PDA

Ver Versión Completa: Resolto Recibe páxina en branco

Damas
20-11-09, 19:01
Ola,

Fago instalar vBET234 unha semana e todo funcionou ben.

Só hoxe eu recibín páxina en branco, eu teño o meu servidor e eu non fixen ningún cambio, entón cal é o problema, por favor?

CURL instalada e iconv

root @ servidor [~] # php-m
[Principal PHP]
bcmath
calendario
cgi
ctype
ondas
data
Dom
eAccelerator
filtro
ftp
gd
gettext
de hash
iconv
IMAP
ionCube Cargador
JSON
libxml
mbstring
mysql
OpenSSL
pcre
POSIX
Reflexión
sesión
SimpleXML
SPL
SQLite
estándar
tokenizer
xml
xmlreader
xmlwriter
Zend Optimizar
zip
zlib

[Principal Zend]
Zend Xestor de extensión
Zend Optimizar
o ionCube PHP Cargador

root @ servidor [~] #

Calquera idea por favor?

Damas
20-11-09, 21:11
Eu heave mesmo este erro vBulletin.org Forum - View Single Post - Enterprise vB Translator (http://www.vbulletin.org/forum/showpost.php?p=1911751&postcount=860) Eu non uso clave de API de Google Grazas

vBET
21-11-09, 18:20
Se estaba a traballar e de súpeto para, entón eu vexo eses escenarios:
1. O seu proveedor de hospedaxe fixo algúns cambios no servidor - pregunta a el sobre iso.
2. Outro administrador fixo cambios na configuración - comprobe a configuración do novo
3. Ten algún problema co Google - FORUM_ROOT ficheiro aberto / inclúe / vbenterprisetranslator_functions.php, atopar alí $ result = @ curl_exec ($ conexión), e baixo engade echo $ resultado '</ br >';.. Desactivar a caché, vai a algunha páxina traducida para ver o que é o resultado de Google. Despois diso, desfacer cambios - remove eco e activar o caché de novo.

Iso podo dicir neste momento. Máis cando me dar a confirmación de preto de 1 e 2, e os resultados da 3.

Damas
22-11-09, 11:04
Ola,

Cerca de 1 e 2, i non cambia nada no meu servidor, servidor meu.

Intento o paso 3, pero aínda o mesmo problema, non houbo resultados do google.

Grazas pola axuda

vBET
22-11-09, 17:05
Non, non, non - se ten habilitado CURL, entón sempre terá resultado de Google. A cuestión é que este resultado inclúe. E foi o que eu teño que saber. E 3 foi o que lle dá camiño para atopalo por poñelas para a saída antes resto da páxina (ten que velo na mendicidade da páxina)

Se queres podo tratar con isto - só precisa de acceso ao seu Admin CP (Eu quero ver a súa configuración) e para a súa FTP. Por favor, AM me os detalles de acceso, ou escriba aquí o resultado de 3 como eu preguntei antes. 3 non é unha solución - 3 é a investigación.

Damas
23-11-09, 00:48
PM Sent

Grazas

vBET
23-11-09, 20:31
Grazas. Eu xa enviarlle resposta en AM. A razón é que está bloqueado por Google. Teña calma - Google gusta de dar o acceso de volta, cando todo está OK, entón basta escribir-los e imos aclarar situación.

Para alguén que problema semellante por favor mirar para actualización FAQ (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq.html # post9). El aparece hai como se o sitio está bloqueado por Google e para o que en tal caso.

Damas
23-11-09, 21:06
Eu escribín para apoiar google, eu espero que responden pronto: confused:

Grazas

Damas
24-11-09, 21:30
Ola,

Eu vos enviei pm por favor me axude o máis rápido posible, google me dando só un momento de corrixir este problema

Grazas

vBET
25-11-09, 01:53
Temos 1:53 da noite o noso tempo, pero indo alí para o seu PM:)

vBET
25-11-09, 02:21
E dixo - estamos contentos que Google quere desbloquear o máis rápido:)

Damas
25-11-09, 04:29
Yaaaaaaaaah
meu sitio desbloqueado AGORA

Grazas Tanques Moitas grazas pola gran apoio

Regards

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations