full Version: Spam
Cybershaolin
24-11-09, 16:13
Jeg tror, du har nogle spam problemer på dit forum. Måske du bør begrænse registreringen af nye medlemmer af admin, fordi det ser ud som om du får oustider spammere som ind i helvede. Mange spam-beskeder på forummet. Det er trist, når du tror der er nye beskeder, og næsten alle af dem for spam ...
Ja, noget må gøres. Spam-meddelelser er fjernet, men vi stadig nødt til at lavet nogle yderligere restriktioner.
OK - nogle skridt blev gjort:
- VM blokeret indtil flere indlæg er skrevet
- Samme for URL'er
- Fra medlem info og redigere detaljer fjernet: hjemmeside, detaljer
- Underskrift deaktiveret
- Nogle IP'er blokeret
Hvis du finder ud af nogle nye form for spam, bedes du bemærke det - vi vil gøre vores bestræbelser på at blokere det.
Cybershaolin
24-11-09, 21:20
Godt arbejde vBET. :)
Cybershaolin
07-12-09, 03:18
Spam er tilbage igen! : Mad: Dette er meget irriterende. Jeg synes virkelig du skal skærmen din registrering brugere i stedet for at lade dem slutte sig frit.
Prøv at tråden allvb.info / modsec. Jeg har mit eget forum til vBulletin, og jeg er fra dette site et par mods og sætte, indtil alle er stille, ingen spammere. Kun de, der tidligere registrerede bevæger sig, men de vil efterhånden gå i banken.
Prøv at tråden allvb.info / modsec. Jeg har mit eget forum til vBulletin, og jeg er fra dette site et par mods og sætte, indtil alle er stille, ingen spammere. Kun de, der tidligere registrerede bevæger sig, men de vil efterhånden gå i banken.
Stor tak til råds:)
Cybershaolin
09-02-10, 03:38
lol Masser af spam her igen i dag!
Du ved, den bedste måde er validering af admin. Det er hvad jeg har og brugt i flere måneder, og dette er den bedste. Ikke mere spam! : D
Alle renset:) Vi blokerer nøgleord i censuren indstillinger hver gang, så der bliver ingen spam snart, da spammer får ulæselige besked.
Validering af admin er rigtig god mulighed, men kræver megen opmærksomhed og tid. Vi vil overveje det, hvis spam vil blive vist større problem her.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):