View Full Version: Spam
Cybershaolin
24-11-09, 16:13
Ek dink jy het 'n paar spam probleme op jou forum. Miskien moet jy die registrasie van nuwe lede by admin beperk, want dit lyk soos jy kry oustider spammers soos die hel. Baie spam boodskappe op die forum. Dit is hartseer wanneer jy dink dat daar nuwe boodskappe en amper almal van hulle van spams is ...
Ja, iets wat gedoen moet word. Spam boodskappe is verwyder, maar steeds het ons 'gemaak' n paar ekstra beperkings.
OK - 'n paar stappe is gemaak:
- VM geblokkeer tot verskeie poste geskryf
- Dieselfde vir URL's
- Van lid info en edit details verwyder: Home page, besonderhede
- Handtekening gestremdes
- Sommige IP-adres geblokkeer
As jy 'n paar nuwe vorm van spam, let asseblief op met dit - sal ons ons pogings om dit te sluit.
Cybershaolin
24-11-09, 21:20
Goeie werk vBET. :)
Cybershaolin
07-12-09, 03:18
Spam is weer terug! : Mal: "Dit is baie irriterende. Ek dink regtig jy moet jou registrasie gebruikers skerm in plaas van laat hulle vry aansluit.
Probeer om die draad allvb.info / modsec. Ek het my eie forum te vBulletin, en ek is uit hierdie site n paar mods en sit tot alles is stil, geen spammers. Slegs diegene wat voorheen geregistreer is, te beweeg, maar hulle sal geleidelik na die bank.
Probeer om die draad allvb.info / modsec. Ek het my eie forum te vBulletin, en ek is uit hierdie site n paar mods en sit tot alles is stil, geen spammers. Slegs diegene wat voorheen geregistreer is, te beweeg, maar hulle sal geleidelik na die bank.
Groot dank vir advies:)
Cybershaolin
09-02-10, 03:38
lol Lot van spams hier vandag weer!
Jy weet, die beste manier is validering deur admin. Dit is wat ek het en vir maande gebruik en dit is die beste. Nie meer spam! : D
Alle skoongemaak:) Ons het sleutel woorde is sluit in sensuur opsies elke keer, dus sal daar binnekort geen spam wees nie, aangesien spammer onleesbare boodskap sal kry.
Bevestig deur admin is regtig 'n goeie opsie, maar vereis baie aandag en tyd. Ons sal oorweeg om dit as spam groter probleem sal hier verskyn.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):